Wielki skarb i wielkie zagrożenie wyłania się z płonących głębin. Okrutne ifryty przybywają ze swego podziemnego królestwa z nikczemnym zamiarem strawienia wszystkich Krain w śmiertelnym ogniu. Nie spoczną, nim każdy skrawek ziemi nie pokry
Piąty Zestaw Mitów z cyklu Pożeraczy snów do gry Horror w Arkham: Gra karciana. Stańcie twarzą w twarz z szaleństwem w ramach Gdzie mieszkają bogowie, piątego Zestawu Mitów należącego do cyklu Pożeraczy snów do gry Horror w Arkham: Gra karc
Wreszcie udało się sięgnąć gwiazd! Jest środek trzeciego tysiąclecia. Ty i twoi koledzy z Catanii podróżujcie statkami kosmicznymi na odległe systemy planetarne w poszukiwaniu większej ilości zasobów. Po drodze zaprzyjaźniasz się z obcymi c
Nie ma odwrotu to scenariusz 3-B kampanii Sieć snów, śledzący losy badaczy, którzy w ramach Pożeraczy snów pozostali by uporać się z koszmarami trawiącymi świat jawy. Można go rozegrać w trybie samodzielnej rozgrywki lub połączyć z innymi p
Mapa Polski do gry CATAN. Wyjątkowa plansza, która umożliwia rozegranie partii CATANu na mapie Polski. Poznaj najciekawsze miejsca i odwiedź najsłynniejsze miasta. CATAN: Polska to ten sam, lubiany i przyjemny CATAN w nowej odsłonie.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra, do rozgrywki potrzebna jest gra Talisman: Magia i Miecz. Nadszedł dzień Sądu Ostatecznego Duchy światłości i siły ciemności gromadzą się, przywołane przez moce tak stare jak sam czas. Granica między niebi
Uwaga! To nie jest samodzielna gra, do rozgrywki potrzebna jest gra Talisman: Magia i Miecz. Przepowiednie kultu smoków wypełniają się Trzej Smoczy Władcy powracają do swojego rodowego domu w krainach ognia. Każdy z nich żądny dominacji nad
UWAGA! Rozszerzenie Wilkołak nie jest samodzielną grą. Należy posiadać podstawową wersję gry Talisman: Magia i Miecz. Jaśniejąca poświata zalewa krainę... Raz na pokolenie, Krwawy Księżyc r rozpoczyna swój straszliwy cykl, zatapiając całe K
Uwaga! To nie jest samodzielna gra, do rozgrywki potrzebna jest gra Talisman: Magia i Miecz. Miasto kusi swym bogactwem i możliwościami Dla odważnych podróżników poszukujących Korony Władzy, Miasto jest miejscem, w którym drzemie wielki pot
Uwaga! To nie jest samodzielna gra, do rozgrywki potrzebna jest gra Talisman: Magia i Miecz. rzygody, bitwy, chwała i śmierć! Witaj ponownie w magicznych krainach Magii i Miecza. Rozszerzenie Zapomniane krainy wprowadza do gry Talisman: Mag
WITAMY NA ARENIE STARĆ ROBOTÓW! Dzisiejszego wieczoru będziemy świadkami starcia najwspanialszych stalowych gladiatorów obecnego sezonu Ligi Walk Robotów (RFL). Roboty bojowe już wyjeżdżają na arenę. Publiczność głośno domaga się akcji rozś
UWAGA! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagany jest Talisman: Magia i Miecz. Chmury osnuwają górskie szczyty. Wyczerpany po długiej wspinaczce, ledwo chwytasz się skalnego występu, gdy kamienie pod twoimi stopami ustępują i spada
Jak okiem sięgnąć, krainę skuwa lód Oto dzieło Królowej Lodu, lodowiec przyciągnięty z mroźnych wód na północy. Królowa przywdziała Koronę Władzy i dzięki jej magii zamienia krainę w pozbawione życia, skute lodem pustkowie. Czy pokonasz sza
Starożytne drzwi poszły w drzazgi. Okutym butem odtrącasz przegniłe drewno, twój miecz przecina torujące drogę pajęczyny. Twoja pochodnia rzuca chwiejne cienie na wilgotne, kamienne ściany... i Podziemia stoją otworem! Czy jesteś na tyle od
Czy spojrzysz śmierci w oczy? Powietrze przesiąka nieziemskim chłodem. Czarodziej przerywa lekturę pradawnego tomiszcza i nerwowo spogląda przez ramię. Wojownik, dobywając swój potężny miecz, odczuwa nieznany strach. Na Krainy padł cień. Śm
Wyprawa do krainy smoków i magii!
W tej pełnej przygód grze wyruszysz na niebezpieczną wyprawę po największy skarb, legendarną Koronę Władzy. Wcielisz się w wojownika, kapłana, czarnoksiężnika lub jednego z pozostałych jedenastu bohaterów
Sword & Sorcery to kooperacyjna gra planszowa dla 1 do 5 graczy, osadzona w magicznym świecie fantasy. Bohaterowie o unikatowych mocach zostali wyrwani z objęć śmierci, aby jeszcze raz przeciwstawić się siłom zła, kontrolowanym przez grę, o
Miasto w niebezpieczeństwie Latarnie migoczące na każdym rogu ulicy to zbyt mało, aby rozproszyć ciemność spowijającą Arkham. W cichych pomieszczeniach Uniwersytetu Miskatonic naukowcy szukają odpowiedzi na pytania, których nigdy nie powinn
Bohaterowie Terrinoth od zawsze stanowili obrońców krainy, podejmując się niebezpiecznych wypraw, aby pomagać ludziom, walczyć z wrogami i zdobywać dość złota, by wyposażyć się w śmiercionośną broń oraz potężne zbroje. Jednakże dziś znaczni
Jedno morderstwo, ośmiu podejrzanych. Tak się przypadkiem składa, że na pokładzie pociągu znajduje się także światowej sławy detektyw Achilles Pussot. Jednak z niewiadomego powodu, on także zniknął! Czy przy pomocy jego notatek uda się Wam
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?