Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Autor:
Mullin Roddy
Williams Alison
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-264-1189-2
EAN:
9788326411892
oprawa:
miękka
format:
17,6x25,0
liczba stron:
324
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
79,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Opis produktu
Zainwestuj w marketing terenowy! Podążaj za klientem, badaj jego potrzeby i wpływaj na jego decyzje!
Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient, oraz sposoby ich wykorzystania.
Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.
"Nieoceniony przewodnik, objaśniający, jak wydobyć z marketingu terenowego to, co najlepsze. Na tyle wyczerpujący, że przyda się i studentowi, i dyrektorowi ds. marketingu".
Nick Fennell
Nick Fennell Archway Management
doradca w zakresie marketingu terenowego
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|