WARSZAWA M20 KAROL WOJTYŁA 1:43 - ZŁOTA EDYCJA
Warszawa M-20, została zakupiona dnia 28 października 1958 roku przez Karola Wojtyłę, który był wówczas biskupem pomocniczym w Archidiecezji Krakowskiej. Pojazd, któremu nadano numer rejestracy
Brand Tokidoki został stworzony w 2005 roku w Los Angeles przez Simone Legno. W tworzeniu projektantowi pomagali jego partnerzy: Pooneh Mohajer i Ivan Arnold. Projektant przedstawia główną ideę serii: Tokidoki jest nadzieją, ukrytą energią,
Brand Tokidoki został stworzony w 2005 roku w Los Angeles przez Simone Legno. W tworzeniu projektantowi pomagali jego partnerzy: Pooneh Mohajer i Ivan Arnold. Projektant przedstawia główną ideę serii: Tokidoki jest nadzieją, ukrytą energią,
Brand Tokidoki został stworzony w 2005 roku w Los Angeles przez Simone Legno. W tworzeniu projektantowi pomagali jego partnerzy: Pooneh Mohajer i Ivan Arnold. Projektant przedstawia główną ideę serii: Tokidoki jest nadzieją, ukrytą energią,
Brand Tokidoki został stworzony w 2005 roku w Los Angeles przez Simone Legno. W tworzeniu projektantowi pomagali jego partnerzy: Pooneh Mohajer i Ivan Arnold. Projektant przedstawia główną ideę serii: Tokidoki jest nadzieją, ukrytą energią,
Brand Tokidoki został stworzony w 2005 roku w Los Angeles przez Simone Legno. W tworzeniu projektantowi pomagali jego partnerzy: Pooneh Mohajer i Ivan Arnold. Projektant przedstawia główną ideę serii: Tokidoki jest nadzieją, ukrytą energią,
Brand Tokidoki został stworzony w 2005 roku w Los Angeles przez Simone Legno. W tworzeniu projektantowi pomagali jego partnerzy: Pooneh Mohajer i Ivan Arnold. Projektant przedstawia główną ideę serii: Tokidoki jest nadzieją, ukrytą energią,
Brand Tokidoki został stworzony w 2005 roku w Los Angeles przez Simone Legno. W tworzeniu projektantowi pomagali jego partnerzy: Pooneh Mohajer i Ivan Arnold. Projektant przedstawia główną ideę serii: Tokidoki jest nadzieją, ukrytą energią,
Brand Tokidoki został stworzony w 2005 roku w Los Angeles przez Simone Legno. W tworzeniu projektantowi pomagali jego partnerzy: Pooneh Mohajer i Ivan Arnold. Projektant przedstawia główną ideę serii: Tokidoki jest nadzieją, ukrytą energią,
Brand Tokidoki został stworzony w 2005 roku w Los Angeles przez Simone Legno. W tworzeniu projektantowi pomagali jego partnerzy: Pooneh Mohajer i Ivan Arnold. Projektant przedstawia główną ideę serii: Tokidoki jest nadzieją, ukrytą energią,
Brand Tokidoki został stworzony w 2005 roku w Los Angeles przez Simone Legno. W tworzeniu projektantowi pomagali jego partnerzy: Pooneh Mohajer i Ivan Arnold. Projektant przedstawia główną ideę serii: Tokidoki jest nadzieją, ukrytą energią,
Brand Tokidoki został stworzony w 2005 roku w Los Angeles przez Simone Legno. W tworzeniu projektantowi pomagali jego partnerzy: Pooneh Mohajer i Ivan Arnold. Projektant przedstawia główną ideę serii: Tokidoki jest nadzieją, ukrytą energią,
Brand Tokidoki został stworzony w 2005 roku w Los Angeles przez Simone Legno. W tworzeniu projektantowi pomagali jego partnerzy: Pooneh Mohajer i Ivan Arnold. Projektant przedstawia główną ideę serii: Tokidoki jest nadzieją, ukrytą energią,
Brand Tokidoki został stworzony w 2005 roku w Los Angeles przez Simone Legno. W tworzeniu projektantowi pomagali jego partnerzy: Pooneh Mohajer i Ivan Arnold. Projektant przedstawia główną ideę serii: Tokidoki jest nadzieją, ukrytą energią,
Brand Tokidoki został stworzony w 2005 roku w Los Angeles przez Simone Legno. W tworzeniu projektantowi pomagali jego partnerzy: Pooneh Mohajer i Ivan Arnold. Projektant przedstawia główną ideę serii: Tokidoki jest nadzieją, ukrytą energią,
Brand Tokidoki został stworzony w 2005 roku w Los Angeles przez Simone Legno. W tworzeniu projektantowi pomagali jego partnerzy: Pooneh Mohajer i Ivan Arnold. Projektant przedstawia główną ideę serii: Tokidoki jest nadzieją, ukrytą energią,
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?