Wywieranie wpływu przez grupywysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-87957-01-8
EAN:
9788387957018
oprawa:
miękka
format:
16,5x23,5
liczba stron:
177
rok wydania:
2001
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
21,94 zł
Cena detaliczna:
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,94 zł
Opis produktu
Monografia zawiera najważniejsze elementy dorobku psychologii społecznej w zakresie stosunków międzygrupowych. Jest to "praca środka" - popularyzująca wiedzę naukową, napisana przystępnym językiem i chociaż nie rezygnuje ze specjalistycznych terminów, stanowi lekturę łatwą w czytaniu. Niewątpliwym atutem pracy jest indeks i bogata bibliografia. Książka może być bardzo dobrym materiałem wprowadzającym dla studentów nauk społecznych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|