Opakowanie Fiszki Nauka liczenia z magicznym długopisem HEADU

Fiszki Nauka liczenia z magicznym długopisem HEADU

Wydawca: Headu
wysyłka: niedostępny
EAN: 8059591427835
oprawa: 188x96x47 mm
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
35% rabatu
28,25 zł
Cena detaliczna: 
43,65 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,17

Opis produktu

Otwórz plastikowy długopis, napełnij go wodą, a następnie zamknij. Ułóż karty na grze powierzchnia czarno-białą stroną (którą nazwiemy tyłem) skierowaną w dół.
1/ Znajdź i policz za pomocą magicznego pióra
Pierwsze zajęcie to odkrycie liczb od 1 do 5. Dzieci obserwują karty ze zwierzętami i cyframi: z każdą cyfrą powiązana jest określona ilość zwierząt. Wypowiedz na głos imiona zwierząt i odpowiadające im numery, na przykład: Jeden koń, dwie krowy, trzy owce itd. dla wszystkich podanych siedlisk.
Tematy kart są następujące:
MORZE: 1 delfin, 2 ośmiornice, 3 żółwie, 4 kraby, 5 koników morskich
DŻUNGLA: 1 słoń indyjski, 2 tygrysy, 3 orangutany, 4 leniwce, 5 tukanów
GOSPODARSTWO: 1 koń, 2 krowy, 3 owce, 4 koty, 5 kurczaków
SAVANA: 1 hipopotam, 2 lwy, 3 zebry, 4 antylopy, 5 surykatek
W tym momencie odwracamy karty. Z tyłu dzieci będą musiały szukać ilości zwierząt przedstawionych na froncie za pomocą magicznego długopisu. Użyj znacznika, aby namaluj wodę na rysunku: kolory magicznie pojawią się, pozwalając dzieciom na obserwuj środowisko zamieszkane przez te same zwierzęta, co na froncie. Pomóż dzieci szukały zwierząt, wskazywały na nie palcami i mówiły odpowiedni numer na głos. W ten sposób dzieci zaczną liczyć. Kiedy karty wyschną, kolory znikną.
2/ Porównajmy ilości i pobawmy się liczbami
Za pomocą tych kart można przeprowadzać czynności porównawcze ilości i liczby, uczenie dzieci liczenia do 5 i pracy z liczbami. Jeśli pokażemy dzieciom kartę z tylko jednym elementem (na przykład jeden słoń) i a karty z większą ilością elementów (np. trzy orangutany) łatwiej je wykonać zrozumieć różnice między ilościami. Porównajmy dwie wielkości i zapytajmy te, które mają więcej elementów, a które mniej. Następnie przedstawiamy dwa kolejne karty i postępuj w ten sam sposób. Możemy również poprosić dzieci o znalezienie i pogrupowanie kart w równych ilościach, na przykład: 1 słoń, 1 hipopotam, 1 delfin i 1 koń. Na koniec możemy poprosić dzieci o ułożenie szeregu liczb w kolejności od 1 do 5 i na odwrót, dzięki czemu liczą do przodu i do tyłu.
3/Uporządkuj zwierzęta według ich właściwego siedliska
Po tym, jak dzieci odkryły zwierzęta w swoim otoczeniu, kolorując je kart z piórem wodnym, możesz poprosić ich o pogrupowanie kart według siedlisk. Na przykład: Szukaj zwierząt w dżungli. Dziecku pomagają również kolory na froncie karty: do każdego środowiska przypisany jest inny kolor.
4 / Zmontuj siedliska
Dzieci mogą bawić się, układając cztery środowiska, układając karty obok siebie (każde siedlisko składa się z pięciu kart). Niech uważnie obserwują zrekonstruowane obrazy. Zachęć dzieci, aby obserwowały wszystkie szczegóły na rysunkach, aby wskazywały palcami i głośno wypowiadały ich nazwy. W ten sposób uczą się skoncentruj się na szczegółach i specyfice, poprawiając percepcję i rozwijając ich słownictwo.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj