Daj się polubić w 90 sekund
Autor:
Nicholas Boothman
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788324622450
EAN:
9788324622450
oprawa:
Miękka
podtytuł:
(a nawet mniej!)
format:
14.0x21.0cm
język:
polski
liczba stron:
200
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
26% rabatu
21,33 zł
Cena detaliczna:
29,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,27 zł
Opis produktu
Jak Cię widzą, tak Cię lubią.
Wrażenie - uświadom sobie, jak postrzegają Cię inni ludzie
Prezencja - dowiedz się, co mówić i kiedy się odzywać
Oddziaływanie - naucz się wpływać na sposób, w jaki ludzie Cię postrzegają
Co nakręca współczesny świat? Pieniądze? Bez wątpienia. Jest jednak coś o znacznie większym polu rażenia - dobre kontakty! To, kogo znasz i jakie masz z nim relacje, silnie oddziałuje na całe Twoje życie: karierę, status materialny, dobre samopoczucie, a także sukcesy osobiste i zawodowe. Myślisz, że to wyrachowanie? Bynajmniej! Zdrowe i pozytywne relacje z otoczeniem to siła, która buduje wielkie cywilizacje, a Twoje życie to mała, choć bardzo cenna cegiełka na tym placu budowy.
Masz 90 sekund, aby przyciągnąć uwagę swojego rozmówcy, zrobić na nim pozytywne wrażenie i sprawić, by Cię polubił. Jednak czy wiesz, co sprawia, że ludzie Cię zauważają, zapamiętują i zaczynają lubić? To drobiazgi - mowa ciała, drobne gesty, wyraz twarzy, barwa głosu i wreszcie wypowiadane przez Ciebie słowa. Aby przekonać do siebie innych, nie musisz zmieniać swojego charakteru. Wystarczy, że poznasz kilka cennych zasad, by ludzie poczuli się przy Tobie naturalnie i komfortowo. A gdy tak się stanie, będą poświęcać Ci więcej uwagi i z chęcią otworzą się przed Tobą.
Poczuj się bezpiecznie i bardziej komfortowo.
Otwórz się na nowe, ciekawe perspektywy.
Zjednaj sobie przyjaciół i sprzymierzeńców.
Zwiększ pewność siebie i poczucie własnej wartości.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|