Okładka książki Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać...

Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać...

Wydawca: Sensus Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788324633784
EAN: 9788324633784
oprawa: Miękka
podtytuł: szefowi, podwładnym i klientom
format: 14.0x21.0cm
język: polski
liczba stron: 224
rok wydania: 2012
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
39% rabatu
26,02 zł
Cena detaliczna: 
42,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,94

Opis produktu

adbaj o swoją reputację. Stań się niezastąpiony. Wypromuj siebie. Żadna orkiestra dęta nie zagra na Twoją nutę, więc tylko od Ciebie zależy, czy narobisz wrzawy w miejscu pracy. Jessica i Meryl przedstawiają konkretne sposoby na to, jak się zareklamować, jak wykorzystać swój czar i jak zalśnić niczym najjaśniejsza gwiazda. Tory Johnson,dyrektor generalna Women for Hire oraz współautorka programu Good Morning America Wizerunek wart jest więcej niż tysiąc słów Carlos Ruíz Zafón,Cień wiatru Budowanie upragnionego wizerunku, sprawne komunikowanie się z otoczeniem, zdobywanie szacunku i sympatii, gładkie radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych - tym wszystkim zajmują się na co dzień specjaliści do spraw public relations. Zarządzają reputacją. Produktu, firmy, projektu? Tak, to też. Ale najważniejszym klientem jesteś właśnie Ty! Ty stanowisz swoją osobistą, wyjątkową markę. Niepowtarzalną, choć zmuszoną stawić czoło konkurencji. Wchodzisz na rynek pracy albo całkowicie zmieniasz zawód? Usiłujesz zapewnić sobie awans albo pozyskać nowego klienta? A może pragniesz rozwijać własną firmę? Bez względu na swoje cele, korzystanie z podstawowych zasad public relations pomoże Ci stworzyć indywidualną markę, poszerzyć sieć kontaktów, ustawić się w pozycji eksperta, a ostatecznie odnieść sukces. W dzisiejszym świecie, w którym wizerunek to rzecz nadrzędna, jeszcze bardziej liczy się to, żeby w miejscu pracy stać się własnym PR-owcem, orędownikiem i poplecznikiem.Promowanie tego, co w Tobie wyjątkowe, nigdy wcześniej nie było aż tak istotne! Zadbaj o płynną komunikację, zarówno interpersonalną, jak i internetową. Bądź nieustraszony. Jeśli nie spytasz, nigdy niczego się nie dowiesz. Bądź proaktywny i naucz się reagować. Graj zespołowo. PR, podobnie jak inne branże, polega na współpracy. Zwracaj uwagę na to, co się dzieje wokół Ciebie, i czerp z tego wiedzę i inspirację. Bądź specjalistą. Odrób swoje zadanie domowe, ale ufaj również swojemu instynktowi. Znajdź równowagę pomiędzy kreatywnością i strategią. Upadaj do przodu. Ucz się na błędach i nie biczuj się, kiedy je popełniasz. Kochaj to, co robisz, i miej do tego przekonanie. Próbuj wszystkiego i bądź otwarty na nowe odkrycia i sposoby działania.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj