|   Zarządzanie emocjami Komercjalizacja ludzkich uczuć
                            Autor:
                            
                                        Hochschild Arlie Russel
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Wydawnictwo Naukowe PWN
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788301156961                            
                         
                            EAN:
                            
978830115696101                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka ze skrzydełkami                            
                         
                            format:
                            
14.0x20.0cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            Seria:
                            
                                            SOCJOLOGIA WSPÓŁCZESNA
                            
                         
                            liczba stron:
                            
286                            
                         
                            rok wydania:
                            
2015                            
                         (0) Sprawdź recenzje 19% rabatu35,55 zł Cena detaliczna:  44,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,55 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Epoka kapitalizmu, w której żyjemy, stawia przed nami coraz to nowe wymagania społeczne i emocjonalne. Jednym z nich jest zdefiniowana i pasjonująco opisana przez Hochschild praca emocjonalna, wykonywana – a z całą pewnością wymagana – na różnych stanowiskach związanych z usługami. Mimo, iż obiektem badań tej amerykańskiej socjolożki było środowisko stewardes i windykatorów, tak naprawdę mówi ona o wszystkich, którzy w swojej pracy muszą w instrumentalny sposób wykorzystywać bądź tłumić własne emocje. Czy emocje, którymi zarządzamy w sferze publicznej, przekładają się na naszą sferę prywatną? Jakie są różnice w zarządzaniu emocjami między kobietami a mężczyznami? To pytania, która stawia Hochschild, kreśląc nowe zobowiązania związane z pracą w tzw. trzecim sektorze.
Książka jest jedną z najbardziej znanych prac Hochschild, pierwszą przetłumaczoną na język polski, nagrodzoną Charles Cooley Award w 1983 roku przez Amerykańskie Towarzystwo Socjologiczne.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |