Okładka książki Chanel: The Karl Lagerfeld Campaigns

Chanel: The Karl Lagerfeld Campaigns

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9780500519813
EAN: 9780500519813
oprawa: Twarda z obwolutą
format: 21.0x29.0cm
język: angielski
liczba stron: 560
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
20% rabatu
272,73 zł
Cena detaliczna: 
339,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 272,73

Opis produktu

When Karl Lagerfeld was named at the helm of the fashion house in 1983, he set out to radically shake up and update its image – not only through bold collections but also, from 1987 onwards, by choosing to shoot the house’s campaigns himself, a move that was unprecedented for a fashion designer. Conceived in collaboration with Karl Lagerfeld and the House of Chanel, this definitive publication opens with an essay by Patrick Mauriès before exploring the campaigns themselves, organized chronologically. A carefully curated selection of images showcases hundreds of spectacular clothes worn by the top fashion models – and personalities – of each era, from Inès de la Fressange, Claudia Schiffer, Kate Moss and Cara Delevingne, to Kirsten Stewart and Lily Rose Depp, captured in glamorous locations, from Coco Chanel’s Paris apartment to the French Riviera or LA. Presented in a high-end, slipcased package, Chanel: the Karl Lagerfeld Campaigns offers an unrivalled overview of the house of Chanel as seen through the eyes – and lens – of Karl Lagerfeld himself.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj