Diagnoza funkcji psychomotorycznych dziecka w drugim roku życia
Wydawca:
Centrum Metody Krakowskiej
wysyłka: niedostępny
EAN:
2819050040908
oprawa:
Pudełko kartonowe
format:
23.0x16.0cm
język:
polski
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
28,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Opis produktu
Rozwój funkcji poznawczych w pierwszych dwóch latach życia dziecka jest ściśle związany z rozwojem motorycznym. Odpowiedni dla wieku poziom sprawności manualnej umożliwia równoległy rozwój narządów artykulacyjnych.
Badanie poznawczego rozwoju dziecka (w wieku od 12 do 24 miesiąca życia) wymaga wykorzystania narzędzi, inicjujących podjęcie ustrukturalizowanej zabawy. Pierwsze dwa lata życia to czas kształtowania się ważnych dla rozwoju języka i myślenia umiejętności naśladowania zachowań dorosłego oraz samodzielnego odkrywania nowych umiejętności z użyciem znanych przedmiotów i zastosowania nieznanych dotąd elementów rzeczywistości do wyćwiczonych już działań
W dziewiątym miesiącu życia, kiedy kształtuje się gest wskazywania palcem i stałość przedmiotu, dziecko uczy się wkładania i wyjmowania przedmiotów z pojemników. Ćwiczy wówczas sprawność manualną, koordynację wzrokowo-ruchową, a także przewidywanie skutków swoich działań i myślenie przez analogię. Rozwój ruchowy, umiejętność zdobywania przestrzeni wyznacza liczbę i jakość doświadczeń manualnych i koordynację ruchów.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|