Stimuler la parole a travers la peinture. L’entraînement a la créativité dans la perspective du développement de l’expression orale en langue étrangere
Autor:
Wiater Aleksander
Wydawca:
Atut
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-7977-206-3
EAN:
9788379772063
oprawa:
miękka
format:
205x135x30mm
język:
francuski
liczba stron:
520
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
27,47 zł
Cena detaliczna:
40,01 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,39 zł
Opis produktu
Jednym z elementów kształcenia obcojęzycznego jest rozwijanie wypowiedzi ustnej, która powinna charakteryzować się autentycznością i spontanicznością, wyrażając jednocześnie tożsamość osoby wypowiadającej się. Celom tym przyświecało poruszane w książce zagadnienie użycia w nauczaniu języka francuskiego różnorodnych dzieł malarstwa, które miały zachęcać uczących się do twórczej i osobistej interpretacji oraz do wyrażania własnych odczuć, przekonań i wrażeń. Autor zauważył, że dzieła malarskie silnie oddziaływają na kreatywność i wyobraźnię, pobudzając jednocześnie osobistą intencję komunikacyjną, rozpatrywaną tu z perspektywy wypowiedzi obcojęzycznej. Przedstawił równocześnie dydaktyczne wykorzystanie malarstwa oraz dokonał krytycznej analizy różnorodnych praktyk dydaktycznych opartych na obrazie, proponując własną metodologię pracy w formie treningu kreatywności stymulowanego za pomocą dzieł sztuki.
Książka w języku francuskim.
Autor jest doktorem nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa, nauczycielem akademickim, wykładowcą języków francuskiego i hiszpańskiego, pracownikiem Zakładu Językoznawstwa Francuskiego Instytutu Filologii Romańskiej Uniwersytetu Wrocławskiego.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|