BIBLIOTEKA PRAKTYKÓW ZARZĄDZANIA
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu – od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik
20% rabatu
70,96 zł
89,00 zł
niedostępny
Rola i zadania Dyrektora finansowego
Autor:
Adamska Agata
Wydawca:
Oficyna Ekonomiczna
wysyłka: niedostępny
Książka dotyczy zagadnień: zarządzanie płynnością i wynikiem finansowym, ocena projektów inwestycyjnych, wybór źródeł finansowania, zarządzanie ryzykiem, kierowanie przepływem informacji finansowej, współpraca z partnerami biznesowymi, usta
19% rabatu
66,04 zł
81,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|