ABC PROFESJONALISTY

Okładka książki Badania rynku
Badania rynku
Autor: Pfaff Dietmar
Wydawca: BC.edu
wysyłka: niedostępny
Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych. Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć. Dl
38% rabatu
23,63
38,00 zł
niedostępny
Okładka książki Skuteczne realizowanie  projektów
Niniejsza książka jest adresowana przede wszystkim do osób, które przechodzą ze zwykłej hierarchii liniowej do projektu oraz przejmują za niego odpowiedzialność. Nie ma znaczenia, czy jest to ich pierwsze zadanie, w którym dowodzą jakąś gru
31% rabatu
26,09
38,00 zł
niedostępny
Okładka książki Skuteczna promocja przy niskim budżecie
Wiele małych i średnich przedsiębiorstw próbuje pokonać swoich potężnych konkurentów ich własną bronią i w tym celu podejmuje standardowe i rozproszone działania reklamowe lub też rozpoczyna skazane na porażkę wojny cenowe. Książka ta poka
37% rabatu
24,39
38,85 zł
niedostępny
Okładka książki Jak zdobyć klientów w internecie
Jak zdobyć klientów w internecie
Autor: Harter Gitte
Wydawca: BC Edukacja
wysyłka: niedostępny
Internet w krótkim czasie zrewolucjonizował naszą rzeczywistość biznesową. Niestety wiele przedsiębiorstw nadal nie wykorzystuje szansy, jaką daje obecność w sieci, sprowadzając tak kompleksowe narzędzie do statycznej, nieciekawej strony WW
31% rabatu
26,09
38,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj