Ale Pary z Dzwonkiem FARMA to szalona zabawa na spostrzegawczość. Gra składa się z 31 kart, z 6 obrazkami na każdej z nich. Dwie dowolne karty mają po jednym wspólnym obrazku (ale często różnej wielkości). Gra polega na jak najszybszym znal
Ponadczasowa zabawka do samodzielnego montażu skierowana do dzieci w wieku od 4 lat. Zestaw składa się z drewnianych deseczek z dziurkami oraz kolorowych śrubek i łączników z tworzywa. Duże rozmiary elementów oraz uproszczona konstrukcja sp
Ponadczasowa zabawka do samodzielnego montażu skierowana do dzieci w wieku od 4 lat. Zestaw składa się z drewnianych deseczek z dziurkami oraz kolorowych śrubek i łączników z tworzywa. Duże rozmiary elementów oraz uproszczona konstrukcja sp
Ponadczasowa zabawka do samodzielnego montażu skierowana do dzieci w wieku od 4 lat. Zestaw składa się z drewnianych deseczek z dziurkami oraz kolorowych śrubek i łączników z tworzywa. Duże rozmiary elementów oraz uproszczona konstrukcja sp
ZOSTAŃ MAGIKIEM W 5 MINUT, SUPERMAGIKIEM W KWADRANS i ARCYMAGIKIEM W PÓŁ GODZINY! Wyjątkowy zestaw dla młodego iluzjonisty zawierający przepis na GOTOWY POKAZ MAGICZNY - od powitania publiczności aż do finalnego ukłonu. W pudełku znajdziesz
ZOSTAŃ MAGIKIEM W 5 MINUT, SUPERMAGIKIEM W KWADRANS i ARCYMAGIKIEM W PÓŁ GODZINY! Wyjątkowy zestaw dla młodego iluzjonisty zawierający przepis na GOTOWY POKAZ MAGICZNY - od powitania publiczności aż do finalnego ukłonu. W pudełku znajdziesz
"PRAWDA CZY FAŁSZ - Fascynująca Europa" to zaskakująca gra, w której musisz wykazać się wiedzą lub... intuicją! Czy w Islandii jest więcej ludzi niż owiec? Zagraj i sprawdź to! Nie uwierzysz w to, co usłyszysz! Zawartość: karty - 55 sztyk,
"PRAWDA CZY FAŁSZ - Polska, jakiej nie znasz" to zaskakująca gra, w której musisz wykazać się wiedzą lub... intuicją! Czy Płock był kiedyś stolicą Polski? Zagraj i sprawdź to! Nie uwierzysz w to, co usłyszysz! Zawartość: karty - 55 sztyk, p
"PRAWDA CZY FAŁSZ - Niesamowite zwierzęta" to zaskakująca gra, w której musisz wykazać się wiedzą lub... intuicją! Czy kolibry potrafią latać do tyłu? Zagraj i sprawdź to! Nie uwierzysz w to, co usłyszysz! Zawartość: karty - 55 sztyk, pionk
Puzzle magnetyczne - Ubranka to wyjątkowa zabawka dla wszystkich małych wielbicieli układanek oraz aktywności twórczych. Produkt składa się z opakowania w postaci skrzyneczki, zaopatrzonej w magnetyczną planszę do której można w dowolny spo
Trenuj sprawność manualną, ćwicz koncentrację, cierpliwość i taktyczne myślenie. Układaj kolorowe walce na balansującej podstawie tak, by nie spadły. Kostka wskaże kolor walca, którego trzeba użyć. Wygrywa ten, kto najdłużej utrzyma się w g
Puzzle magnetyczne - Samochody to wyjątkowa zabawka dla wszystkich małych wielbicieli układanek oraz aktywności twórczych. Produkt składa się z opakowania w postaci skrzyneczki, zaopatrzonej w magnetyczną planszę do której można w dowolny s
Puzzle magnetyczne - Farma to wyjątkowa zabawka dla wszystkich małych wielbicieli układanek oraz aktywności twórczych. Produkt składa się opakowania w postaci skrzyneczki, zaopatrzonej w magnetyczną planszę do której można w dowolny sposób
Gra polegająca na dopasowaniu elementów prezentujących ten sam obrazek z wizerunkiem kota. Wygrywa w niej ten, kto pierwszy pozbędzie się swoich elementów przez dokładanie ich do odpowiedników leżących na stole. Gra zapewnia świetną zabawę
Gra polegająca na dopasowaniu elementów prezentujących ten sam obrazek z wizerunkiem konia. Wygrywa w niej ten, kto pierwszy pozbędzie się swoich elementów przez dokładanie ich do odpowiedników leżących na stole. Gra zapewnia świetną zabawę
Gra polegająca na dopasowaniu elementów prezentujących ten sam obrazek z wizerunkiem psa. Wygrywa w niej ten, kto pierwszy pozbędzie się swoich elementów przez dokładanie ich do odpowiedników leżących na stole. Gra zapewnia świetną zabawę z
W grze wygrywa ten, kto najlepiej zapamięta położenie par tych samych obrazków. Tabliczki rozkładamy na stole rewersem do góry, a potem odkrywamy na chwilę jedna po drugiej i próbujemy z pamięci wskazać miejsce pasującego obrazka. Gra jest
W grze wygrywa ten, kto najlepiej zapamięta położenie par tych samych obrazków. Tabliczki rozkładamy na stole rewersem do góry, a potem odkrywamy na chwilę jedna po drugiej i próbujemy z pamięci wskazać miejsce pasującego obrazka. Gra jest
W grze wygrywa ten, kto najlepiej zapamięta położenie par tych samych obrazków. Tabliczki rozkładamy na stole rewersem do góry, a potem odkrywamy na chwilę jedna po drugiej i próbujemy z pamięci wskazać miejsce pasującego obrazka. Gra jest
Zestaw 25 kart z pięknymi, realistycznymi wizerunkami kotków, dzięki którym można zagrać z dziećmi w dwie podstawowe gry karciane - "Piotruś" i "Pamięć". Obie gry wspaniale ćwiczą spostrzegawczość, rozwijają skojarzenia oraz uczą zachowań s
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?