SZKOLENIAMetody aktywizujące w szkoleniach w.2 2016
Autor:
Elaine Biech
Mel Silberman
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka zawiera skuteczne metody szkoleniowe polegające na uczeniu się przez działanie.
W zaproponowanych ćwiczeniach przedstawiono różnorodne tematy szkoleniowe, które można dostosować do potrzeb rozmaitych grup i rodzajów szkoleń.
Naj
20% rabatu
79,65 zł
99,00 zł
niedostępny
Mechanizmy e-learningowe są już w Polsce powszechnie stosowane zarówno w edukacji, jak i w świecie biznesu. Mimo to e-learning wciąż w wielu środowiskach pozostaje nieujarzmiony, a trudności związane z efektywnym wykorzystaniem skutecznie o
28% rabatu
42,75 zł
59,00 zł
niedostępny
Ćwiczenia improwizacyjne w programach szkoleniowych
Autor:
Koppett Kat
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Improwizacja stosowana, która jeszcze niedawno wydawała się ekscentrycznym podejściem do zagadnień rozwoju organizacji, znalazła już swoje miejsce w głównym nurcie technik i zasad wykorzystywanych w organizacjach nawet najbardziej przywiąza
20% rabatu
103,78 zł
129,00 zł
niedostępny
Zbiór gier i zabaw motywacyjnych dla zespołów
Autor:
Scannell Edward E.
Scannell Mary
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka zawiera opisy kilkudziesięciu gier szkoleniowych ułatwiających integrację zespołów i osiągnięcie przez nie wysokiego stopnia zmotywowania oraz wysokiej efektywności. Można je wykorzystywać w trakcie szkoleń, spotkań zespołów i w pro
24% rabatu
75,60 zł
99,00 zł
niedostępny
Wielu menedżerów próbuje wdrożyć w swoich przedsiębiorstwach metodologię pomiaru zwrotu z inwestycji (return on investment - ROI) w programy szkoleniowe. Sama znajomość tej metodologii nie gwarantuje jednak, że firma z sukcesem wprowadzi ją
20% rabatu
71,16 zł
89,00 zł
niedostępny
Gamestorming
Autor:
Brown Sunni
Gray Dave
Macanufo James
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Wspaniałe rzeczy nie dzieją się w próżni. Stworzenie przestrzeni do kreatywnego myślenia i innowacyjności może okazać się ogromnym wyzwaniem. Jak tego dokonać w swojej firmie? Odpowiedź może cię zaskoczyć: poprzez gry biznesowe.
Autorzy ks
27% rabatu
72,21 zł
99,00 zł
niedostępny
Warunkiem rozwoju nowoczesnej firmy jest stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników. Szkolenie jest procesem złożonym i długotrwałym, wymagającym profesjonalnego przygotowania i dostosowania do potrzeb przedsiębiorstwa. Książka zawiera uniw
17% rabatu
40,79 zł
49,00 zł
niedostępny
Praca w wirtualnym zespole sprzyja szybszemu podejmowaniu decyzji i zmniejsza ogólne koszty pracy. Jednak brak osobistych kontaktów może utrudniać budowanie więzi i zaufania pomiędzy członkami grupy, tak ważne przy pracy zespołowej, a także
20% rabatu
103,14 zł
129,00 zł
niedostępny
Książka zawiera bogaty zestaw materiałów, które pomogą w rozwijaniu ważnych kompetencji pracowników, jakimi są umiejętności interpersonalne, i w stworzeniu efektywnego, przyjaznego i twórczego środowiska pracy. Oprócz przejrzystej prezentac
24% rabatu
98,50 zł
129,00 zł
niedostępny
Zbiór gier doskonalących burzę mózgów
Autor:
Mulvihill Mike
Scannell Mary
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Burza mózgów to jedno z najskuteczniejszych narzędzi rozwiązywania trudnych problemów i generowania nowych pomysłów. Wymaga jednak od wszystkich uczestników dobrej znajomości jej zasad i sprawnego ich stosowania. Książka zawiera zbiór kilku
20% rabatu
103,78 zł
129,00 zł
niedostępny
Warsztat stratega to cenny zbiór pomocy dydaktycznych i metodycznych, które może wykorzystać każdy, kto uczy zarządzania strategicznego (trenerzy, wykładowcy, szkoleniowcy) albo sam się kształci lub pomaga tworzyć i wdrażać strategie (przed
25% rabatu
97,00 zł
129,00 zł
niedostępny
Zbiór gier i zabaw motywacyjnych dla zespołów
Autor:
Scannell Edward E.
Scannell Mary
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka zawiera opisy kilkudziesięciu gier szkoleniowych ułatwiających integrację zespołów i osiągnięcie przez nie wysokiego stopnia zmotywowania oraz wysokiej efektywności. Można je wykorzystywać w trakcie szkoleń, spotkań zespołów i w pro
27% rabatu
94,12 zł
129,00 zł
niedostępny
W niniejszym, siódmym tomie serii autor przedstawia najważniejsze zagadnienia dotyczące oceny efektów szkoleń. Nie podaje jednego prostego przepisu na pomiar efektywności, ale przedstawia różne koncepcje teoretyczne, między innymi metodę cz
45% rabatu
16,44 zł
29,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|