Zagadki Smoka Obiboka zielone GRANNA
Halo, halo! To znów ja! Kto gry lubi, ten mnie zna, a kto zna mnie - dobrze wie, co znajduje się w tej grze. Gra poszerza wiedzę o świecie, rozwija wyobraźnię i zdolności logicznego myślenia, wzbogaca słownictwo Zawartość: 117 kart z zagadkami, 4 puzzle do zaznaczania poprawnych odpowiedzi, instrukcja. 4-7 lat
31% rabatu
27,59
39,99 zł
Dodaj
do koszyka
Kot w worku - Gram ze Smokiem Obibokiem GRANNA
Lepiej sprawdzić, co jest w worku tak przysłowie stare uczy; warto wiedzieć: kot czy nie kot na dnie worka mruczy. Gra: uczy rozpoznawania i nazywania kształtów, pozwala ćwiczyć sprawność rąk i paluszków, rozwija wyobraźnię przestrzenną Zawartość: 9 dwustronnych plansz, 27 obrazków, 30 żetonów, woreczek, instrukcja
31% rabatu
27,59
39,99 zł
Dodaj
do koszyka
Zagadki Smoka Obiboka niebieskie GRANNA
Zwą mnie Obibok i jestem smokiem, lecz nie zabijam nikogo wzrokiem, nie zieję ogniem i nie przerażam, jak to się innym smokom przydarza. Gra poszerza wiedzę o świecie, rozwija wyobraźnię i zdolności logicznego myślenia, wzbogaca słownictwo Zawartość: 117 kart z zagadkami, 4 plansze do zaznaczania poprawnych odpowiedzi, 24 kolorowe żetony, instrukcja. 4-7 lat
31% rabatu
27,59
39,99 zł
Dodaj
do koszyka
Figur figle
Figur figle
Wydawca: Granna
wysyłka: 48h
W tym małym pudełku kryje się prosta gra na spostrzegawczość, gwarantująca masę emocji. Odkryj kolejną kartę, skoncentruj się, wytęż wzrok i spróbuj odgadnąć, która figura i jaki kolor występują na obrazku najczęściej. Wybieraj szybko gdyż przeciwnicy nie śpią i również poszukują najlepszej odpowiedzi. Figur figle zawiera trzy warianty rozgrywki o różnym poziomie trudności, więc każdy znajdzie coś dla siebie!
21% rabatu
31,59
39,99 zł
Dodaj
do koszyka
Kurierzy
Kurierzy
Wydawca: Granna
wysyłka: 48h
W grze wcielacie się w rolę kurierów Armii Krajowej podczas II wojny światowej. Celem jest dostarczenie jak największej liczby meldunków. Zadanie to jest bardzo niebezpieczne - musicie przedrzeć się przez okupowaną Europę, gdzie niemal wszędzie czyhają na was oddziały Gestapo. Trzeba wykazać się niemałym sprytem, cierpliwością i stalowymi nerwami, aby pomyślnie wykonać misję. Poznacie legendarnych kurierów - Jana Nowaka Jeziorańskiego, Jana Karskiego, Elżbietę Zawadzką i innych.
29% rabatu
71,31
100,44 zł
Dodaj
do koszyka
Samochody GRANNA
Samochody GRANNA
Wydawca: Granna
wysyłka: 48h
Radiowozy, wozy strażackie, karetki – małe dziecko widzi je codziennie. Do czego służą te samochody? Kto nimi jeździ i dokąd? Bohaterami tego puzzlotto są samochody, które mają do wykonania ważne zadania. Dziecko dowie się jakie zawody łączą się z danymi autami i jakie przedmioty kryją się w ich wnętrzu. Gra „Samochody” to świetna zabawa, rozwijająca spostrzegawczość, koncentrację i zdolności manualne dziecka.
29% rabatu
17,74
24,99 zł
Dodaj
do koszyka
Co robi Miś? GRANNA
Co robi Miś? GRANNA
Wydawca: Granna
wysyłka: 48h
Małe misie mają mnóstwo spraw na głowie. Budowanie zamku z piasku, szykowanie urodzin czy piknik na polanie – to tylko kilka z ich licznych zajęć. Gra Co robi miś? nauczy dzieci porządkowania obrazków tak, by tworzyły spójną historyjkę. To świetna zabawa edukacyjna dla najmłodszych, rozwija wyobraźnie i zdolność logicznego myślenia małego dziecka.
29% rabatu
17,74
24,99 zł
Dodaj
do koszyka
Mama i ja GRANNA
Mama i ja GRANNA
Wydawca: Granna
wysyłka: 48h
Gdzie podziały się nasze mamy? Gdzie one się schowały? Zadaniem maluchów jest znalezienie mamy każdego z małych zwierzaków i połączenie ich w pary. To bardzo kolorowa gra , która pokazuje najmłodszym jak ważna jest rola mamy.
29% rabatu
17,74
24,99 zł
Dodaj
do koszyka
Kolorki GRANNA
Kolorki GRANNA
Wydawca: Granna
wysyłka: 48h
Kolorki to prosta odmiana gry domino. Na kafelkach są umieszczone ilustracje przygotowane w różnych kolorach, po wybraniu kafelka należy dołożyć go do leżącego już na planszy w taki sposób by pasowały kolory. Idealna pozycja sprawdzająca spostrzegawczość dzieci a także do nauki kolorów i nazw przedmiotów.
29% rabatu
17,74
24,99 zł
Dodaj
do koszyka
W moim domu GRANNA
W moim domu GRANNA
Wydawca: Granna
wysyłka: 48h
W pudełku znajdują się 4 duże plansze i 24 małe obrazki, wykonane z grubej i twardej tektury. Zabawa polega na wyszukiwaniu szczegółów. Gra ćwiczy spostrzegawczość i koncentrację i rozwija słownictwo.
29% rabatu
17,74
24,99 zł
Dodaj
do koszyka
Mało i dużo GRANNA
Mało i dużo GRANNA
Wydawca: Granna
wysyłka: 48h
Gra która wpłynie na rozwój pamięci, refleksu i spostrzegawczości najmłodszych pociech. W pudełku znajdziemy 24 kartoniki, na których namalowano 12 par przeciwieństw (np. Biały kot – czarny kot, wesoły królik – smutny królik). Dzieci odkrywają kolejno po dwa kafelki poszukując par, rozgrywka przebiega więc jak w klasycznym memo.
29% rabatu
17,74
24,99 zł
Dodaj
do koszyka
Monster park
Monster park
Wydawca: Granna
wysyłka: 48h
Zarządzanie rezerwatem dla fantastycznych stworów to nie lada wyzwanie. Sprawdźcie się w roli menedżerów nowo powstających parków potworów. Staracie się kupować karty cudacznych stworów - unoszących si w przestworzach, stąpających po ziemi lub żyjących pod wodą. Tylko mądre zarządzanie budżetem sprawi, że to właśnie do waszych Monster Parków ustawiać się będą kolejki turystów z całego świata.
25% rabatu
44,99
59,99 zł
Dodaj
do koszyka
Gangster City GRANNA
Gangster City GRANNA
Wydawca: Granna
wysyłka: 48h
Policja nie daje rady! Miasto zalewa fala przestępstw. Komisarz Mieczysław Złapowski potrzebuje twojej pomocy, aby zapanować nad sytuacją. Czas przesłuchać świadków, zebrać dowody i wpakować zbrodniarzy za kratki. Najskuteczniejszych detektywów czeka chwała i uznanie w szeregach policji Gangster City. Jak grać: - pobierz kartę sprawy i umieść ją – tyłem do siebie – w plastikowej podstawce, - wybierz jedną z kart spraw i zapytaj, ile elementów łączy ją z twoją kartą - ustaw kartę odpowiednią krawędzią w swoją stronę i... dedukuj, detektywie!
28% rabatu
28,79
39,99 zł
Dodaj
do koszyka
Tajny Agent GRANNA
Szykujcie się na wyjątkowe emocje! Tytułowy tajny agent ukrył się w jednym z krajów, a zadaniem śledczych jest ustalenie jego miejsca pobytu. Dochodzenie opierać się będzie na zadawaniu pytań i na dedukcji. Tajny agent to jedyne w swoim rodzaju połączenie quizu i gry imprezowej! Jak grać: Jeden z graczy wciela się w agenta i wybiera kraj, w którym postanawia się ukryć. Pozostali gracze to detektywi, którzy za pomocą kart pytań starają się ustalić miejsce pobytu agenta. Zwycięży ta strona, której trzy razy uda się wywieść w pole przeciwników! Zawartość pudełka: 23 karty pytań, 197 kart krajów, tajne akta, instrukcja
29% rabatu
52,18
73,49 zł
Dodaj
do koszyka
Popiel GRANNA
Popiel GRANNA
Autor: Jan Madejski
Wydawca: Granna
wysyłka: 48h
Przebrała się miarka! Czas ukarać króla Popiela za jego potworne czyny! Przewodzicie stadu wygłodniałych myszy, które niespodziewanie wynurzają się z jeziora Gopła i nadciągają do wieży w Kruszwicy, by dopaść podłego władcę. Komu z was przypadnie sława bohatera, który w końcu uwolni gnębiony lud spod jarzma okrutnego Popiela? Ruszajcie do walki! Zawartość pudełka dwustronna plansza 36 kafli z myszami 5 pionków myszy pionek króla Popiela 8 żetonów nagród 5 dwustronnych znaczników 6 podstawek instrukcja Wiek: 6+ 2-5 graczy
27% rabatu
29,19
39,99 zł
Dodaj
do koszyka
Smok Wawelski GRANNA
Smok Wawelski GRANNA
Wydawca: Granna
wysyłka: 48h
Pomóż sprytnemu szewczykowi oraz dzielnym rycerzom pokonać strasznego smoka Wawelskiego. Gra zręcznościowa, w której staramy się przewrócić smoka. Możemy to zrobić dokładając wypchane zwierzaki do paszczy smoka lub zdejmując rycerzy z jego ogona. Mnóstwo emocji szczególnie dla najmłodszych graczy. Wiek: 4+ Liczba graczy: 2-4
28% rabatu
28,79
39,99 zł
Dodaj
do koszyka
Superfarmer & Koza GRANNA
Superfarmer & Koza GRANNA
Wydawca: Granna
wysyłka: 48h
Witamy na farmie! Dzień jest piękny, a zwierzaki szczęśliwe. Ale życie farmera to nie do końca sielanka. Musisz strzec zwierzaków przed wilkiem, a do tego przeszkadza ci ta nieznośna koza... Superfarmer & koza to limitowana wersja światowego hitu Superfarmer. Autorem dodatku jest Michał Stajszczak. Superfarmer to gra, która powstała w Warszawie w 1943 roku. Nosiła wtedy tytuł "Hodowla zwierzątek". Jej autorem jest wybitny polski matematyk, profesor Karol Borsuk. Gdy Niemcy zamknęli Uniwersytet Warszawski, profesor został bez pracy. W czasie wojny ludzie dokonywali cudów pomysłowości w poszukiwaniu źródeł utrzymania. Pomysłem profesora na ratowanie budżetu rodzinnego była sprzedaż gry. Zestawy do "Hodowli zwierzątek" przygotowywała metodami domowymi żona profesora, pani Zofia Borsukowa. Autorką rysunków zwierzątek była pani Janina Śliwicka. Gra zyskała wielką popularność - najpierw wśród przyjaciół rodziny, a potem w coraz szerszych kręgach osób znajomych i nieznajomych. W domu państwa Borsuków rozdzwonił się telefon, a w słuchawce, co i rusz można było usłyszeć pytanie: Czy to hodowla zwierzątek? Po potwierdzeniu następowało zamówienie i gry trafiały do sklepu. Limitowana wersja Superfarmer & Koza wprowadza do gry figurkę krnąbrnej kozy, która utrudnia realizację zadań. Zawartość pudełka 4 plansze 2 dwunastościenne kostki 120 żetonów z ilustracjami zwierząt: 60 królików, 24 owce, 20 świń, 12 krów, 4 konie 4 figurki małych psów 2 figurki dużych psów instrukcja Koza Wiek graczy: 7+ Liczba graczy: 2-4
28% rabatu
71,99
99,99 zł
Dodaj
do koszyka
Wspinaczka
Wspinaczka
Wydawca: Granna
wysyłka: 48h
No, nareszcie! Pogoda dopisuje – to idealny dzień na chodzenie po ścianie. Ekipa śmiałków bierze udział w zawodach wspinaczkowych. W sprinterskim tempie ściga się ze współzawodnikami w drodze na szczyt. Kto zostawi innych w tyle, zbierze wszystkie flagi i pierwszy dotrze na mEtę? Czas się przekonać! Roll & Wall to niezwykle emocjonująca gra kościana, w której ryzykując i licząc na łut szczęścia, będziemy starali się wyturlać sobie zwycięstwo. Zawartość pudełka - 3 dwustronne moduły ścian - 5 kolorowych plecaków graczy - 5 kolorowych pionków graczy - 6 kostek K6 - 1 kostka K4 - 35 kafle ekwipunku - 6 znacznik flag - 15 kafelki flag - 20 znaczników haków - plansza główna - wieża do kości - Instrukcja
30% rabatu
74,53
106,47 zł
Dodaj
do koszyka
MS Batory GRANNA
MS Batory GRANNA
Wydawca: Granna
wysyłka: 48h
o miał być kolejny spokojny rejs przez ocean na pokładzie statku M/S Batory. Podróż z Dworca Morskiego w Gdyni do Nowego Jorku po raz kolejny przyciągnęła na pokład znamienite towarzystwo. Nikt jednak nie spodziewał się, że na transatlantyku rozegrają się tym razem sceny rodem z najpoczytniejszych powieści kryminalnych. Zuchwała kradzież bezcennych klejnotów hrabiny Pawlickiej wstrząsnęła pasażerami i członkami załogi. Jednak to właśnie wśród nich ukrywa się złodziej… Gracze wcielają się w detektywów, a ich zadaniem będzie jak najszybsze wytypowanie złodzieja. Każdy z trzynastu podejrzanych ma zestaw unikalnych cech – płeć, wiek i rolę. Gracze będą zadawać sobie wzajemnie pytania, a na podstawie odpowiedzi wykluczać kolejnych podejrzanych. Wygrywa ten, kto jako pierwszy poprawnie wskaże winnego. Zawartość pudełka: - 12 pionków postaci - 13 kart postaci - trójpoziomowa plansza - 9 kart wydarzeń - 33 karty pytań - 4 zasłonki - notes z kartami dochodzenia - instrukcja Wiek: 12+
29% rabatu
85,19
119,99 zł
Dodaj
do koszyka
Ale cyrk! GRANNA
Ale cyrk! GRANNA
Autor: Marco Teubner
Wydawca: Granna
wysyłka: 48h
Zadaniem graczy jest zaprezentowanie skomplikowanych układów akrobatycznych. Aby tego dokonać, muszą oni układać drewniane klocki z postaciami akrobatów jeden na drugim. Każdy z układów jest zapisany na kartach. Zmysł równowagi i precyzja ruchów są w cyrku na wagę złota nie możemy więc strącić wieży akrobatów. Kto pierwszy wykona 7 niepowtarzalnych układów, ten wywoła burzę oklasków i wygra rozgrywkę! 9 drewnianych klocków z postaciami akrobatów 53 karty z układami akrobatycznymi 3 areny cyrkowe instrukcja
28% rabatu
71,99
99,99 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
14
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka