Samolubny mózg. Dlaczego diety nie działają
Autor:
Achim Peters
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-01-16860-5
EAN:
9788301168605
oprawa:
miękka
format:
14,5x21 cm
liczba stron:
288
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
21% rabatu
31,39 zł
Cena detaliczna:
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,31 zł
Opis produktu
Otyłość zaczyna się w głowie. Sądzicie, że jesteście winni swojej otyłości? Nie jesteście. Odpowiedzialny za nią jest wasz mózg i jego zapotrzebowanie na energię. Przełomowa publikacja autorstwa Achima Petersa, światowej sławy badacza mózgu, internisty i diabetologa, przybliża nowatorską i oryginalną, nieznaną jeszcze w Polsce koncepcję, zgodnie z którą kluczową rolę w dystrybucji energii w ludzkim organizmie odgrywa mózg. Teoria selfish brain zakłada, że to ""samolubny mózg"" decyduje kiedy, ile i co jemy, a najważniejsze jest dla niego uzupełnienie braków energetycznych - nawet wbrew naszej woli. W swoich wyjątkowych badaniach profesor Achim Peters z uniwersytetu w Lubece udowodnił, że kluczową rolę w dystrybucji energii w naszym ciele odgrywa mózg. Zwłaszcza w sytuacji stresującej potrzebuje on dużo energii, dlatego wtedy więcej jemy. Jeżeli się przyzwyczaimy do chronicznego stresu, może to mieć fatalne skutki. Utyjemy i nie będziemy mogli pozbyć się zbędnych kilogramów. Peters wyjaśnia, dlaczego diety nic nie dają i jakie związki zachodzą pomiędzy otyłością a emocjami. Książka łączy cechy publikacji popularnonaukowej i poradnika, a zakres poruszanych przez autora tematów jest bardzo szeroki. Peters swobodnie przechodzi od wyjaśnienia zjawiska nieskuteczności diet, poprzez ukazanie związków pomiędzy otyłością a chronicznym stresem i towarzyszącymi nam na co dzień emocjami, aż do propozycji, jak długofalowo chronić dzieci przed problemem otyłości.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|