W karczmie Rzym pojawił się właśnie Pan Twardowski. Jaką postać tym razem przybrał znany czarodziej: szlachcica z bujną brodą czy może dumnego pana z fajką? Spróbujcie złapać Twardowskiego, ale uważajcie: najsłynniejszy mag będzie próbował
Szybka gra gwarantująca niesamowite emocje Twoim celem jest pomóc małym rybkom umknąć złym drapieżnikom. Wygrywasz, jeśli jako pierwszy dotrzesz jedną ze swoich rybek na rafę lub jako jedyny pozostaniesz w grze. Piękna szata graficzna Piękn
Biedne IMIONKI! Zupełnie zapomniały, jak się nazywają. Pomóż im, wymyślając dla nich nowe pseudonimy. Gromadka zabawnych stworków liczy na Twoją wyobraźnię! IMIONKI to kreatywna gra karciana dla małych i dużych. Świetnie sprawdzi się w rodz
W Sherlocku liczy się precyzja myślenia, umiejętność łączenia faktów i wyciągania poprawnych wniosków. Rozwiązywanie kryminalnej zagadki to wspaniała intelektualna uczta dla każdego młodego detektywa! W Sherlocku gracze ścigają się, kto jak
Gra edukacyjna - 45 kart, 45 dziedzin. Szybka zabawa w pytania, w trakcie której można przetestować wiedzę i refleks. Gracze decydują czy zdanie jest prawdziwe czy fałszywe. Każda decyzja jest punktowana. wiek: 12+, liczba graczy: 2-5
Quiz zawiera pytania z różnych dziedzin. Spośród trzech podanych odpowiedzi tylko jedna jest prawdziwa, natomiast pozostałe są zabawne. Gry wzbogacają słownictwo dziecka, atrakcyjny sposób przekazują wiedzę z biologii, geografii, literatury
Grzybobranie powraca w wielkim stylu! Tytuł ten znają wszyscy fani gier planszowych, którzy za młodu zagrywali się w zbieranie grzybków. Teraz dajemy im możliwość, aby zaprezentowali tę grę ich własnym pociechom. Uwzględniając potrzeby wspó
NOWA SZATA GRAFICZNA
W pudełku znajdują się 4 duże plansze i 24 małe obrazki, wykonane z grubej i twardej tektury. Zabawa polega na wyszukiwaniu szczegółów. Gra ćwiczy spostrzegawczość i koncentrację, rozwija słownictwo. wiek: 2-4 liczba gr
NOWA SZATA GRAFICZNA
Gra polega na odgadywaniu wierszowanych zagadek, które umieszczone są na kartach. Po drugiej stronie każdej karty namalowana jest odpowiedź na zagadkę. wiek: 4-7, liczba graczy: 1-4
Tylko dla prawdziwych rycerzyZestaw 4 szablonów wielorazowego użytku z 17 elementami. Pięknie wykonane grafiki i kształty zachęcają do kreatywnej zabawy, rozwijając przy tym wyobraźnię i zdolności manualne. Zabawa z szablonami przygotowuje
Za pomocą specjalnej planszy losujemy literę i dziedzinę. Kto z graczy wypisze więcej rzeczowników, ten wygra rundę. Gra rozwija słownictwo i zakres wiedzy ogólnej. wiek: 8+ liczba graczy: 2
Klasyka nigdy nie wychodzi z mody. Prosta, ale pełna emocji gra. Uczy sztuki zawierania i zrywania sojuszy. Ćwiczy cierpliwość. Niezastąpiona w podróży. Gra dla 2-4 osób powyżej 5 lat.
W Spytown grasuje mafia. Bandyci terroryzują miasto i jego mieszkańców.
Są doskonale przygotowani, działają w pełnej tajemnicy. Policja przystępuje do kontrataku. Do Spytown wysyła swoich najlepszych funkcjonariuszy, a w szeregi mafii wprow
Gra edukacyjna o fascynującej historii, powstała w czasach II wojny światowej w okupowanej Warszawie. Nosiła wówczas nazwę Hodowla Zwierzątek. Stworzona przez wybitnego polskiego matematyka - profesora Karola Borsuka. Licz i wymieniaj zwier
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?