Kozielski Robert

Okładka książki Rynkowy Due Diligence
W czasach COVID-19, wojny w Ukrainie, ale także metaverse, blockchain, Internetu Rzeczy, sztucznej inteligencji i wielu innych odporność rynkowa organizacji staje się sprawą zasadniczą. Tym bardziej gdy weźmiemy pod uwagę, że średni czas ży
43% rabatu
50,97
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Internet ludzi
Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach. Obecne czasy są zwykle określane jako „okres zmiany i pośpiechu”. Zmienia się świat, w którym funkcjonujemy. Sztuczna inteligencja, wirtualna rzeczywistość, blockchain, machine learning, druk 3D,
29% rabatu
34,59
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sukces rynkowy organizacji
„Sukces rynkowy organizacji” autorstwa Roberta Kozielskiego, Agaty Mardosz i Agaty Matuszewskiej skłania do zadawania pytań dotyczących mechanizmów budowania przewagi konkurencyjnej i zmusza do zastanowienia się nad celowością systemowego p
38% rabatu
36,79
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Biznes nowych możliwości
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły spektakularny sukces. Omówiono w niej elementy nowego, efektywnego podejścia do
20% rabatu
46,98
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy
Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: – od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, – jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, – jak zgro
20% rabatu
46,98
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Wskaźniki marketingowe
Wskaźniki marketingowe
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu – od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik
20% rabatu
70,87
89,00 zł
niedostępny
Okładka książki Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy
Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: - od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, - jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, - jak zg
17% rabatu
40,84
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Biznes nowych możliwości
Biznes nowych możliwości
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły spektakularny sukces. Omówiono w niej elementy nowego, efektywnego podejścia do
20% rabatu
46,98
59,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj