ZARZĄDZANIE I MARKETING
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
Autor komple
7% rabatu
92,04 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 92,04 zł
Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddzia
9% rabatu
49,04 zł
54,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,04 zł
Przez innowację do wzrostu. Jak wprowadzić innowację przełomową
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Osiągnięcie wzrostu przez innowację wydaje się bardzo trudne. Niemal wszystkie firmy borykają się z problemem osiągnięcia zysków z inwestycji w innowacje. Niektórym brakuje narzędzi pozwalających włączyć innowację do codziennej praktyki. Au
19% rabatu
58,98 zł
73,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,98 zł
W wielu branżach marki własne stanowią ogromną konkurencję dla marek producenckich. Na ogół jednak wielkie firmy bagatelizują zagrożenie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przekonanie, że marki własne to produkty gorszej jakośc
19% rabatu
50,05 zł
61,95 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,05 zł
Kod katalizatora. Strategie najbardziej dynamicznych firm świata
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Rozwój technologii komunikacyjnych powoduje, że łączenie się różnych grup klientów w tak zwane społeczności katalizatora w skali światowej staje się coraz łatwiejsze. Zdaniem autorów książki, rynki dwustronne, czyli katalizatory, zmieniają
19% rabatu
58,53 zł
72,45 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,53 zł
Pełne przywództwo. Osiąganie sukcesów we wszystkich aspektach życia
Autor:
Friedman Stewart D.
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka prezentuje innowacyjny i zrównoważony model przywództwa, oparty na przemyślanym podejściu do czterech aspektów życia: pracy, rodziny, społeczności oraz stosunku do siebie. Stewart Friedman, wykładowca Wharton Business School, odwołu
19% rabatu
58,53 zł
72,45 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,53 zł
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce
Autor:
Cornelissen Joep
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Co to jest komunikacja korporacyjna? W jaki sposób realizować ją w przedsiębiorstwie? Jaki jest jej wpływ na działanie przedsiębiorstwa? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w niniejszej książce. Autor poruszył w niej wiele ważnych pr
19% rabatu
58,53 zł
72,45 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,53 zł
Przyzwoitość w zarządzaniu przedstawia przykład podejścia pozwalającego na stworzenie pozytywnej kultury korporacyjnej, która - jak wielokrotnie udowodniono - zwiększa efektywność firmy, pozwala pozyskać i zatrzymać w firmie najbardziej uta
19% rabatu
42,01 zł
52,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,01 zł
Konsekwentnie realizuj wyjątkowe projekty, nie przekraczając terminów i budżetu!
Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz zarządzać projektami, czy masz już za sobą kilka lat doświadczenia - jeśli chcesz osiągnąć prawdziwe mistrzostwo w
27% rabatu
43,25 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,25 zł
Koordynacja działalności przedsiębiorstw
Autor:
Aaker David
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Przeszkodą w rozwoju wielu organizacji jest niezdolność do współpracy między istniejącymi w nich zespołami. Autor książki radzi zatem skoncentrować się na integrowaniu zespołów, które często działają wewnątrz organizacji jak swego rodzaju s
19% rabatu
58,98 zł
73,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,98 zł
Czego nie nauczyłem się na studiach biznesowych Zarządzanie w prawdziwym świecie
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Czego nie nauczyłem się na studiach biznesowych nie jest kolejnym podręcznikiem na temat zarządzania strategicznego. Nie jest to też tylko zbiór narzędzi potrzebnych w zarządzaniu. Trzymasz w ręku interesującą, niepowtarzalną i realistyczną
19% rabatu
47,67 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67 zł
Zarządzanie projektami
Autor:
Nicholas John M.
Steyn Herman
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W książce szczegółowo omówiono wszystkie najważniejsze aspekty zarządzania nowoczesnymi projektami, mającymi na celu opracowywanie produktów, systemów lub procesów przeznaczonych na rynki lokalne, krajowe i międzynarodowe, tworzenie lub wdr
19% rabatu
120,38 zł
149,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 120,38 zł
Przywództwo plemienne
Autor:
Dave Logan
Fischer-Wright Halee
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Dave Logan, John King i Halee Fischer-Wright w swojej książce podkreślają znaczenie plemion we współczesnym świecie i przywódców, którzy stoją na ich czele. Wychodzą z założenia, że jednostka może dobrze się czuć i skutecznie działać jedyni
19% rabatu
58,53 zł
72,45 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,53 zł
Przewiduj zmieniaj kreuj przyszłość BPZ
Autor:
Hartung Adam
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Wiele organizacji zamyka się w dotychczasowym modelu myślenia i działania i realizuje wciąż te same strategie mimo zmieniających się warunków. Liderzy tych organizacji, przywiązani do dotychczasowych praktyk, blokują nowe pomysły, odrzucają
19% rabatu
55,74 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,88 zł
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Autor:
Mullin Roddy
Williams Alison
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Zainwestuj w marketing terenowy! Podążaj za klientem, badaj jego potrzeby i wpływaj na jego decyzje!
Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody
79,00 zł
niedostępny
Zarządzanie kreatywnymi pracownikami
Autor:
Torr Gordon
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Zarządzanie kreatywnymi pracownikami to napisany z pasją polemiczny, lecz niezwykle praktyczny przewodnik, który wyjaśnia jak, gdzie i kiedy wydobyć to, co najlepsze z najcenniejszego z zasobów - z wyobraźni utalentowanych jednostek.
Niezw
19% rabatu
67,86 zł
84,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,68 zł
Ciągłe zmiany rynkowe wymagają od firm, aby stale szukały nowych rozwiązań i metod wyróżnienia się wśród konkurencji. Kluczem do sukcesu w dynamicznie rozwijającym się świecie biznesu jest innowacyjność.
Autor książki sięga zarówno do zas
19% rabatu
47,67 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67 zł
"Poczwórne zwycięstwo" to wygrana obejmująca równocześnie cztery aspekty życia: pracę, dom, społeczność i samego siebie. Celem tej książki jest wskazanie czytelnikowi krok po kroku drogi jej osiągnięcia.
Autor w przystępny i ciekawy sposó
19% rabatu
55,75 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,12 zł
W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli "konkurencyjność" nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cenowa musi być prowadzona profesjonalnie.
Niniejsza książka
19% rabatu
55,75 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,58 zł
Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie wiedzą, jak przejść od słów do czynów. Z pomocą pr
27% rabatu
53,87 zł
73,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,87 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|