Okładka książki Wywieranie wrażenia Strategie autoprezentacji

Wywieranie wrażenia Strategie autoprezentacji

Autor: Mark Leary
Wydawca: GWP
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-7489-679-5
EAN: 9788374896795
oprawa: miękka
format: 16,5x23,5 cm
język: polski
liczba stron: 272
rok wydania: 2017
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
45% rabatu
24,70 zł
Cena detaliczna: 
44,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,70

Opis produktu

Dzięki książce Wywieranie wrażenia poznasz: • różnorodne taktyki autoprezentacyjne, • motywacje leżące u podstaw autoprezentacji, • społeczny i kulturowy kontekst zachowań autoprezentacyjnych, a także ich konsekwencje. Człowiek inaczej zachowuje się wówczas, gdy nikt go nie obserwuje, a inaczej, gdy świadkami jego zachowań są inni ludzie. Choć twierdzenie to wydaje się oczywiste, psychologia stosunkowo długo nie interesowała się tym, dlaczego właściwie taka różnica występuje, jakie czynniki ją potęgują i jakie są jej konsekwencje. Książka Marka Leary’ego poświęcona jest właśnie tym zagadnieniom. Autor – znany psycholog społeczny i jeden z najwybitniejszych specjalistów w zakresie autoprezentacji – w systematyczny sposób omawia problematykę związaną z wywieraniem wrażenia na innych. Czyni to w sposób nadzwyczaj kompetentny, a zarazem przystępny, toteż po tę publikację sięgną nie tylko psychologowie.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj