Fiszki Nauka liczenia z magicznym długopisem HEADU
Wydawca:
Headu
wysyłka: niedostępny
EAN:
8059591427835
oprawa:
188x96x47 mm
(0) Sprawdź recenzje
35% rabatu
28,25 zł
Cena detaliczna:
43,65 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,17 zł
Opis produktu
Otwórz plastikowy długopis, napełnij go wodą, a następnie zamknij. Ułóż karty na grze powierzchnia czarno-białą stroną (którą nazwiemy tyłem) skierowaną w dół.
1/ Znajdź i policz za pomocą magicznego pióra Pierwsze zajęcie to odkrycie liczb od 1 do 5. Dzieci obserwują karty ze zwierzętami i cyframi: z każdą cyfrą powiązana jest określona ilość zwierząt. Wypowiedz na głos imiona zwierząt i odpowiadające im numery, na przykład: Jeden koń, dwie krowy, trzy owce itd. dla wszystkich podanych siedlisk. Tematy kart są następujące: MORZE: 1 delfin, 2 ośmiornice, 3 żółwie, 4 kraby, 5 koników morskich DŻUNGLA: 1 słoń indyjski, 2 tygrysy, 3 orangutany, 4 leniwce, 5 tukanów GOSPODARSTWO: 1 koń, 2 krowy, 3 owce, 4 koty, 5 kurczaków SAVANA: 1 hipopotam, 2 lwy, 3 zebry, 4 antylopy, 5 surykatek W tym momencie odwracamy karty. Z tyłu dzieci będą musiały szukać ilości zwierząt przedstawionych na froncie za pomocą magicznego długopisu. Użyj znacznika, aby namaluj wodę na rysunku: kolory magicznie pojawią się, pozwalając dzieciom na obserwuj środowisko zamieszkane przez te same zwierzęta, co na froncie. Pomóż dzieci szukały zwierząt, wskazywały na nie palcami i mówiły odpowiedni numer na głos. W ten sposób dzieci zaczną liczyć. Kiedy karty wyschną, kolory znikną. 2/ Porównajmy ilości i pobawmy się liczbami Za pomocą tych kart można przeprowadzać czynności porównawcze ilości i liczby, uczenie dzieci liczenia do 5 i pracy z liczbami. Jeśli pokażemy dzieciom kartę z tylko jednym elementem (na przykład jeden słoń) i a karty z większą ilością elementów (np. trzy orangutany) łatwiej je wykonać zrozumieć różnice między ilościami. Porównajmy dwie wielkości i zapytajmy te, które mają więcej elementów, a które mniej. Następnie przedstawiamy dwa kolejne karty i postępuj w ten sam sposób. Możemy również poprosić dzieci o znalezienie i pogrupowanie kart w równych ilościach, na przykład: 1 słoń, 1 hipopotam, 1 delfin i 1 koń. Na koniec możemy poprosić dzieci o ułożenie szeregu liczb w kolejności od 1 do 5 i na odwrót, dzięki czemu liczą do przodu i do tyłu. 3/Uporządkuj zwierzęta według ich właściwego siedliska Po tym, jak dzieci odkryły zwierzęta w swoim otoczeniu, kolorując je kart z piórem wodnym, możesz poprosić ich o pogrupowanie kart według siedlisk. Na przykład: Szukaj zwierząt w dżungli. Dziecku pomagają również kolory na froncie karty: do każdego środowiska przypisany jest inny kolor. 4 / Zmontuj siedliska Dzieci mogą bawić się, układając cztery środowiska, układając karty obok siebie (każde siedlisko składa się z pięciu kart). Niech uważnie obserwują zrekonstruowane obrazy. Zachęć dzieci, aby obserwowały wszystkie szczegóły na rysunkach, aby wskazywały palcami i głośno wypowiadały ich nazwy. W ten sposób uczą się skoncentruj się na szczegółach i specyfice, poprawiając percepcję i rozwijając ich słownictwo. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|