Sztuka autoafirmacji
Autor:
Maria Cristina Strocchi
Wydawca:
Bratni Zew
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788374851862
EAN:
9788374851862
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
podtytuł:
Kto cię pokocha? Jeśli sam siebie nie pokochasz
format:
13.0x21.0cm
język:
polski
liczba stron:
126
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
18,89 zł
Cena detaliczna:
27,50 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,84 zł
Opis produktu
Czym jest autoafirmacja? Jest postawą, jaką każda osoba przyjmuje w stosunku do siebie samego i na którą składają się: wygląd fizyczny, życie emocjonalne i uczuciowe, rodzina, przyjaźnie, praca, kultura, moralność, seksualność, osiągnięcie postawionych sobie celów...
Niestety otrzymane przez nas wychowanie nie sprzyja rozwinięciu w nas pozytywnej oceny własnej, gdyż skupia zbytnią uwagę na naszych wadach, brakach, popełnianych błędach, a to wszystko, co jest w nas dobre, uznaje za rzecz normalną i oczywistą. Jeśli postępujesz dobrze, wykonałeś tylko swój obowiązek, ale jeśli się mylisz... ratuj się, kto może! Ponadto podkreśla ono wagę samokontroli na szkodę emocji, traktowanych po macoszemu i uznawanych za przejaw słabości, niedojrzałości i braku rozsądku!
Nasza kultura, oprócz samokontroli, wychwala również wydajność, która wyklucza jakiekolwiek błędy i słabości jakże typowe dla ludzkiej natury. To właśnie błędne podejście i "nieludzkie" normy są odpowiedzialne za liczne problemy charakterystyczne dla obecnych czasów.
Autoafirmacji można się nauczyć, a przyniesie ona liczne korzyści w różnych sferach naszego życia. Pamiętajmy, że od niej zależy nasza samorealizacja. Natomiast niski poziom autoafirmacji jest przyczyną obaw i fobii, trudności w relacjach międzyludzkich i seksualnych, niepokoju i niepewności, uzależnienia od opinii innych, depresji, niezrealizowania własnego potencjału.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|