nowość
Dobrostan. Perspektywa indywidualna i społeczna
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UAM
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788323243571
EAN:
9788323243571
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Perspektywa indywidualna i społeczna
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
260
rok wydania:
2024
(0) Sprawdź recenzje
18% rabatu
31,33 zł
Cena detaliczna:
38,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,33 zł
Opis produktu
Książka Dobrostań. Perspektywa jednostkowa i społeczna jest rezultatem rosnącego zainteresowania naukowców i praktyków budowaniem dobrostanu zarówno poszczególnych osób, jak i grup. Prowadzone wyniki badań wiążą bowiem dobrostan ze zdrowiem, satysfakcjonującym funkcjonowaniem społecznym, edukacyjnym i zawodowym. Niezwykle istotne jest więc wspieranie człowieka w cyklu życia w możliwości kształtowania własnego well-being, a także budowanie kapitału społecznego środowiska interpersonalnego, w jakim funkcjonuje.
Praca ma charakter interdyscyplinarny, a zamieszczone rozważania stanowią wieloaspektową narrację w obszarze nauk pedagogicznych wokół szeroko rozumianej problematyki dobrostanu.
W pierwszej części książki zostały umieszczone teksty wprowadzające w problematykę dobrostanu. Przedstawiono dobrostan w ujęciach subiektywnym, społecznym, hedonistycznym, eudajmonistycznym, a także cyfrowym oraz duchowym. Opisano zarówno sposoby osiągania dobrostanu, jak i zagrożenia dla well-being jednostki. W drugiej części znalazły się artykuły poświęcone problematyce instytucji edukacyjnych wspierających dobrostan dzieci i młodzieży. Dokonano analizy idei zrównoważonego rozwoju i jej związku z kulturą szkoły, praktyk dobrostanu w szkole, a także dobrostanu uczniów i nauczycieli podczas pandemii COVID-19. Trzecia część monografii dotyczy z kolei rodziny, pracy, grupy rówieśniczej i ich znaczenia dla dobrostanu.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|