Gra - Martinique. Pojedynek o pirackie skarby AXEL
Autor:
Ornella Emanuele
Wydawca:
Axel-Malina
wysyłka: niedostępny
ISBN:
590-75-1370-400-3
EAN:
5907513704003
oprawa:
Kartonowa
format:
18.5x27.0cm
język:
polski
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
49,45 zł
Cena detaliczna:
89,91 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,45 zł
Opis produktu
AXEL - świat puzzli i gier dla dzieci i dorosłych.Stara legenda głosi, że na wyspie Martynika ukryto nieprzeliczone skarby: złoto, klejnoty i kosztowności, pochodzące ze statków handlowych, plądrowanych i zatapianych przez piratów. Morscy rozbójnicy przybywali potem na wyspę, by zakopać swój łup. Niejeden śmiałek próbował odszukać zaginione skarby, ale nikomu się to nie udało. Jesteś kapitanem pirackiego okrętu, który właśnie przybił do brzegów Martyniki. Rankiem rzuciłeś kotwicę, wybrałeś czterech zaufanych ludzi i popłynąłeś szalupą na ląd. Zamierzasz odnaleźć splamione krwią złoto. Czy odkryjesz legendarny skarb i dołączysz do panteonu największych i najsławniejszych piratów siedmiu mórz? CEL GRY Każdy gracz jest kapitanem pirackiego okrętu, który właśnie przybił do brzegów Martyniki, i pragnie zdobyć Zagubiony Skarb. Gracz, który go odnajdzie i wykopie zostanie zwycięzcą, a jego imię trafi do panteonu największych i najsławniejszych piratów siedmiu mórz. Jeżeli Zaginiony Skarb nie zostanie odnaleziony, zwycięży posiadacz największej liczby punktów zwycięstwa, a legenda o skarbie pozostanie żywa. Wiek: 9-99 Ilość graczy: 2 Elementy: 1 plansza, 8 piratów (4 czerwonych i 4 czarnych), 1 płócienny woreczek, 96 żetonów zdobyczy, 16 żetonów mapy (8 liter i 8 cyfr), 3 żetony jokerów, 2 znaczniki (1 czerwony i 1 czarny), instrukcja Czas gry: 30 minut
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|