Twój styl przywiązania. Jak tworzyć głębokie relacje i celebrować intymność
Autor:
Poole Heller Diane
Wydawca:
Feeria
wysyłka: 24h
ISBN:
978-83-67931-43-4
EAN:
9788367931434
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
podtytuł:
Jak tworzyć głębokie relacje i celebrować intymność
format:
207x149 mm
język:
polski
liczba stron:
272
rok wydania:
2024
(1) Sprawdź recenzje
42% rabatu
29,07 zł
Cena detaliczna:
49,90 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,44 zł
Opis produktuStyl przywiązania, który kształtujemy w dzieciństwie, trwale zmienia kolory naszego emocjonalnego krajobrazu. Wpływa na nasze decyzje, relacje i to, w jaki sposób myślimy o sobie. Psychoterapeutka Diane Poole Heller, specjalizująca się w teorii przywiązania i traum, przystępnie objaśnia procesy zachodzące w nas w obliczu trudnych doświadczeń i dzieli się praktykami, dzięki którym da się powstrzymać destrukcyjny wpływ przeszłości na teraźniejszość. Sięgnij po tę książkę, aby: • poznać swój styl przywiązania i sprawić, by przestał determinować podejmowane przez ciebie decyzje, • zintegrować rozdzielone części siebie i zbudować odporność psychiczną, • uleczyć się z żałoby, smutku, strachu i bezsilności, • odzyskać dostęp do wewnętrznych zasobów i nauczyć się w pełni z nich korzystać, • zacząć żyć w zgodzie ze swoją prawdziwą naturą, • naprawić to, co zniszczyły w tobie traumatyczne doświadczenia, • i wreszcie odkryć moc bliskości, dzięki której uwolnisz wewnętrzną siłę i stawisz czoła emocjonalnym wyzwaniom Powyższy opis pochodzi od wydawcy. Recenzje:✖ Opinia niepotwierdzona zakupem
autor: WolneLitery
"Twój Styl Przywiązania" to dla mnie prawdziwy klucz do zrozumienia samej siebie. Po przeczytaniu tej książki poczułam, że mam narzędzia, aby lepiej radzić sobie ze swoimi emocjami i budować zdrowsze relacje z innymi. Polecam każdemu! ❤
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|