ZARZĄDZANIE I MARKETING

Okładka książki Marketing terytorialny
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor komple
28% rabatu
71,24
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing Teoria pragmatyczna
Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddzia
10% rabatu
48,85
54,00 zł
niedostępny
Okładka książki Skuteczny kierownik projektu
Skuteczny kierownik projektu
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Konsekwentnie realizuj wyjątkowe projekty, nie przekraczając terminów i budżetu! Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz zarządzać projektami, czy masz już za sobą kilka lat doświadczenia - jeśli chcesz osiągnąć prawdziwe mistrzostwo w
27% rabatu
43,05
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Koordynacja działalności przedsiębiorstw
Przeszkodą w rozwoju wielu organizacji jest niezdolność do współpracy między istniejącymi w nich zespołami. Autor książki radzi zatem skoncentrować się na integrowaniu zespołów, które często działają wewnątrz organizacji jak swego rodzaju s
20% rabatu
58,73
73,00 zł
niedostępny
Okładka książki Czego nie nauczyłem się na studiach biznesowych Zarządzanie w prawdziwym świecie
Czego nie nauczyłem się na studiach biznesowych nie jest kolejnym podręcznikiem na temat zarządzania strategicznego. Nie jest to też tylko zbiór narzędzi potrzebnych w zarządzaniu. Trzymasz w ręku interesującą, niepowtarzalną i realistyczną
20% rabatu
47,47
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie projektami
W książce szczegółowo omówiono wszystkie najważniejsze aspekty zarządzania nowoczesnymi projektami, mającymi na celu opracowywanie produktów, systemów lub procesów przeznaczonych na rynki lokalne, krajowe i międzynarodowe, tworzenie lub wdr
20% rabatu
119,87
149,00 zł
niedostępny
Okładka książki Przywództwo plemienne
Dave Logan, John King i Halee Fischer-Wright w swojej książce podkreślają znaczenie plemion we współczesnym świecie i przywódców, którzy stoją na ich czele. Wychodzą z założenia, że jednostka może dobrze się czuć i skutecznie działać jedyni
20% rabatu
58,29
72,45 zł
niedostępny
Okładka książki Liderzy innowacyjności
Ciągłe zmiany rynkowe wymagają od firm, aby stale szukały nowych rozwiązań i metod wyróżnienia się wśród konkurencji. Kluczem do sukcesu w dynamicznie rozwijającym się świecie biznesu jest innowacyjność. Autor książki sięga zarówno do zas
20% rabatu
47,47
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Pełne przywództwo
Pełne przywództwo
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
"Poczwórne zwycięstwo" to wygrana obejmująca równocześnie cztery aspekty życia: pracę, dom, społeczność i samego siebie. Celem tej książki jest wskazanie czytelnikowi krok po kroku drogi jej osiągnięcia. Autor w przystępny i ciekawy sposó
25% rabatu
51,88
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Skuteczna polityka cenowa
Skuteczna polityka cenowa
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli "konkurencyjność" nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cenowa musi być prowadzona profesjonalnie. Niniejsza książka
27% rabatu
50,34
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Kult klienta
Kult klienta
Autor: Hyken Shep
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie wiedzą, jak przejść od słów do czynów. Z pomocą pr
27% rabatu
53,62
73,50 zł
niedostępny
Okładka książki Wskaźniki w analizie działalności przedsiębiorstwa
Książko Stevena Bragga, wybitnego specjalisty w dziedzinie rachunkowości, zawiera uporządkowany opis ponad 200 wskaźników, za pomocą których można zmierzyć zarówno finansowe aspekty działalności przedsiębiorstwa, jak i te związane z produkc
20% rabatu
66,77
83,00 zł
niedostępny
Okładka książki Władcy pieniądza
Władcy pieniądza
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka Władcy pieniądza jest barwną opowieścią o historii światowego kryzysu z przełomu lat 20. i 30. ubiegłego stulecia. Liaguat Ahamed, dyrektor i doradca w firmach zajmujących się inwestycjami, nie skupia się jedynie na mechanizmach eko
23% rabatu
105,06
136,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing ekologicznych produktów żywnościowych
Dynamicznie rozwijający się w ostatnich latach rynek ekologicznych produktów żywnościowych wywołuje wzrost zainteresowania zagadnieniami marketingu uwzględniającego specyfikę tego rynku. Niezwykle ważna staje się wiedza na temat zachowań ko
20% rabatu
55,51
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Konsument w centrum uwagi
Co jest najważniesze w świecie firm usługowych? Jak można osiągnąć przewagę nad konkurencją? Książka C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka, amerykańskich badaczy rynku, daje wiele wartościowych odpowiedzi na te pytania, wynikających z przek
20% rabatu
58,37
73,00 zł
niedostępny
Okładka książki Kreacja w reklamie
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność krea
27% rabatu
37,93
52,00 zł
niedostępny
Okładka książki Strategie marketingowe na rynku politycznym
Marketing stanowi dziś ważne narzędzie pozyskiwania i sprawowania władzy. Umiejętnie stosowany buduje wizerunek podmiotu politycznego, a przede wszystkim umożliwia osiągnięcie przewagi konkurencyjnej nad rywalami w długim okresie. Może takż
20% rabatu
58,73
73,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing wystawienniczy
Marketing wystawienniczy
Autor: Siskind Barry
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Targi krajowe i zagraniczne oraz konferencje to znakomita okazja do nawiązania bezpośredniego kontaktu z klientami. Aby jednak móc ją wykorzystać, trzeba precyzyjnie określić cele, stworzyć dobry projekt wystawienniczy i profesjonalnie wpro
20% rabatu
57,12
71,00 zł
niedostępny
Okładka książki Kapitał intelektualny Spojrzenie z perspektywy interesariuszy
W książce autorzy uzasadniają i przekonują, że współcześnie nie można już łączyć konkurencyjności firmy jedynie z poziomem i efektywnością wykorzystania jej zasobów materialnych i niematerialnych będących w jej dyspozycji. W polskich warunk
20% rabatu
50,68
63,00 zł
niedostępny
Okładka książki Nadzór korporacyjny
Podstawowe normy prawne regulujące zagadnienie corporate governance będą w Polsce podobne do ogólnie przyjętych w Unii Europejskiej, ale są potrzebne przynajmniej fragmenty regulacji i obyczajów „made in Poland", które będą uwzględniały swo
20% rabatu
82,86
103,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
4
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj