Okładka książki Eduterapeutica Specjalne Potrzeby Edukacyjne klasy 1-3

Eduterapeutica Specjalne Potrzeby Edukacyjne klasy 1-3

Wydawca: EI System
wysyłka: 48h
ISBN: 9788365418616
EAN: 9788365418616
Nośnik: CD-Audio
oprawa: oprawa: pudełko
język: polski
rok wydania: 2021
(0) Sprawdź recenzje
12% rabatu
2 544,36 zł
Cena detaliczna: 
2 890,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 2 322,12

Opis produktu

Pakiet pomaga wychowawcom oraz wspierającym ich specjalistom radzić sobie z problemami uczniów w wieku 7-10 lat przejawiającymi ryzyko dysleksji lub dyskalkulii. Karty pracy i pomoce dydaktyczne zostały opracowane w taki sposób, żeby mogły być zastosowane w całej klasie z korzyścią dla wszystkich uczniów, z uwzględnieniem ich indywidualnych predyspozycji i możliwości, ale mogą być też stosowane na grupowych lub indywidualnych zajęciach wyrównawczych i kompensacyjno-rewalidacyjnych.

Zupełną NOWOŚCIĄ są pomoce dydaktyczne do pracy z uczniami w klasie lub na zajęciach dodatkowych. Pomoce to gry służące m.in. do rozwijania:

  • analizy i syntezy wzrokowej,

  • analizy i syntezy słuchowej,

  • pamięci i orientacji w przestrzeni,

  • porównywania długości i wielkości,

  • myślenia operacyjnego,

  • umiejętności językowych,

  • motoryki oraz koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej,

  • koncentracji i umiejętności społecznych,

  • grafomotoryki.

Pakiet zawiera:

  • poradnik metodyczny,

  • 279 ćwiczeń multimedialnych,

  • 229 kart pracy do drukowania i kopiowania,

  • grę Figu-miku - pomoc i urozmaicenie zajęć zarówno indywidualnych jak i grupowych z dziećmi od 5 do 11 lat. Szczególnie przydaje się w pracy z dziećmi z grupy ryzyka dysleksji ze specyficznymi problemami w nauce. Gra rozwija analizę i syntezę wzrokową i słuchową, orientację przestrzenną (także w obrębie własnego ciała). Podczas gry uczniowie nabywają umiejętności: poszukiwania, planowania, odpowiedzialności, refleksyjnego spojrzenia na własną pracę. Gra pozwala usprawnić grafomotorykę i koordynację wzrokowo-słuchowo-ruchową a dzięki zaangażowaniu w proces twórczy dzieci wzbogacają umiejętności społeczne, językowe, myślenie operacyjne, pamięć i koncentrację uwagi. Dzięki wielu możliwym wariantom każdy z graczy znajdzie coś, w czym jest dobry, a odniesione sukcesy pozwolą stać się bardziej pewnymi siebie. W dołączonej instrukcji zamieszczono kilkanaście przykładowych wariantów gry, ale kolorowe figury można wykorzystać także do stworzenia własnych wariacji - w zależności od potrzeb i możliwości uczniów.
    Gra składa się z 72 kartonowych kolorowych elementów, 4 kart dla nauczyciela i 5 kart pracy dla uczniów oraz  dwóch instrukcji obrazkowych.

  • grę wielkoformatową Pajacyk (do zabawy na dywanie) - pomoc do zajęć grupowych z dziećmi w wieku od 3 do 12 lat. Szczególnie przydaje się w pracy z dziećmi z grupy ryzyka dysleksji ze specyficznymi problemami w nauce. Pajacyk pomaga w usprawnianiu motoryki i koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej, a nauka poprzez ruch i zabawę służy nie tylko kinestetykom. Grę można też stosować jako ćwiczenie śródlekcyjne. Rozładowuje emocje, nadaje się również jako wypełnienie wolnego czasu uczniów, którzy szybciej od innych skończyli wykonywanie zadań w ławkach. Podczas gry dzieci rozwijają analizę i syntezę wzrokową i słuchową, ćwiczą orientację przestrzenną (także w obrębie własnego ciała), nabywają też umiejętność planowania. Z kolei nauczanie i zabawy na konkretach pozwalają uczniom łatwiej przyswoić umiejętności matematyczne, polonistyczne i muzyczne. Do Pajacyka dołączono instrukcję, w której zawarto kilkanaście różnych pomysłów na to, jak tę wielkoformatową grę można wykorzystać w pracy z uczniami.

x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj