Wywieranie wpływu przez grupy. Psychologia relacji
Wydawca:
GWP
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788374891042
EAN:
9788374891042
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Psychologia relacji
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
Seria:
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
liczba stron:
232
rok wydania:
2007
(0) Sprawdź recenzje
35% rabatu
26,05 zł
Cena detaliczna:
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,01 zł
Opis produktu
Żyjemy w świecie, w którym stosunki między grupami społecznymi naznaczone są wrogością i przemocą. U źródeł konfliktów znajdziemy stereotypy, uprzedzenia i dyskryminację. Chcąc poprawić relacje międzygrupowe, powinniśmy najpierw zapytać: dlaczego ludzie odwołują się do stereotypów? Skąd bierze się nienawiść między członkami poszczególnych grup? Dlaczego ludzie dyskryminują tych, którzy się od nich różnią? Książka prezentuje dorobek psychologii społecznej w zakresie stosunków międzygrupowych. Zbudowana jest z krótkich, lecz nasyconych treścią opisów najważniejszych danych związanych z tą problematyką.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|