W pokoju rodziców gra radio, a na podłodze leży dywan, który jest idealny do gier i zabaw. W moim pokoju są misie i klocki, i samochodziki, które ciągle gdzieś się chowają. A gdzie jest doniczka z kwiatkiem? Nie pamiętam. Muszę jej poszukać
Świat dookoła nas jest pełen przeciwieństw. Coś jest małe, a coś duże. Gdzieś jest ciepło, gdzieś indziej - zimno. Ktoś jest głodny, a ktoś najedzony. Kolorowe kartoniki skrywają jeszcze więcej przeciwieństw. Czas je odnaleźć! Jak grać? Ułó
Przebrała się miarka! Czas ukarać króla Popiela za jego potworne czyny! Przewodzicie stadu wygłodniałych myszy, które niespodziewanie wynurzają się z jeziora Gopła i nadciągają do wieży w Kruszwicy, by dopaść podłego władcę. Komu z was przy
Pomóż sprytnemu szewczykowi oraz dzielnym rycerzom pokonać strasznego smoka Wawelskiego. Gra zręcznościowa, w której staramy się przewrócić smoka. Możemy to zrobić dokładając wypchane zwierzaki do paszczy smoka lub zdejmując rycerzy z jego
Gry podróżne: Szachy to keiszonkowa wersja klasycznej gry strategicznej dla dwóch osób. Przez wiele wieków potężni władcy ćwiczyli za pomocą szachów logiczne myślenie i umiejętność przewidywiania ruchów. Gra po dziś dzień zachowała swoje wy
W karczmie Rzym pojawił się właśnie Pan Twardowski. Jaką postać tym razem przybrał znany czarodziej: szlachcica z bujną brodą czy może dumnego pana z fajką? Spróbujcie złapać Twardowskiego, ale uważajcie: najsłynniejszy mag będzie próbował
Szybka gra gwarantująca niesamowite emocje Twoim celem jest pomóc małym rybkom umknąć złym drapieżnikom. Wygrywasz, jeśli jako pierwszy dotrzesz jedną ze swoich rybek na rafę lub jako jedyny pozostaniesz w grze. Piękna szata graficzna Piękn
Biedne IMIONKI!
Zupełnie zapomniały, jak się nazywają. Pomóż im, wymyślając dla nich nowe pseudonimy.
Gromadka zabawnych stworków liczy na Twoją wyobraźnię!
IMIONKI to kreatywna gra karciana dla małych i dużych.
Świetnie sprawdzi się w rodz
W Sherlocku liczy się precyzja myślenia, umiejętność łączenia faktów i wyciągania poprawnych wniosków. Rozwiązywanie kryminalnej zagadki to wspaniała intelektualna uczta dla każdego młodego detektywa! W Sherlocku gracze ścigają się, kto jak
Gra edukacyjna - 45 kart, 45 dziedzin. Szybka zabawa w pytania, w trakcie której można przetestować wiedzę i refleks. Gracze decydują czy zdanie jest prawdziwe czy fałszywe. Każda decyzja jest punktowana. wiek: 12+, liczba graczy: 2-5
Quiz zawiera pytania z różnych dziedzin. Spośród trzech podanych odpowiedzi tylko jedna jest prawdziwa, natomiast pozostałe są zabawne. Gry wzbogacają słownictwo dziecka, atrakcyjny sposób przekazują wiedzę z biologii, geografii, literatury
Grzybobranie powraca w wielkim stylu! Tytuł ten znają wszyscy fani gier planszowych, którzy za młodu zagrywali się w zbieranie grzybków. Teraz dajemy im możliwość, aby zaprezentowali tę grę ich własnym pociechom. Uwzględniając potrzeby wspó
NOWA SZATA GRAFICZNA
Gra polega na odgadywaniu wierszowanych zagadek, które umieszczone są na kartach. Po drugiej stronie każdej karty namalowana jest odpowiedź na zagadkę. wiek: 4-7, liczba graczy: 1-4
Tylko dla prawdziwych rycerzyZestaw 4 szablonów wielorazowego użytku z 17 elementami. Pięknie wykonane grafiki i kształty zachęcają do kreatywnej zabawy, rozwijając przy tym wyobraźnię i zdolności manualne. Zabawa z szablonami przygotowuje
Za pomocą specjalnej planszy losujemy literę i dziedzinę. Kto z graczy wypisze więcej rzeczowników, ten wygra rundę. Gra rozwija słownictwo i zakres wiedzy ogólnej. wiek: 8+ liczba graczy: 2
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?