BEATA MICHALSKA-DOMINIAK
Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie n
38% rabatu
30,71 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Design thinking dla edukatorów
Autor:
PIOTR GROCHOLIŃSKI
Just Monika
Kołodziejczak Małgorzata
BEATA MICHALSKA-DOMINIAK
Michalska-Żyła Agnieszka
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: 48h
Intencją książki jest inspirowanie do wprowadzania metod, sposobów i takiego stylu pracy z uczniami/studentami/uczestnikami szkoleń, które wyzwalają kreatywność własną i zespołową, są wsparciem w procesie adaptacji do zmian. Jest to istotne
27% rabatu
36,50 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka PORADNIK DESIGN THINKING CZYLI JAK WYKORZYSTAĆ MYŚLENIE PROJEKTOWE W BIZNESIE
Wydawca:
One Press
wysyłka: niedostępny
Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie n
33% rabatu
26,59 zł
39,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|