Emocje Gastona Smutny
Autor:
AURELIE CHIEN CHOW CHINE
Wydawca:
Stary Lew
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9786176798859
EAN:
9786176798859
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Емоції Ґастона. Я сумую
format:
16.0x16.0cm
język:
ukraiński
liczba stron:
30
rok wydania:
2022
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
20,32 zł
Cena detaliczna:
25,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,27 zł
Opis produktu
Emocje i uczucia to trudny temat zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. Warto od małego uczyć dziecko, jak radzić sobie z tym, co czuje. Im wcześniej maluch pozna emocje i zrozumie ich działanie, tym łatwiej będzie mu zmagać się z nimi w dorosłym życiu. Zadbaj o emocjonalny rozwój swojego dziecka z serią książeczek ''Uczucia Gucia''.
Tytułowy Gucio to mały jednorożec, który w każdej części doświadcza innych emocji. Grzywa naszego bohatera zmienia kolor w zależności od tego, co czuje. ''Uczucia Gucia. Gucio się smuci'' porusza temat smutku. Razem z Guciem dziecko dowiaduje się, czym jest smutek, co może go wywołać i jak odzyskać dobry humor. Książka zawiera ćwiczenia oddechowe ułatwiające radzenie sobie z trudnymi emocjami. Seria o jednorożcu pomoże maluchowi nazywać emocje, panować nad nimi, a ćwiczenia pozwolą na wyciszenie.
Każda książeczka opisuje inne uczucie. W tej serii Gucio boi się, denerwuje, obraża się, złości i niecierpliwi. Zawsze opisana jest przyczyna, a także rozwiązanie, które prowadzi do poprawy nastroju bohatera. Taka forma wprowadza dziecko w świat emocji, pokazuje, że zawsze da się z nimi walczyć i sprawić, że na buzię powróci uśmiech. Maluch zrozumie, że złe emocje można pokonać i zamienić na dobre, tak by czuć się szczęśliwym. Jeśli zależy Ci, żeby Twoja pociecha potrafiła rozpoznawać emocje i je kontrolować, wybierz serię ''Uczucia Gucia'', stworzoną, żeby rozwijać inteligencję emocjonalną dziecka.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|