SYLABOMANIA - połącz sylaby w pary aby powstał wyraz. Układanka i gra planszowa dla dzieci w wieku 5-9 lat.
Gra planszowa: gracze kolejno rzucają kostką i zmierzają w kierunku Mety, a po drodze wykonują polecenia przypisane do Pól Zdarzen.
Pomoc dydaktyczna dla klas 0-2.
Liczmany pomagają dzieciom w rozwiązywaniu prostych działań matematycznych, pomagają w poznawaniu liczb, ułatwiają odróżnianie znaków matematycznych,
Dołączone figury pomagają w poznawaniu kolorów i figur ge
Strategiczna gra planszowa, w której można stać się Agentem Tomkiem, Herr Helmutem, Nikołajem Nikołajewiczem lub Agentem Jamesem. Każdy gracz otrzymuje ściśle tajne zadanie. Wszyscy zaczynają grę we wspólnej Kwaterze Głównej. Na pięciu plan
Rodzinna gra planszowa dla dwóch graczy. Przebieg gry odbywa się na ciemnych polach planszy przy użyciu 12 białych i 12 czarnych pionów. Celem gry jest zbicie jak największej liczby pionów przeciwnika, lub takie ich zablokowanie , aby przec
Szachy – gra planszowa zaliczana do rodziny gier strategicznych.
Partia szachowa rozgrywana jest przez dwóch graczy na planszy zwanej szachownicą, która składa się z 64 równej wielkości kwadratowych pól, na przemian jasnych i ciemnych. Umie
Gra planszowa przeznaczona dla 2-7 graczy. Plansza gry to pięciopiętrowy budynek, w którym zamieszkają gracze ze swoimi rodzinami oraz ich sąsiedzi. W trakcie gry gracze rozwiązują Zadania, na które składają się z różne Czynności. Ich wykon
Gra dla 2-4 graczy w wieku od 5-u lat.
Aby dołączyć do Wielkiej Piątki wojowników mistrza Shifu, trzeba opanować sztuki walk - tak, jak Po. Wszyscy gracze poruszają się zgodnie z ruchem wskazówek zegara i wykonują polecenia znajdujące się n
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?