Badania rynku
Autor:
Pfaff Dietmar
Wydawca:
BC.edu
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788361655886
EAN:
9788361655886
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
podtytuł:
Jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe
format:
16.5x23.6cm
język:
polski
Seria:
ABC PROFESJONALISTY
liczba stron:
184
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
38% rabatu
23,63 zł
Cena detaliczna:
38,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,55 zł
Opis produktu
Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych.
Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć.
Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów:
- rozpoznanie właściwego problemu badawczego
- sporządzenie planu badań
- gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych
- kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa
- sporządzenie raportu i prezentacja wyników
- ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji
- wzdrożenie podjętej decyzji
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|