Okładka książki Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego

Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego

Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-264-1189-2
EAN: 9788326411892
oprawa: miękka
format: 17,6x25,0
liczba stron: 324
rok wydania: 2012
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
79,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy

Opis produktu

Zainwestuj w marketing terenowy! Podążaj za klientem, badaj jego potrzeby i wpływaj na jego decyzje! Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient, oraz sposoby ich wykorzystania. Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych. "Nieoceniony przewodnik, objaśniający, jak wydobyć z marketingu terenowego to, co najlepsze. Na tyle wyczerpujący, że przyda się i studentowi, i dyrektorowi ds. marketingu". Nick Fennell Nick Fennell Archway Management doradca w zakresie marketingu terenowego
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj