100 idei które zmieniły reklamę
Autor:
Veksner Simon
Wydawca:
TOP MARK CENTRE
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-63688-04-2
EAN:
9788363688042
oprawa:
miękka
format:
270 x 210
liczba stron:
216
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
59,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Opis produktu
Najnowsza odsłona serii 100 idei. Autor zaprezentował w książce 100 zagadnień z historii reklamy, opisując w przystępny sposób wybrane rodzaje, metody i chwyty twórców reklam oraz zmieniające się zjawiska społeczne. Poznajemy początki branży, jej rozwój w mediach, zmiany w podejściu do konsumenta oraz techniki, jakie stosowały i wciąż stosują wielkie firmy reklamowe.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|