Informatyka Europejczyka SP 6 podr NPP w.2019
Czas na projekt informatyczny!Ten rok w pracowni informatycznej będzie prawdziwą przygodą. Wraz z książką Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkoły podstawowej. Klasa 6 usystematyzujecie oraz wykorzystacie umiejętności zdobyte w poprzednich latach, zdobędziecie także całkiem nową wiedzę. Zastanawiacie się zapewne, w jakim celu. Otóż stworzycie własny profesjonalny projekt informatyczny.Projekt informatyczny może być opracowaną podczas lekcji grą komputerową, animacją poklatkową lub rozbudowaną prezentacją z podkładem muzycznym, wykorzystującą format video i proste programowanie. Odkryjecie też zupełnie nowe zastosowania arkusza kalkulacyjnego i edytora tekstu, który fantastycznie nadaje się do projektowania... krzyżówek! Już wkrótce zrealizujecie zadanie grupowe Mój region wydarzenia i postaci z jego dziejów. Będziecie działać razem lub indywidualnie, z pomocą nauczyciela lub samodzielnie, ale zawsze ze wsparciem podręcznika Informatyka Europejczyka.Specjaliści z największego wydawnictwa informatycznego w Polsce połączyli siły z uznanymi autorkami książek edukacyjnych, dzięki czemu powstał przyjazny przewodnik dla młodych użytkowników komputera. Dzięki zaangażowaniu autorów tego podręcznika pogłębicie znajomość najważniejszych zagadnień związanych z bezpieczną pracą z komputerem, urządzeniami cyfrowymi, sieciami komputerowymi i internetem; będziecie realizować nowe projekty z wykorzystaniem komputera, aplikacji i urządzeń cyfrowych. Przyjazna forma podręcznika, interesujące wiadomości z dziedziny informatyki, a także odpowiednio dobrane ćwiczenia i podsumowania rozdziałów uczynią naukę jeszcze bardziej interesującą i zainspirują do dalszych poszukiwań.Podręczniki z serii Informatyka Europejczyka ułatwią uczniom zdobywanie wiedzy i umiejętności podczas wykonywania ćwiczeń praktycznych, a nauczycielom przekazywanie nowego materiału w interesujący i niebanalny sposób.
13% rabatu
6,91
7,90 zł
Dodaj
do koszyka
Informatyka Europejczyka SP 4 podr NPP
Ta książka zabierze Cię na wycieczkę do świata informatyki!Pora rozpocząć fascynującą przygodę z informatyką! Wiesz już, że komputery są praktycznie wszędzie w domach, szkołach, sklepach, na dworcach, w biurach i supertajnych pracowniach. Nie służą jedynie do zabawy, chociaż gry komputerowe i przeróżne aplikacje potrafią dostarczyć mnóstwo rozrywki. A internet? To prawdziwa skarbnica wiedzy. Pod warunkiem że wiesz, jak z niego korzystać.Ten podręcznik do informatyki pomoże Ci poznać komputery z trochę innej strony niż dotychczas. Dzięki tej książce z serii Informatyka Europejczyka zaczniesz sprawnie i bezpiecznie korzystać z komputera oraz internetu. Nauczysz się szybko i bezbłędnie pisać na klawiaturze, tworzyć rysunki i poprawiać zdjęcia. Twoje zadania domowe będą świetnie sformatowane i w dodatku poszerzone o nowe, ciekawe wiadomości wyszukane w internecie. Dowiesz się, w jaki sposób porozumiewać się z koleżankami i kolegami przy użyciu komunikatora, i razem przeprowadzicie kilka ciekawych projektów. Nauczysz się tworzyć gry komputerowe dowiesz się, od czego zacząć, i zdobędziesz umiejętności programowania, które pozwolą Ci wykreować własny świat w komputerze. Przed Tobą kilka miesięcy wspaniałej zabawy połączonej z nauką obsługi komputera.Wszystkie najważniejsze definicje, uwagi i objaśnienia zawarte w podręczniku Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkoły podstawowej. Klasa 4 zostały wyróżnione, by łatwiej było je zapamiętać. Autorki nie zapomniały także o interesujących wiadomościach z dziedziny informatyki, które sprawią, że lekcje staną się ciekawsze i zainspirują do dalszych poszukiwań. Na końcu każdej z nich znajdują się pytania i zadania do samodzielnego rozwiązania,Podręczniki z serii Informatyka Europejczyka uczniom ułatwią zdobywanie wiedzy i umiejętności podczas wykonywania ćwiczeń praktycznych, a nauczycielom przekazywanie nowego materiału w interesujący i niebanalny sposób. Helion, największe wydawnictwo informatyczne w Polsce, i tym razem wspiera młodzież w zakresie wykorzystywania nowoczesnych technologii do nauki, pracy i rozrywki.
13% rabatu
6,91
7,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
WEJDŹ DO ŚWIATA MAGII TWÓJ PRZEWODNIK PO GRZE HARRY POTTER WIZARDS UNITE
Czarodziejko! Czarodzieju! Ministerstwo Magii alarmuje: wydarzyła się Katastrofa i magiczne przedmioty pojawiają się w świecie mugoli. Trzeba je zebrać i odesłać z powrotem - bądź w gotowości, bo każda różdżka się przyda! Do zespołu zadaniowego powołanego przez Ministerstwo Magii i Międzynarodową Konferencję Czarodziejów dołączyć może każdy.Jak przyłączyć się do teamu? Wystarczy, że zainstalujesz na swoim smartfonie grę Harry Potter: Wizards Unite. Ta aplikacja mobilna, stworzona przez studio Niantic odpowiedzialne za sukces Pokemon GO, umożliwia graczom wcielanie się w wysłanników SOS, czyli Sił Ochrony Sekretu Kodeksu Tajności walczących ze skutkami Katastrofy. Jako początkujący rekrut potrzebujesz pomocy - sięgnij więc po ten poręczny przewodnik. Książka Bartosza i Zosi Danowskich to prawdziwa Mapa Huncwotów. Z nią już od pierwszych chwil będziesz pewnie poruszać się w świecie gry Harry Potter: Wizards Unite.Dowiedz się:jak tworzyć identyfikator ministerialnyjaka profesja będzie dla Ciebie najodpowiedniejszaczym są zguby i gdzie ich szukaćdlaczego warto odwiedzać gospody i cieplarnieczym są fortece i co można w nich zdobyćA zatem różdżka... to znaczy smartfon w dłoń - i do dzieła!
23% rabatu
15,42
19,90 zł
Dodaj
do koszyka
Informatyka Europejczyka LO ZP cz.1 NPP
Technologia informacyjna i informatyka to dziedziny, których wykorzystanie i dostępność stale rosną, a tempo zachodzących w nich zmian jest nieporównywalne z rozwojem innych dyscyplin. Umiejętność biegłego posługiwania się komputerem i urządzeniami peryferyjnymi oraz znajomość obsługi pakietów biurowych są obowiązkowe na rynku pracy. Wkrótce każdy z nas będzie musiał się również legitymować wiedzą z zakresu podstaw programowania, tworzenia grafiki czy zagadnień związanych z prawem w sieci.
13% rabatu
28,78
32,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
GIMP. Niesamowite efekty
Darmowy program graficzny GIMP jest fantastycznym narzędziem do rysowania i tworzenia projektów - o ile potrafisz właściwie i z pomysłem wykorzystać jego możliwości. Wypracowywanie własnych ciekawych rozwiązań wymaga jednak mnóstwo czasu, a porady i triki proponowane w popularnych internetowych poradnikach nie zapewniają spektakularnych efektów. Jeśli chcesz szybko i bezproblemowo podnieść jakość Twoich prac, a dodatkowo zapewnić sobie sporą porcję praktycznej, przydatnej na co dzień wiedzy, sięgnij po tę książkę. Znajdziesz w niej mnóstwo rzetelnych informacji, których zastosowanie pozwoli Ci wzbudzić zachwyt wśród odbiorców Twoich dzieł.Naucz się postarzać zdjęcia, w sposób kontrolowany przesterowywać ich kolorystykę, wydobywać głębsze barwy i inteligentnie - bez utraty szczegółów - zamieniać zdjęcia na czarno-białe. Zobacz, jak stworzyć ducha i hologram, dodać interesujący cień lub promienie światła, wyeksponować barwne szczegóły na czarno-białym obrazie, uzyskać efekt iluzji lub nieskończoności. Odkryj, co ciekawego można zrobić z portretem: jak przekształcić wujka w zombie albo i w kosmitę, jak zamienić twarze rodziców na rodzinnej fotografii, jak zrobić portret z tekstu. Baw się kolorem i fakturą, korzystaj z warstw i krzywych, renderuj, szkicuj, dorabiaj i zmieniaj. Niesamowite efekty masz na wyciągnięcie ręki!
31% rabatu
47,95
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Refaktoryzacja. Ulepszanie struktury... w.2
Refaktoryzacja ma na celu ulepszanie istniejącego kodu. Poprawia jego strukturę, czytelność i wydajność. Prowadzona poprawnie, cechuje się zdyscyplinowaniem metody, systematycznością i konsekwencją w działaniu, a także ciągłym minimalizowaniem ryzyka wprowadzenia błędów. Niemniej refaktoryzacja jest ryzykowna. Polega na wprowadzaniu zmian do działającego kodu, co może doprowadzić do powstania trudno wykrywalnych błędów. Ryzyko wzrasta, jeśli refaktoryzacja jest przeprowadzana w sposób nieprzemyślany. Okazuje się, że transformacja kodu, która ma doprowadzić do jego ulepszenia, to spore wyzwanie.
31% rabatu
54,90
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Docker. Praktyczne zastosowania w.2
Docker jest nową technologią, która radykalnie zmieniła podejście do wdrażania oprogramowania. Obrazy i kontenery Dockera upraszczają zarządzanie zależnościami, dzięki czemu testowanie, wdrażanie i skalowanie aplikacji staje się o wiele prostsze. W ciągu ostatnich lat Docker znacznie się rozwinął. Jest teraz bardzo stabilny i daje programistom wiele narzędzi do wyboru. W oczywisty sposób zwiększa to jego popularność wśród twórców dużych systemów. Niemniej zrozumieć działanie Dockera i nauczyć się wykorzystywać go w poprawny sposób - to nie jest trywialne i wymaga wysiłku.Oto kolejne - zaktualizowane i uzupełnione - wydanie praktycznego przewodnika, dzięki któremu szybko nauczysz się korzystać z Dockera. Wyjaśniono tu podstawy jego działania, pokazano praktyczne techniki wdrażania i testowania kontenerów Dockera, przedstawiono także podstawowe wewnętrzne procesy kontenerów. Z książki dowiesz się, jak przygotować pakiet aplikacji ze wszystkimi ich zależnościami, a następnie przetestować go, wdrożyć, skalować oraz utrzymywać w środowiskach produkcyjnych. Znajdziesz tu również nowy rozdział na temat Docker Compose, głębsze omówienie trybu Docker Swarm, wprowadzenie do Kubernetes, a także przykłady optymalizacji obrazów Dockera i wiele innych przydatnych informacji.
31% rabatu
41,00
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
iOS 12. Wprowadzenie do programowania w Swifcie
Język Swift poznaliśmy w 2014 roku. Został on opracowany przez Apple specjalnie dla platormy iOS z uwzględnieniem takich założeń, jak przejrzystość, bezpieczeństwo, prostota, łatwość stosowania, zorientowanie obiektowe. Kod w tym języku sam zarządza pamięcią i zapewnia ścisłą kontrolę typów. Swift od początku wzbudził ogromne zainteresowanie programistów, którzy prędko docenili jego zalety. Dziś jest uważany za łatwe do opanowania i bardzo wygodne narzędzie dla profesjonalistów, zwłaszcza że od pewnego czasu Apple dostarcza wraz z Swiftem aplikację Xcode oraz framework Cocoa. To wszystko sprawiło, że Swift stał się bardzo atrakcyjną alternatywą dla Objective-C.Ta książka zawiera bardzo solidne wprowadzenie do tworzenia aplikacji na platformie iOS. Znalazły się tu systematycznie przedstawione informacje na temat Swifta, Xcode i frameworka Cocoa. Podstawy języka wyjaśniono w najużyteczniejszej kolejności, koncentrując się na najczęściej stosowanych i najpraktyczniejszych aspektach Swifta. Sporo miejsca poświęcono środowisku Xcode, w którym odbywa się programowanie na platformie iOS. Omówiono, czym jest projekt, jak zmienić go na aplikację, jak tworzyć, uruchamiać i debugować kod źródłowy, a także jak zgłosić aplikację do sklepu App Store. Bardzo ważną częścią książki jest wprowadzenie do Cocoa Touch, który zapewnia najważniejsze klasy podstawowe, kategorie, protokoły, mechanizmy delegowania i powiadamiania, a także zarządzanie pamięcią.
31% rabatu
68,80
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Firewall nie powstrzyma prawdziwego smoka...w.3
Internet jest obecny w większości obszarów naszego życia. To już nie tylko korzystanie ze stron internetowych, ale także bankowość, zakupy w sieci czy podtrzymywanie relacji z rodziną i ze znajomymi. Oznacza to, że niemal cały czas Twoje bezpieczeństwo, pieniądze i prywatność są narażone na ataki. Aby skutecznie chronić siebie i swoich bliskich, musisz zdobyć pewne minimum wiedzy. Nie sposób obronić się przed naprawdę zdeterminowanym hakerem, ale ochrona przed pospolitymi włamaniami czy masową inwigilacją jest jak najbardziej możliwa, i to z wykorzystaniem prostych narzędzi. Trzeba tylko wiedzieć, jak się do tego zabrać!To przystępny i kompleksowy przewodnik po zagadnieniach bezpieczeństwa, skierowany do osób, które nie znają się na komputerach i informatyce. Kwestie cyberbezpieczeństwa przedstawiono tu krok po kroku, z minimalnym użyciem specjalistycznego języka. Opisano dziesiątki całkiem prostych sposobów pozwalających każdemu zabezpieczyć swoje urządzenia i dane. Książka została napisana tak, aby maksymalnie uprościć zarządzanie Twoim bezpieczeństwem w sieci. W każdym rozdziale znalazła się kompletna lista kontrolna ze szczegółowymi instrukcjami i rysunkami.
31% rabatu
34,05
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Asembler. Programowanie
Asembler. Programowanie
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
Jeśli chociaż na jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś twierdząco, jesteś na dobrej drodze! Książka Asembler. Programowanie bezboleśnie i szybko wprowadzi Cię w tajniki programowania niskopoziomowego, nauczy instrukcji języka Asembler, przedstawi podstawowe informacje o sposobach zapisu liczb i kodowania znaków, zaprezentuje architekturę x86-64 i zasadę działania kompilatorów, a także pokaże narzędzia programistyczne, które z pewnością wzbogacą Twój warsztat.Dzięki lekturze dowiesz się, jak za pomocą Asemblera tworzyć aplikacje działające w systemach Windows, jak korzystać w nich z danych tekstowych, plików i usług sieciowych, a także jak skutecznie łączyć je z programami napisanymi w języku C++. Poznasz też podstawy Asemblera MSIL/CIL i WebAssembly, jak również sposoby wykorzystania tego języka w inżynierii odwrotnej kodu oraz narzędzia, które mogą się do tego przydać. Całość uzupełnia wyczerpujący opis instrukcji procesorów x86(-64) wraz z praktycznymi przykładami ich zastosowania.
31% rabatu
31,20
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Programowalność i automatyzacja sieci
Programowalna i zautomatyzowana sieć upraszcza pracę jej administratora. Rozwój technologii radykalnie komplikuje takie zadania jak zarządzanie i operowanie sprzętem sieciowym, topologiami sieci i połączeniami sieciowymi. Trzeba tu mieć na uwadze systemy operacyjne, nowe metodologie oraz narzędzia. W takich warunkach zarządzanie większą czy nieco bardziej złożoną siecią wyłącznie za pomocą działań manualnych jest obarczone sporym ryzykiem. Profesjonalny inżynier sieciowy musi dziś dobrze orientować się w świecie programowalności i automatyzacji sieci. Powinien poznawać nowe protokoły, technologie, modele dostarczania i pojawiające się w związku z nimi potrzeby biznesowe.W tej książce znajdziesz solidne podstawy pozwalające zapewnić sieci programowalność i zautomatyzowanie jej pracy. Dowiesz się, jakie narzędzia i umiejętności będą potrzebne do dokonania tego kluczowego przekształcenia w sieć nowej generacji. W bardzo przystępny i praktyczny sposób wyjaśniono, jak korzystać z takich technologii jak Linux, Python, JSON i XML, aby programowo zautomatyzować pracę systemu. Opisano koncept modeli danych, podstawy języka YANG oraz najważniejsze technologie związane z API. Sporo miejsca poświęcono narzędziom open source służącym do automatyzacji pracy sieci. Znalazły się tu również informacje o interfejsach macvlan, sieciach wykorzystujących maszyny wirtualne, sieciowych przestrzeniach nazw oraz o bibliotece Pythona NAPALM i jej integracji z narzędziami: Ansible, Salt i StackStorm.
31% rabatu
61,85
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
PHP, MySQL i JavaScript. Wprowadzenie w.5
Trio: PHP, MySQL i JavaScript jest znane jako najwygodniejszy zestaw narzędzi do tworzenia dynamicznych stron internetowych, które do działania wymagają bazy danych. Mimo upływu lat i dynamicznego rozwoju konkurencyjnych technologii twórcy aplikacji WWW wciąż cenią PHP, MySQL i JavaScript za otwarte źródła, brak opłat za korzystanie, elastyczność i łatwość w nauce. Każdy ambitny programista posługujący się systemem Unix czy Linux z ser-werem Apache powinien zapoznać się z tymi narzędziami. W połączeniu z takimi technologiami jak jQuery, CSS i HTML5 pozwalają budować serwisy porównywalne z gigantami w rodzaju Facebooka, Twittera czy Gmaila.Ta książka jest kolejnym, uzupełnionym i zaktualizowanym wydaniem znakomitego wprowadzenia do projektowania dynamicznych stron internetowych. Oprócz przystępnego omówienia technik tworzenia responsywnych stron WWW znalazły się tu solidne podstawy PHP, MySQL, JavaScriptu, CSS i HTML5; opisano też możliwości bibliotek jQuery i jQuery Mobile. Pokazano, jak połączyć możliwości tych technologii, oraz opisano zalecane metody programowania. Co istotne, w książce zawarto wskazówki dotyczące optymalizacji stron WWW pod kątem urządzeń mobilnych. Dzięki licznym przykładom uzyskaną wiedzę można na bieżąco testować w praktyce.
31% rabatu
82,69
119,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
ABC Excel 2019 PL
ABC Excel 2019 PL
Autor: Wrotek Witold
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
Program Excel to niewątpliwie najpopularniejsze na świecie narzędzie do przetwarzania zestawów danych. Listy, raporty, podsumowania, proste bazy danych - wszystkie tego rodzaju zbiory informacji można łatwo i szybko tworzyć oraz edytować za pomocą wygodnych narzędzi arkusza kalkulacyjnego. Jednak prawdziwe możliwości Excela ujawniają się dopiero wtedy, gdy potrzebne są zaawansowane funkcje programu. Dzięki nim można szybko przetwarzać nawet duże zbiory danych, przeprowadzać skomplikowane operacje i analizy, tworzyć i formatować wykresy oraz generować przejrzyste i estetyczne tabele.Excel znajduje zastosowanie w niemal każdym biurze i niejednej instytucji naukowej. Jeśli Twoja praca lub hobby wiąże się z przetwarzaniem jakiegoś rodzaju danych, z całą pewnością znasz ten program przynajmniej ze słyszenia. A jeśli chcesz dowiedzieć się o nim czegoś więcej, poznać jego wygodne narzędzia i zwiększyć wydajność swojej codziennej pracy, sięgnij po książkę ABC Excel 2019 PL. Bezboleśnie wprowadzi Cię ona w świat arkuszy kalkulacyjnych, funkcji, formuł i wykresów. Szybko, skutecznie i prosto do celu - właśnie tak zdobędziesz wiedzę niezbędną do efektywnego korzystania z Excela!
31% rabatu
34,05
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Python. Leksykon kieszonkowy
Python. Leksykon kieszonkowy
Autor: Makr Lutz
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
Podręczny przewodnik po języku Python!Język Python obecny jest na rynku od ponad 20 lat. Opracowany został na początku lat dziewięćdziesiątych XX wieku i błyskawicznie zaczął zdobywać uznanie programistów na całym świecie. Python sprawdza się doskonale w pisaniu skryptów oraz narzędzi, a w dużym projekcie także nie zawiedzie oczekiwań. Język ten korzysta z automatycznego zarządzania pamięcią oraz umożliwia obiektowe i funkcyjne podejście do tworzonego programu. Jednym z jego najważniejszych atutów jest bardzo silna społeczność programistów, wymieniająca się na bieżąco informacjami na temat praktycznych zastosowań tego języka. Dzięki temu uzyskanie odpowiedzi na trapiące Cię pytania nie powinno stanowić problemu.Jeżeli jednak chcesz mieć zawsze pod ręką sprawdzone źródło informacji, które pozwoli Ci w każdej sytuacji rozwiać wątpliwości, to trafiłeś na doskonałą pozycję. Należy ona do serii Leksykon kieszonkowy i charakteryzuje się niezwykle zwięzłym, przejrzystym układem najważniejszych treści oraz poręczną formą. Znajdziesz tu szczegółowe informacje na temat typów wbudowanych, wyjątków, programowania obiektowego oraz przetwarzania nazw i reguł zasięgu. Kolejne wydanie tej książki zostało ulepszone i zaktualizowane o mnóstwo nowych informacji, takich jak wykorzystanie Python Launcher w systemie Windows czy formalne reguły dziedziczenia. To doskonałe źródło informacji na temat języka Python!
31% rabatu
27,73
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Programowanie z Minecraftem dla dzieci p.średni
Przyszli inżynierowie i programiści na start!Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. To wydanie stanowi kontynuację naszej wcześniejszej publikacji, Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy.Książka uczy programowania w języku Lua. Jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 10 lat, znakomicie nadaje się również dla nastolatków rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na to, by trudne zagadnienia przedstawić w sposób przystępny dla każdego dziecka. Zadania są wykonywane w edytorze tekstowym, co daje przedsmak profesjonalnego pisania kodu. Prosty i przyjemny w nauce język programowania Lua Wizualizacja napisanych programów w świecie Minecrafta Zagadnienia przydatne do zrozumienia różnych języków programowania Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych Elementy matematyki Nawiązania do podstawy programowej zajęć komputerowych i informatyki Zaawansowane zagadnienia Rozwiązanie każdego zadaniaNauka programowania z Minecraftem to prawdziwa przyjemność!
31% rabatu
27,73
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Programowanie z Minecraftem dla dzieci
Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej.Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 8 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych i dorosłych rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka.
31% rabatu
27,73
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Programowanie dla najmłodszych
Przyszli inżynierowie i programiści na start!Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Została opracowana na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych przez Akademię Komputerową Komputrilo podczas przedszkolnych warsztatów programowania.Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 5 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych, rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka oraz na naukę przez zabawę i w ruchu.
31% rabatu
24,25
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Java dla zupełnie początkujących. Owoce program.
Java jest rozbudowanym, elastycznym i wszechstronnym, a przy tym dojrzałym językiem programowania. Pozwala na tworzenie kodu dla prawie wszystkich rodzajów komputerów, również tych sterujących pracą najbardziej wyspecjalizowanych urządzeń. Można go używać do pisania dużych systemów, małych programów, aplikacji mobilnych i aplikacji WWW. Jest znakomitym wyborem dla osób, które postanowiły związać swoją przyszłość zawodową z którąś z wielu gałęzi informatyki. Aby optymalnie wykorzystać potencjał drzemiący w Javie, koniecznie trzeba zadbać o solidne podstawy - zarówno w teorii, jak i w praktyce kodowaniaOto zaktualizowane i uzupełnione wydanie cenionego podręcznika dla studentów. Książka została pomyślana w taki sposób, aby maksymalnie ułatwić naukę Javy krok po kroku i pozwolić na możliwie szybkie rozpoczęcie samodzielnego kodowania. Znalazło się tu wprowadzenie do wiedzy o sprzęcie, oprogramowaniu, wykonywaniu programów i kompilacji kodu. Dzięki temu nawet zupełnie początkujące osoby zaczną płynnie posługiwać się typami danych, zmiennymi czy instrukcjami sterującymi. Bardzo starannie omówiono takie tematy jak klasy, obiekty i dziedziczenie. Nie zabrakło wprowadzenia do pracy z bazami danych, plikami czy też podstaw budowy graficznego interfejsu użytkownika za pomocą nowej biblioteki JavaFX.
31% rabatu
103,54
149,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Algorytmy, struktury danych i techniki program.
Java jest obecnie jednym z najpopularniejszych języków programowania, co zawdzięcza przede wszystkim swojej prostocie, nowoczesności, dużym możliwościom oraz niezależności od architektury platform sprzętowych i systemowych, na których mają pracować napisane w tym języku programy. Java znalazła zastosowanie w wielu różnych branżach - zdecydowanie dominuje w rozwiązaniach działających w sieci, stanowiących obecnie dużą część oprogramowania tworzonego komercyjnie. Mimo to dotychczas trudno było znaleźć rzetelne źródło wiedzy o algorytmach, które byłoby przeznaczone dla użytkowników Javy, wyjaśniało zasady modelowania danych w tym języku i pozwalało szybko testować gotowe programy.Na szczęście to już przeszłość! Książka Algorytmy, struktury danych i techniki programowania dla programistów Java jest pierwszą poważną pozycją przybliżającą tematykę algorytmów osobom posługującym się tym językiem. W prosty i praktyczny sposób przedstawia najważniejsze zagadnienia algorytmiki, pozwala poznać struktury danych i ich zastosowania, prezentuje popularne algorytmy oraz problemy, które można za ich pomocą rozwiązać, omawia także techniki programowania wykorzystywane przez miliony specjalistów w ich codziennej pracy. Jeśli chcesz być profesjonalnym programistą Javy, nie mogłeś trafić lepiej!
31% rabatu
46,56
67,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Zarządzanie produktem w modelu lean
Skuteczność w innowacyjności jest dziś warunkiem sukcesu w biznesie. Wygra ta firma, która sprawniej i elastyczniej zareaguje na napływające informacje zwrotne, zgrabniej wybierze najlepsze pomysły i trafniej odpowie na wymagania klienta, by dostarczyć mu najbardziej odpowiednich wrażeń.Menedżer produktu odgrywa wyjątkowo niewdzięczną rolę w tym procesie: musi nieustannie doskonalić przyjęte strategie i wciąż dążyć do najlepszego wykorzystania pojawiających się możliwości. W świecie agile trzeba pozostać lean, aby sprawnie reagować na dynamiczne zmiany rynku.Ta książka jest wartościowym przewodnikiem dla każdego, kto tworzy nowe produkty i chce realizować strategię skutecznego oddziaływania na klienta. Przedstawiono tu koncepcję inwestowania w najważniejsze rezultaty biznesowe jako fundament wyznaczania obiektywnych kryteriów selekcji pomysłów i działań do realizacji. Omówiono sposoby angażowania interesariuszy i uwzględniania zewnętrznych informacji zwrotnych, które pozwalają wypracować kompleksowe doświadczenie produktu. Pokazano techniki analizy kosztów produktu oraz zaproponowano mierniki postępu prac nad projektem. Sporo miejsca poświęcono czynnikom utrudniającym osiąganie wyznaczonych celów oraz sposobom eliminacji przejawów marnotrawstwa.
31% rabatu
34,05
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
191
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka