Atrakcje turystyczne. Fenomen, typologia, metody badań
Autor:
Zygmunt Kruczek
Wydawca:
PROKSENIA
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-60789-36-0
EAN:
9788360789360
oprawa:
miękka
format:
b5
liczba stron:
200
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
29,07 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Opis produktu
W monografii dokonano analizy pojęcia atrakcji turystycznych, przedstawiono ich klasyfikację i ewolucję od czasów starożytnych po współczesne. Zasadniczym celem pracy jest identyfikacja i opis metod badań nad atrakcjami turystycznymi. Zaproponowano podział metod i omówiono najważniejsze stosowane techniki i narzędzia badań, ilustrując zastosowanie omawianych metod przykładami konkretnych badań. Osobny rozdział poświęcono roli atrakcji w tworzeniu produktu turystycznego. Obszerna bibliografia problemu, zdjęcia, schematy, ryciny, tabele oraz streszczenie w języku angielskim.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|