Gra planszowa dla 1-4 osób, gra pozwala poznać zasady piłkarskie, historię tego sportu oraz wykonywać ćwiczenia fizyczne. Należy kompletować akcesoria kibica i wypełniać zadania. W zestawie: tarcza ze strzałką, 60 kart funkcyjnych, żółte: z
Funkcje: 1 tryb uruchamia efekty świetlne, 2 tryb uruchamia: jazdę i odbijanie od przeszkód, poruszanie oczami i płetwami, efekty świetlne, 5 melodii, obrotowe zębatki w różnych kształtach wewnątrz rybki, wym. Rybki: 19 x 12 x 9 cm. Wym. Op
Funkcje: 1 tryb uruchamia efekty świetlne od góry i dołu skrzydeł, 2 tryb uruchamia: jazdę i odbijanie od przeszkód, efekty świetlne od góry i dołu skrzydeł, 3 melodie, obrotowe zębatki w różnych kształtach wewnątrz skrzydeł, Wym. Motyla: 2
W zestawie: dwustronna tablica, świecący długopis, pisak z gąbką do zmazywania, 2 szablony z wzorami, instrukcja, funkcje: na jednej stronie można malować ścieralnymi pisakami, druga strona jest pokryta powłoką luminescencyjną, która pozwal
W zestawie: dwustronna tablica, podstawka na tablicę i przybory, świecący długopis, 5 kolorowych pisaków z gąbką do ścierania, 26 magnetycznych literek, 26 magnetycznych cyferek, funkcje: na jednej stronie można malować ścieralnymi pisakami
Funkcje: 9 pól z sensorami nacisku, podświetlany moduł dźwiękowy, 3 tryby zabawy: tryb 1-3 o rosnącym poziomie trudności, im wyższy tryb tym więcej pól do naciśnięcia , tryb 4 należy naciskać wskazane pola na macie, by muzyka grała dalej, t
W zestawie: interaktywna książeczka, elektroniczne mówiące pióro, opis: książeczka posiada 36 stron z ciekawymi zadaniami + labirynt, zapoznaje dzieci z różnymi kształtami, cyframi, zwierzętami, porami roku, owocami, mówiące pióro sygnalizu
Funkcje: 3 tryby działania, 1 tryb - dźwiękowy: po naciśnięciu przycisków słychać dźwięki zwierząt, emocji, telefonu, zegarka, dartej kartki. Na wyświetlaczu pojawia się litera odpowaiadająca danemu obrazkowi lub emotka, 2 tryb - odkrywcy:
Funkcje: prawa ręka - po każdorazowym naciśnięciu guzika z cyferkami robot mówi jedną z 6 rymowanek, prawa noga - śpiewa na zmianę 6 piosenek, lewa ręka - 7 zagadek z odpowiedziami, lewa noga - mówi po kolei jedą z 13 rymowanek, lewe ucho -
Funkcje: po naciśnięciu na prawe skrzydełko sowa mówi 11 zabawnych rymowanek, na lewe mówi 2 opowiadania i 4 rymowanki o porach roku, na prawą nóżkę wydaje odgłosy 22 zwierzątek i mówi rymowanki, na lewą śpiewa 6 piosenek, Wym. Opk: 20 x 32
Mix wzorów. Towar wysyłamy Funkcje: kica do przodu, ruchomy pyszczek i uszy, odgłos piszczenia, wym. Królika: 14,5 x 16,5 x 9 cm., Wym. Opk.: 34,5 x 14 x 28 cm., Baterie: 2 x aa 1,5v - brak w zestawie, wiek: 3+
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?