Podczas wspólnej zabawy z opiekunem, dziecko nauczy się rozróżniać kształt liter. Zabawa jest również ćwiczeniem spostrzegawczości i kojarzenia liter z odpowiednimi dla nich nazwami obrazków.
Zawartość pudełka: 48 puzzli (24 dwuelementowe
To zabawka edukacyjna, która we wczesnym okresie rozwoju dziecka stymuluje analityczny zmysł obserwacji. Zabawa polega na znajdowaniu, spośród rozłożonych i wymieszanych elementów, par obrazków w czarnej sylwecie i pełnym kolorze tak, by pa
20 obrazków, z których każdy dzieli się na dwie części. Obserwacja, kojarzenie, odnajdywanie powiązanych ze sobą części obrazka, to prosta łamigłówka dla najmłodszych.
Wiek: 2+
To dwuelementowe puzzle dla dzieci w wieku od jednego roku.
Każda z 20 tabliczek przedstawia postać lub zwierzątko z wyjmowanym elementem w kształcie koła. Elementy można układać według wzoru lub tworzyć zabawne układy.
Prosta edukacyjna gra dla najmłodszych i nie tylko. Wymaga od uczestników by jak najlepiej zapamiętywać położenie odkrywanych i zakrywanych obrazków. Dzieci grając w Pamięć ćwiczą swą spostrzegawczość, koncentrację, umiejętność skojarzeń i
40 puzzli z 20 dzielonych tabliczek, które dziecko powinno ze sobą tak połączyć, aby obrazek z lewej strony pasował do wzoru i koloru z prawej strony. Układając puzzle dzieci ćwiczą i rozwijają swą spostrzegawczość, kojarzenie i zręczność m
Tabliczki literki to 32 dwustronne, foliowane tabliczki. Na części z nich znajduje się obrazek i litera zaczynająca jego nazwę. Na drugiej części tabliczek znajdują się przykłady ćwiczeń grafomotorycznych - dziecko rysując załączonym do zes
Karty zgadywanki to 16 dwustronnych kart zawierających 32 obrazkowe zagadki. Karty są przeznaczone do wspólnej zabawy dziecka z opiekunem, który czyta pytanie do oglądanego przez dziecko obrazka. Wspólna zabawa wiele uczy i wyjaśnia, jest d
Produkt to 8 dwustronnych foliowanych tabliczek z grubej i sztywnej tektury. Na każdym z 16 obrazów przedstawione zostało zwierzątko w uproszczonej, syntetycznej stylistyce ale z użyciem optymalnej gry kształtów i różnic kolorystycznych. Ta
Tabliczki małe i duże zwierzątka to najprostszy rodzaj dwuelementowych puzzli. Zabawka skierowana jest do małych dzieci - powyżej 18 miesiąca życia. Każda tablica wykonana z grubej tektury zawiera wyjmowany element, który pasuje kształtem i
Tabliczki-cyferki to 10 dwustronnie ilustrowanych tabliczek, wykonanych z grubej i sztywnej tektury z foliowaną powierzchnią. Z jednej strony każdej tabliczki znajduje się biała cyfra z przerywaną linia ułatwiającą rysowanie jej kształtu. O
Ultradynamiczna gra planszowa!
Rzucaj kostkami najszybciej jak potrafisz i układaj z nich konfiguracje, dzięki którym zostawisz przeciwników daleko w tyle.
Zawartość:
plansza, kostki z emocjami, żetony określające ruch, karty, pionki tektu
Ultradynamiczna gra planszowa!
Rzucaj kostkami najszybciej jak potrafisz i układaj z nich konfiguracje, dzięki którym zostawisz przeciwników daleko w tyle.
Zawartość:
plansza, kostki z emocjami, żetony określające ruch, karty, pionki tektu
Uwaga! Gotowi? Do startu... Start ! Oto E-Motionz ultradynamiczna gra planszowa dla każdego. Nie ważne, ile masz lat, nie ważne jaką wiedzą dysponujesz, wszyscy mają równe szanse. W tym szalonym wyscigu wygra ten, kto ma bystre oko i prędki
Tabliczki kontrastowe to zbiór ilustracji dla najmłodszych dzieci. Demonstrując dziecku obrazki oparte o proste kształty i zdecydowane kontrasty rodzice wspomagają rozwój percepcji dziecka, związanej w tym wieku z określaniem granic obiektu
Gdybyś był... to lekka rozrywka pozwalająca na sprawdzenie na ile znamy samych siebie oraz na ile nasze wyobrażenia o nas pokrywają się z tym co sądzą o nas inni. Uczestnicy zdobywają punkty typując trafnie kim lub czym byliby współgracze w
Gdybyś był... to lekka rozrywka pozwalająca na sprawdzenie na ile znamy samych siebie oraz na ile nasze wyobrażenia o nas pokrywają się z tym co sądzą o nas inni. Uczestnicy zdobywają punkty typując trafnie kim lub czym byliby współgracze w
Ultradynamiczna gra planszowa!
Rzucaj kostkami najszybciej jak potrafisz i układaj z nich konfiguracje, dzięki którym zostawisz przeciwników daleko w tyle.
Zawartość:
plansza, kostki z emocjami, żetony określające ruch, karty, pionki tektu
Lekka gra towarzyska, w której nie potrzebujesz szczęścia ani specjalistycznej wiedzy. Musisz tylko ujawnić swój światopogląd.
Uczestnicy zdobywają punkty typując trafnie kim lub czym byliby współgracze w alternatywnym świecie.
Wiek: 12+
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?