Grębowiec Jacek

Okładka książki Pragamtyka reklamy
Pragamtyka reklamy
Wydawca: Universitas
wysyłka: niedostępny
Reklama jako jedna z form komunikacji masowej jest we współczesnej rzeczywistości społeczno-kulturowej wszechobecna i choć wydaje się, że napisano już o niej wszystko i z różnych naukowych perspektyw (lingwistycznej, psychologicznej, ekonom
45% rabatu
19,25
35,00 zł
niedostępny
Okładka książki Seriale z różnych stron
Jak pogodzić potrzebę oryginalności i wyjątkowości z potrzebą przewidywalności, bezpieczeństwa wynikającego z obcowania z tym, co znane i oswojone? Tworząc serial, który te dwie potrzeby zaspokaja. Niniejszy tom pozwala przyjrzeć się wielow
31% rabatu
24,71
36,00 zł
niedostępny
Okładka książki Mówić i działać
Przekonanie autora, że to właśnie w obszarze pragmatyki języka można dowiedzieć się czegoś istotnego o codziennej komunikacji, oraz potrzeba przedstawienia podstawowych problemów tej dziedziny studentom dziennikarstwa i komunikacji społeczn
16% rabatu
21,10
25,00 zł
niedostępny
Okładka książki Inskrypcje w przestrzeni otwartej Wrocławia
Rozprawa Jacka Grębowca to bardzo interesująca lektura. Wszechstronna erudycja autora, metodologiczna dyscyplina i rzetelność w referowaniu źródeł nie tłumią precyzji narracji oraz oryginalności wywodu.
31% rabatu
23,79
34,65 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj