Okładka książki Goodvertising

Goodvertising

wysyłka: niedostępny
ISBN: 99870404034KS
EAN: 9780500516263
oprawa: Twarda
podtytuł: Creative advertising that cares
format: 25.0x28.5cm
język: angielski
rok wydania: 2019
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
35% rabatu
97,52 zł
Cena detaliczna: 
149,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,52

Opis produktu

Can advertising be a force for good? Can it bring about positive social or environmental change? Should it tell the truth about a brand? With today’s consumers being more informed, empowered and ethically minded than ever, advertising needs to do all those things and more. Organized around 10 ‘Commitment’ chapters, Goodvertising showcases outstanding creative work from over 120 campaigns from around the world that communicate that the client is actively being and doing good. Each campaign is from a leading agency working in the full spectrum of media channels for an international array of clients including Unilever, Coca-Cola, Ben & Jerry’s, Nike, Tropicana, Volkswagen, Fiat, Levi’s, Toyota, Honda, Sainsbury’s, Microsoft and IKEA, and charities including Greenpeace, Amnesty International, PETA and WWF. For any advertising or branding professional, this timely and much-needed book will provide inspiration and insights into how being good doesn’t lead to dull advertising.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj