"Piraci" i "Dziki zachód" to dwie gry planszowe, oparte na bardzo prostych zasadach. W tych grach wygrywa ten, kto pierwszy kto pierwszy postawi swój pionek na ostatnim polu trasy. Po drodze gracze napotykają na wiele trudności i przeszkód.
"Poczta" to znakomita zabawka edukacyjna. Składa się na nie wiele atrakcyjnych rekwizytów związanych z pracą na poczcie. Bawiąc się w pocztę dzieci poznają zasady adresowania listów i pocztówek. Dowiedzą się jak wypełnić druk na przekaz ban
Grzybobranie i ""Rajd samochodowy"" to gry oparte na prostych zasadach, w których decydują lepsze rzuty kostką. Gracze w trakcie rozgrywki muszą pokonać wiele trudności i przeszkód. Grze towarzyszy wiele emocji, co sprawia, że wszyscy uczes
"Flotylla" to znana od dawna "gra w okręty". Zasady rozgrywki są bardzo proste. Każdy z graczy ma dwie tablice, na jednej rozmieszcza sylwetki swoich okrętów i miejsca trafień przeciwnika, a na drugiej zaznacza swoje trafienia i chybione st
To prosta i łatwa gra. Każdy, kto gra w "Pamięć" ćwiczy swą spostrzegawczość, koncentrację, prawidłowość skojarzeń, a przede wszystkim doskonali swą pamięć. Ważną i wyjątkową cechą tej gry jest to, że dorośli grając w nią z dziećmi nie mają
Remik Słowny - bardzo interesująca i atrakcyjna gra słowna. Podstawą zasad gry jest ułożenie z pojedyńczych liter na tabliczkach jak największej ilości wyrazów. Gracze muszą się wykazać refleksem, błyskotliwością i wyobraźnią. Zasady gry sp
Królewny"" - to gra planszowa dla dziewczynek. Każda z uczestniczek otrzymuje na początku gry koronę księżniczki, którą zakłada na głowę. Dziewczynki wybierają też kartę z wizerunkiem księżniczki i pionek odpowiadający jej kolorem. Rywaliza
Remik Liczbowy jest inną wersją remibrydża. Karty zastępują tu ponumerowane tabliczki. Gracze, zgodnie z regułami rozgrywki, starają się pozbyć jak najszybciej swoich tabliczek. Kto najlepiej obmyśli strategię gry i będzie miał trochę szczę
Warcaby i ""Młynek"" cieszą się od lat największą popularnością wśród gier planszowych. W tych grach ważna jest umiejętność koncentracji, przewidywania i logicznego myślenia.Gra dla 2 graczy w wieku od 5 lat.
Super zabawa, a w niej:
- poznawanie liter
- nauka pisania
- nauka czytania
- ćwiczenia zręczności manualnej.
Zawartość pudełka:
28 plansz na 14 tablicach
pisak z końcówką do ścierania
instrukcja.
Dla dzieci w wieku powyżej lat 5.
Super zabawa, a w niej:
- rysowanie
- myślenie i kojarzenie
- spostrzegawczość
- ćwiczenia zręczności.
Zawartość pudełka:
28 plansz na 14 tablicach
pisak z końcówką do ścierania
instrukcja.
Dla dzieci w wieku powyżej lat 4.
Super zabawa, a w niej:
- rysowanie
- myślenie i kojarzenie
- spostrzegawczość
- ćwiczenie zręczności.
Zawartość pudełka:
28 plansz na 14 tablicach
pisak z końcówką do ścierania
instrukcja.
Dla dzieci powyżej lat 4.
Super zabawa, a w niej:
- rysowanie
- myślenie i kojarzenie
- spostrzegawczość
- ćwiczenie zręczności.
Zawartość pudełka:
28 plansz na 14 tablicach
pisak z końcówką do ścierania
instrukcja.
Dla dzieci powyżej lat 4.
Super zabawa, a w niej:
- poznawanie cyfr
- nauka pisania
- nauka liczenia
- ćwiczenie zręczności.
Zawartość pudełka:
28 plansz na 14 tablicach
pisak z końcówką do ścierania
instrukcja.
Dla dzieci powyżej lat 5.
Super zabawa, a w niej:
- rysowanie
- myślenie i kojarzenie
- spostrzegawczość
- ćwiczenie zręczności.
Zawartość pudełka:
28 plansz na 14 tablicach
pisak z końcówką do ścierania
instrukcja.
Dla dzieci powyżej lat 4.
Bierki rozsypuje się na stole, następnie rozpoczyna się pojedynczezbieranie przez poszczególnych graczy tak, by zdobyć jak najwyższąilość punktów. Gracz traci kolejkę, gdy podczas wyciągania drgniechoćby jedna z pozostałych na stole bierek.
"Zagramy samogłoskami" składa się z 2 zabaw i 5 gier, które odnoszą się do słuchowego wyodrębniania samogłosek na początku i na końcu wyrazu. Dzięki nim możemy wyćwiczyć z dzieckiem umiejętność łączenia dźwięku samogłoski z jej literowym od
Wyścig matematyczny- big""- emocjonująca gra i znakomity trening szybkiego liczenia. Z rozłożonych na stole liczb i znaków matematycznych należy ułożyć jak najszybciej działanie, którego wynik będzie zgodny z liczbą pola planszy, na którym
W grze "Wyścig ortograficzny" wygrywa ten, kto najszybciej odnajdzie, wśród tabliczek leżących na stole, obrazek zawierający w nazwie literę z pola, na którym zatrzymał się pionek. W trakcie zabawy dzieci poznają i utrwalają sobie właściwą
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?