ZARZĄDZANIE I MARKETING
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
Autor komple
11% rabatu
88,46 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddzia
9% rabatu
48,96 zł
54,00 zł
niedostępny
Konsekwentnie realizuj wyjątkowe projekty, nie przekraczając terminów i budżetu!
Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz zarządzać projektami, czy masz już za sobą kilka lat doświadczenia - jeśli chcesz osiągnąć prawdziwe mistrzostwo w
27% rabatu
43,16 zł
59,00 zł
niedostępny
Koordynacja działalności przedsiębiorstw
Autor:
Aaker David
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Przeszkodą w rozwoju wielu organizacji jest niezdolność do współpracy między istniejącymi w nich zespołami. Autor książki radzi zatem skoncentrować się na integrowaniu zespołów, które często działają wewnątrz organizacji jak swego rodzaju s
19% rabatu
58,87 zł
73,00 zł
niedostępny
Czego nie nauczyłem się na studiach biznesowych Zarządzanie w prawdziwym świecie
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Czego nie nauczyłem się na studiach biznesowych nie jest kolejnym podręcznikiem na temat zarządzania strategicznego. Nie jest to też tylko zbiór narzędzi potrzebnych w zarządzaniu. Trzymasz w ręku interesującą, niepowtarzalną i realistyczną
19% rabatu
47,58 zł
59,00 zł
niedostępny
Zarządzanie projektami
Autor:
Nicholas John M.
Steyn Herman
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W książce szczegółowo omówiono wszystkie najważniejsze aspekty zarządzania nowoczesnymi projektami, mającymi na celu opracowywanie produktów, systemów lub procesów przeznaczonych na rynki lokalne, krajowe i międzynarodowe, tworzenie lub wdr
19% rabatu
120,17 zł
149,00 zł
niedostępny
Przywództwo plemienne
Autor:
Dave Logan
Fischer-Wright Halee
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Dave Logan, John King i Halee Fischer-Wright w swojej książce podkreślają znaczenie plemion we współczesnym świecie i przywódców, którzy stoją na ich czele. Wychodzą z założenia, że jednostka może dobrze się czuć i skutecznie działać jedyni
19% rabatu
58,43 zł
72,45 zł
niedostępny
Ciągłe zmiany rynkowe wymagają od firm, aby stale szukały nowych rozwiązań i metod wyróżnienia się wśród konkurencji. Kluczem do sukcesu w dynamicznie rozwijającym się świecie biznesu jest innowacyjność.
Autor książki sięga zarówno do zas
19% rabatu
47,58 zł
59,00 zł
niedostępny
"Poczwórne zwycięstwo" to wygrana obejmująca równocześnie cztery aspekty życia: pracę, dom, społeczność i samego siebie. Celem tej książki jest wskazanie czytelnikowi krok po kroku drogi jej osiągnięcia.
Autor w przystępny i ciekawy sposó
25% rabatu
52,02 zł
69,00 zł
niedostępny
W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli "konkurencyjność" nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cenowa musi być prowadzona profesjonalnie.
Niniejsza książka
27% rabatu
50,48 zł
69,00 zł
niedostępny
Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie wiedzą, jak przejść od słów do czynów. Z pomocą pr
27% rabatu
53,77 zł
73,50 zł
niedostępny
Wskaźniki w analizie działalności przedsiębiorstwa
Autor:
Bragg Steven M.
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książko Stevena Bragga, wybitnego specjalisty w dziedzinie rachunkowości, zawiera uporządkowany opis ponad 200 wskaźników, za pomocą których można zmierzyć zarówno finansowe aspekty działalności przedsiębiorstwa, jak i te związane z produkc
19% rabatu
66,94 zł
83,00 zł
niedostępny
Książka Władcy pieniądza jest barwną opowieścią o historii światowego kryzysu z przełomu lat 20. i 30. ubiegłego stulecia. Liaguat Ahamed, dyrektor i doradca w firmach zajmujących się inwestycjami, nie skupia się jedynie na mechanizmach eko
23% rabatu
105,33 zł
136,00 zł
niedostępny
Dynamicznie rozwijający się w ostatnich latach rynek ekologicznych produktów żywnościowych wywołuje wzrost zainteresowania zagadnieniami marketingu uwzględniającego specyfikę tego rynku. Niezwykle ważna staje się wiedza na temat zachowań ko
19% rabatu
55,65 zł
69,00 zł
niedostępny
Konsument w centrum uwagi
Autor:
Beemer Britt C.
Shook Robert L.
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Co jest najważniesze w świecie firm usługowych? Jak można osiągnąć przewagę nad konkurencją? Książka C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka, amerykańskich badaczy rynku, daje wiele wartościowych odpowiedzi na te pytania, wynikających z przek
20% rabatu
58,52 zł
73,00 zł
niedostępny
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność krea
27% rabatu
38,04 zł
52,00 zł
niedostępny
Strategie marketingowe na rynku politycznym
Autor:
Jaśniok Michał
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Marketing stanowi dziś ważne narzędzie pozyskiwania i sprawowania władzy. Umiejętnie stosowany buduje wizerunek podmiotu politycznego, a przede wszystkim umożliwia osiągnięcie przewagi konkurencyjnej nad rywalami w długim okresie. Może takż
19% rabatu
58,87 zł
73,00 zł
niedostępny
Targi krajowe i zagraniczne oraz konferencje to znakomita okazja do nawiązania bezpośredniego kontaktu z klientami. Aby jednak móc ją wykorzystać, trzeba precyzyjnie określić cele, stworzyć dobry projekt wystawienniczy i profesjonalnie wpro
19% rabatu
57,26 zł
71,00 zł
niedostępny
Kapitał intelektualny Spojrzenie z perspektywy interesariuszy
Wydawca:
Oficyna Ekonomiczna
wysyłka: niedostępny
W książce autorzy uzasadniają i przekonują, że współcześnie nie można już łączyć konkurencyjności firmy jedynie z poziomem i efektywnością wykorzystania jej zasobów materialnych i niematerialnych będących w jej dyspozycji. W polskich warunk
19% rabatu
50,81 zł
63,00 zł
niedostępny
Podstawowe normy prawne regulujące zagadnienie corporate governance będą w Polsce podobne do ogólnie przyjętych w Unii Europejskiej, ale są potrzebne przynajmniej fragmenty regulacji i obyczajów „made in Poland", które będą uwzględniały swo
19% rabatu
83,07 zł
103,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|