Harmonia

Okładka książki Obrazkowa książka kucharska
W Obrazkowej książce kucharskiej można znaleźć przepisy na codzienne śniadania lub desery. To publikacja do wykorzystania w domu oraz na zajęciach w przedszkolu, szkole, na warsztatach terapii zajęciowej czy kółkach zainteresowań w domach kultury. Obrazkowa książka kucharska to pozycja, jakiej jeszcze nie było na rynku wydawniczym! Całkowite zwizualizowanie przepisów jest odpowiedzią na potrzeby tych, którzy na co dzień „myślą obrazami”. Zaletą publikacji jest nie tylko rozpisanie czynności krok po kroku, ale także zaprezentowanie aktywności i produktów za pomocą zdjęć i symboli. Dodatkowo książka zawiera zwizualizowaną instrukcję obsługi. Kolejnym atutem pozycji są dołączone do niej karty pracy umożliwiające podsumowanie doświadczeń zmysłowych. To wszystko sprawia, że Obrazkowa książka kucharska będzie wspaniałym towarzyszem w zmaganiach kuchennych zarówno osób z autyzmem, afazją, jak i dzieci, które potrzebują wsparcia podczas czytania.
22% rabatu
23,31
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Znów mówię 2. Materiał językowy i obrazkowy...
Książka powstała z myślą o osobach z uszkodzeniami mózgu, w wyniku których w różnym stopniu utraciły one swe dotychczasowe funkcje językowe. Zaburzenia odbiorcze i nadawcze mowy w różnych aspektach wykluczają człowieka z relacji międzyludzkich. Terapia mowy jest w takiej sytuacji niezbędna. W tym celu opracowany został prezentowany zestaw ćwiczeń, które w znacznym stopniu ułatwiać mają terapeucie oraz rodzinie chorego pracę nad odzyskaniem utraconych poprzez afazję umiejętności językowych i komunikacyjnych.
22% rabatu
19,49
25,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Konik Karusek i przyjaciele. Opowiadania logo. ...
Publikacja skierowana jest do rodziców, nauczycieli wychowania przedszkolnego, terapeutów i logopedów, osób pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jej zawartość to krótkie opowiadania, które obok treści zawierają ćwiczenia z zakresu profilaktyki logopedycznej. Są to ćwiczenia oddechowe, fonacyjne, artykulacyjne, których celem jest wprowadzenie i utrwalanie prawidłowych nawyków oddechowych oraz wzmacnianie i usprawnianie mięśni narządów artykulacyjnych. Oczywiście nie zastąpią one w żaden sposób terapii logopedycznej w gabinecie, która jest konieczna w przypadku dzieci z opóźnionym lub zaburzonym rozwojem mowy, mogą jednak być przyczynkiem do poświęcenia krótkiej chwili w domu, w przedszkolu, w gabinecie na rozwijanie mowy poprzez zabawę.
22% rabatu
8,57
11,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki W drodze na spotkanie z moją córką
Wśród lektur na temat autyzmu szczególne miejsce zajmują książki napisane przez rodziców. Na polskim rynku wydawniczym wciąż jest to bardzo rzadki rodzaj publikacji, a ma on ogromną wartość. Z tym większym zadowoleniem należy więc przyjąć książkę Anny Niklewskiej: poruszającą, szczerą, piękną opowieść matki o życiu i rozwoju Oli, dorosłej już dzisiaj kobiety z autyzmem. Jest to historia poszukiwania drogi do własnego dziecka, coraz lepszego rozumienia jego potrzeb oraz budowania silnej, opartej na zaufaniu i bliskości więzi. (fragment recenzji prof. dr hab. Ewy Pisuli)
25% rabatu
16,49
22,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Dbam o siebie
Dbam o siebie
Wydawca: Harmonia
wysyłka: 48h
Informacje dla osób z autyzmem powinny być wyraźne, proste i dostosowane do indywidualnego sposobu przyswajania wiedzy. Niniejszą publikację stworzono z myślą o zdrowiu i bezpieczeństwie uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w wieku od 5 do 18 lat, choć zawarte w niej informacje mogą być pomocne również dla starszych uczniów i młodych dorosłych. Książka koncentruje się na ćwiczeniu różnych czynności przy pomocy przykładowych scenariuszy, dzięki czemu skorzystają z nich szczególnie uczniowie o wysoko rozwiniętej umiejętności przyswajania komunikatów wizualnych i zdolni do fizycznego posługiwania się różnymi przedmiotami. Wszystkie informacje są przekazywane z wykorzystaniem prostego, bezpośredniego słownictwa, w podobnym stylu, co historyjki społeczne Carol Gray, by mogły zostać łatwo zinterpretowane i przyswojone przez uczniów o niskich zdolnościach poznawczych, a jednocześnie były przydatne dla osób wyżej funkcjonujących.
22% rabatu
22,92
29,40 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zdania obrazkowo-wyrazowe Materiał do terapii głosek źsz, ż, cz, dż
Kolejna część serii ćwiczeń logopedycznych „Zdania obrazkowo-wyrazowe” obejmuje swoim zakresem terapię głosek szumiących, tj. sz, ż, cz, dż. Materiał przeznaczony jest do terapii logopedycznej dzieci w każdym wieku z nieprawidłową wymową głosek szumiących, osób niepełnosprawnych intelektualnie oraz dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju. Proponowane ćwiczenia mogą być wykorzystywane przez logopedów oraz przez rodziców, ponieważ w ciekawy sposób angażują dziecko i dorosłego w terapię. Konstrukcja zadań powoduje, że maluch nie tylko ćwiczy wymowę, ale także percepcję wzrokową i słuchową, prawidłową odmianę wyrazów oraz wzbogaca słownictwo. Zeszyt ćwiczeń został tak skomponowany, aby głoski szumiące były utrwalane w wyrazach, zdaniach oraz w mowie spontanicznej, po uprzednim wywołaniu głosek w izolacji i utrwaleniu ich w sylabach. Duża część materiału poświęcona została różnicowaniu głosek szumiących i syczących oraz wyrazom, zdaniom, w których nagromadzone są głoski trudne.
22% rabatu
17,15
22,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Uzupełnianki logiczne. Materiały usprawniające...
„Uzupełnianki logiczne” zostały przygotowane dla dzieci w wieku przedszkolnym. Mogą z nich korzystać także dzieci starsze rozwijające się nieprawidłowo. Materiały będą pomocą zarówno dla nauczycieli oraz pedagogów, jak i rodziców czy innych osób bawiących się z dzieckiem w domu. W publikacji znajduje się 18 tabel, które dziecko uzupełnia kartonikami z obrazkami lub figurami geometrycznymi mającymi określone cechy. Dzięki temu maluch ćwiczy logiczne myślenie, doskonali koncentrację, percepcję wzrokową i umiejętność słuchania ze zrozumieniem poleceń.
25% rabatu
24,73
33,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Znam litery doskonale!
W czym należy upatrywać przyczyn trudności dzieci w czytaniu i pisaniu? Przede wszystkim w: • niewystarczającej znajomości liter; • niedostatecznie wykształconej umiejętności dokonywania syntezy i analizy fonemowej; • braku znajomości właściwej techniki czytania. Uczniowie, których dotyczą dwie pierwsze przyczyny, nie osiągnęli gotowości do nauki czytania i pisania. Paradoks polega na tym, że mimo braku gotowości oczekuje się od nich, aby nauczyli się czytać i pisać w czasie przewidzianym programem nauczania. Rozwiązaniem problemu często okazuje się zwiększenie liczby właściwych ćwiczeń mających na celu: • powiązanie znaków graficznych (liter, dwuznaków, trójznaku) z głoskami; • wykształcenie umiejętności scalania głosek w wyrazy oraz dzielenia wyrazów na głoski. Zawarte w publikacji pomoce dydaktyczne oraz ćwiczenia mają na celu przede wszystkim ułatwienie dziecku zapamiętania wszystkich 44 liter, dwuznaków i trójznaku w czterech wariantach graficznych: litery małe i wielkie drukowane oraz małe i wielkie pisane. W skład publikacji wchodzą: 1. pomoce dydaktyczne do różnorodnego, wielokrotnego wykorzystania; 2. karty ćwiczeń; 3. broszurka z propozycjami zabaw i gier.
23% rabatu
27,70
36,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Modelowanie z użyciem nagrań wideo
Istnieje wiele strategii o udowodnionej skuteczności wspierających osoby z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD) – takich jak podpowiedzi, wzmacnianie, analiza zadań, metoda wyodrębnionych prób (DTT), trening umiejętności społecznych oraz osłabianie. Wielu uczniów z autyzmem bardzo pozytywnie odnosi się do wskazówek wizualnych, które mogą znacząco pomóc im w generalizowaniu abstrakcyjnego pojęcia. Niniejsza książka kompleksowo przedstawia, jak można przygotować pomoce terapeutyczne w postaci materiałów wideo, a następnie wykorzystać je w pracy z osobą z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
23% rabatu
13,85
18,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Ukierunkowana na relacje pedagogika ruchu według koncepcji Weronikie Sherborne
Celem tej książki jest ukazanie koncepcji Sherborne jako ugruntowanego teoretycznie podejścia z zakresu ukierunko­wanej na relacje pedagogiki ruchu oraz jego rozszerzenie. Oprócz przystępnego i wyczerpującego wprowadzenia publikacja zawiera konkretne wskazówki oraz dokładny opis aktywności i zabaw w odniesieniu do określonych elementów składowych koncepcji Weroniki Sherborne. Dzięki temu praktykujący pedagodzy oraz studenci mają możliwość zapoznania się z praktyczną stroną tej metody, przydatnej w pracy zarówno z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie, z zaburzeniami ze spektrum autyzmu lub zaburzeniami zachowania, jak i z osobami, których rozwój przebiega prawidłowo. Korzystanie z książki ułatwia jej przejrzysta struktura oraz zdjęcia przedstawiające ćwiczenia.
22% rabatu
28,06
36,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Poznajemy uczucia Podręcznik pracy z lękiem
Program Poznajemy uczucia opiera się na terapii poznawczo-behawioralnej i w sposób skuteczny, uporządkowany i ciekawy pomaga osobom z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w poznawczym opanowywaniu emocji. Niniejszy przewodnik przeznaczony jest dla osób, które pracują z dziećmi z zespołem Aspergera zmagającymi się z silnym lękiem, i stanowi uzupełnienie książki Poznajemy uczucia. Poznawczo-behawioralna terapia lęku dla osób z zespołem Aspergera. Autorki w przystępnej, uporządkowanej formie zebrały cenne doświadczenia zdobyte podczas prowadzenia zajęć w różnych placówkach i omówiły praktyczne kwestie, które powinny uwzględnić organizatorzy sesji. W tomie znalazły się też wskazówki dotyczące wyboru i szkolenia trenerów, określenia poziomu grupy oraz współpracy z rodzicami.
19% rabatu
14,57
18,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Poznajemy uczucia Poznawczo-behawioralna terapia lęku dla osób z zespołem Aspergera
Program Poznajemy uczucia opiera się na terapii poznawczo-behawioralnej i w sposób skuteczny, uporządkowany i ciekawy pomaga osobom z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w poznawczym opanowywaniu emocji. Każde dziecko, które bierze w nim udział, otrzymuje podręcznik przeznaczony do realizacji sześciu dwugodzinnych sesji, zawierający ćwiczenia oraz przydatne informacje. Program jest przeznaczony przede wszystkim do pracy w małych grupach (2–5 uczestników). Można go jednak z łatwością zaadaptować do pracy z jednym dzieckiem lub do potrzeb młodzieży i dorosłych. Niniejszy tom zawiera materiały do przeprowadzenia interwencji nastawionej na zaburzenia lękowe u dzieci z zespołem Aspergera, autyzmem wysokofunkcjonującym lub całościowym zaburzeniem rozwoju niezdiagnozowanym inaczej. Program może być realizowany przez psychologów, lecz także nauczycieli, logopedów, terapeutów lub rodziców bez przeszkolenia w zakresie terapii poznawczo-behawioralnej.
22% rabatu
14,82
19,01 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Od deski do deski
Od deski do deski
Autor: Anna Korcz
Wydawca: Harmonia
wysyłka: 48h
Od deski do deski… to publikacja przeznaczona dla uczniów i nauczycieli szkoły podstawowej, dotycząca lektur omawianych w klasach IV–VI. W I części znajdują się testy wiedzy, które z pewnością okażą się przydatne w utrwalaniu wiedzy o bohaterach i fabule przeczytanych pozycji, a także doskonaleniu umiejętności uważnego czytania i wykorzystywania tekstu jako źródła informacji. Zgromadzone w II części propozycje prac pisemnych służą natomiast ćwiczeniom w pisaniu wymaganych form oraz doskonaleniu umiejętności przekazywania swoich myśli na papierze. Podane w kluczu kryteria, zgodne z założeniami Centralnej Komisji Egzaminacyjnej, pozwolą skutecznie ocenić powstałe przez uczniów prace. Książka będzie nie tylko dobrym narzędziem do sprawdzenia znajomości lektur dla uczniów i nauczycieli, ale i wspaniałą zabawą dla wszystkich chcących odbyć podróż w świat książkowych postaci i przygód. Lista lektur, których dotyczą testy: Jan Brzechwa Akademia Pana Kleksa Roald Dahl Charlie i fabryka czekolady Ferenc Molnár Chłopcy z Placu Broni Andrzej Maleszka Czerwone krzesło Joanna Olech Dynastia Miziołków C.S. Lewis Opowieści z Narnii. Lew, czarownica i stara Charles Dickens Opowieść wigilijna Éric-Emmanuel Schmitt Oskar i pani Róża Ewa Chotomska Pamiętnik Felka Parerasa Carlo Collodi Pinokio Jan Parandowski Przygody Odyseusza Kornel Makuszyński Szatan z siódmej klasy Frances Hodgson Burnett Tajemniczy ogród Henryk Sienkiewicz W pustyni i w puszczy Dorota Terakowska Władca Lewawu
22% rabatu
20,27
26,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Złam szyfr Pomoc logopedyczna do utrwalania wymowy głosek syczących
„Złam szyfr…” to sprawdzona pomoc logopedyczna, która będzie przydatna podczas korygowania zaburzonej realizacji głosek [s], [z], [c] oraz [dz]. Wykonywanie zadań angażuje procesy myślowe, doskonali analizę i syntezę wzrokową oraz ćwiczy koncentrację i usprawnia grafomotorykę. Zadaniem dziecka jest rozszyfrowanie oraz zaszyfrowanie wyrazów z głoskami syczącymi w nagłosie, śródgłosie, wygłosie i grupach spółgłoskowych oraz głośne przeczytanie słów, zwracając baczną uwagę na odpowiednią wymowę. Ćwiczenia mogą być wykonywane zarówno w szkole podczas zajęć indywidualnych czy grupowych, jak i w domu, pod okiem rodziców.
25% rabatu
11,62
15,50 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sensomotoryczne zabawy grupowe na cztery pory roku
Książeczka Sensomotoryczne zabawy grupowe na cztery pory roku powstała z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz o nauczycielach, terapeutach i rodzicach. Wszystkie zaproponowane zabawy można z powodzeniem przeprowadzać zarówno z grupą dzieci, jak i podczas indywidualnych zajęć terapeutycznych. Pozycja ta może być również inspiracją dla rodziców, którzy chcą pozytywnie wpływać na rozwój procesów integracji sensorycznej u swoich dzieci. Aktywności sugerowane w książeczce angażują najważniejsze układy zmysłowe, które są podstawą prawidłowego rozwoju dziecka. Są to: układ przedsionkowy, proprioceptywny i dotykowy.
25% rabatu
21,74
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sensorycznie wszystko gra! Książka+CD
„Sensorycznie wszystko gra!” to publikacja składająca się z książki i dwóch płyt CD. W książce znajdują się teksty piosenek, propozycje zabaw oraz zapisy nutowe. Na płytach są piosenki w wersjach: wokalno-instrumentalnej i instrumentalnej. Zabawy i piosenki zostały podzielone na grupy odnoszące się do sposobu odbierania bodźców z otoczenia. Tytuły działów to: Propriocepcja, Układ przedsionkowy, Dotyk, Słuch, Wzrok, Węch i smak. Ostatni dział nosi tytuł Odpoczynek i zawiera piosenki wspomagające relaks.
22% rabatu
29,62
38,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Rama czy lama? Różnicowanie głosek R L
„Rama czy lama? Różnicowanie głosek R – L to kolejny zeszyt logopedyczny z serii Mównica Logopedyczna przeznaczony dla dzieci, rodziców, logopedów i nauczycieli. Zeszyt został opracowany z myślą o uczestnikach terapii logopedycznej, u których korekcja głoski r dobiegła końca, jednak prawidłowa artykulacja wymaga jeszcze ostatniego etapu terapii logopedycznej, czyli różnicowania. W tym przypadku różnicowania głosek r i l . Publikacja zawiera karty pracy z szerokim wachlarzem ćwiczeń i zabaw, który może być wykorzystany zarówno w gabinecie logopedycznym, jak i w pracy domowej rodzica z dzieckiem.
25% rabatu
12,74
17,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Język w biegu życia tw.
Walory naukowe i edukacyjne tekstów zamieszczonych w tomie są niezaprzeczalne – Autorzy ukazują w perspektywach badawczych szeregu dyscyplin (m.in. językoznawstwa, psychologii, psycholingwistyki, logopedii) istotne zagadnienia dotyczące języka: jego genezy, opanowywania go w toku rozwoju osobniczego, zmian w posługiwaniu się nim na różnych etapach życia, w kontekście przemian cywilizacyjnych, roli języka w interakcjach społecznych oraz w funkcji poznawania i reprezentowania rzeczywistości. Zamiar redaktorów naukowych monografii dotyczący przygotowania, wraz z zaproszonymi do współtworzenia tomu naukowcami, publikacji prezentującej aktualny stan wiedzy o języku został zrealizowany z sukcesem. Książka zapewne okaże się interesująca i przydatna dla specjalistów-praktyków zajmujących się ludźmi z problemami w komunikowaniu się oraz pracowników nauki, których przedmiotem badań są językowe aspekty funkcjonowania człowieka, a także studentów logopedii, psychologii, pedagogiki.
23% rabatu
73,10
95,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zdania obraz.-wyr. Mat. do terapii głosek ś,ź,ć,dź
Kolejna część ćwiczeń logopedycznych „Zdania obrazkowo-wyrazowe” obejmuje swoim zakresem terapię głosek ciszących, tj. ś, ź, ć, dź. Materiał przeznaczony jest do terapii logopedycznej dzieci w każdym wieku z nieprawidłową wymową głosek ciszących, osób niepełnosprawnych intelektualnie oraz dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju. Proponowane ćwiczenia mogą być wykorzystywane przez logopedów, rodziców oraz pedagogów, ponieważ w ciekawy sposób angażują dziecko i dorosłego w terapię. Konstrukcja zadań powoduje, że maluch nie tylko ćwiczy wymowę, ale także percepcję wzrokową i słuchową, prawidłową odmianę wyrazów oraz wzbogaca słownictwo. Zeszyt ćwiczeń został tak skomponowany, aby głoski ciszące były utrwalane w wyrazach, zdaniach oraz w mowie spontanicznej, po uprzednim wywołaniu głosek w izolacji i utrwaleniu ich w sylabach. W drugiej części materiałów zawarte zostały również zdania służące różnicowaniu głosek ciszących z syczącymi.
25% rabatu
13,49
18,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Złam szyfr Pomoc logopedyczna do utrwalania wymowy głosek szumiących
„Złam szyfr…” to sprawdzona pomoc logopedyczna, która będzie przydatna podczas korygowania zaburzonej realizacji głosek [sz], [ż], [cz] oraz [dż]. Wykonywanie zadań angażuje procesy myślowe, doskonali analizę i syntezę wzrokową oraz ćwiczy koncentrację i usprawnia grafomotorykę. Zadaniem dziecka jest rozszyfrowanie oraz zaszyfrowanie wyrazów z głoskami szumiącymi w nagłosie, śródgłosie, wygłosie i grupach spółgłoskowych oraz głośne przeczytanie słów, zwracając baczną uwagę na odpowiednią wymowę. Ćwiczenia mogą być wykonywane zarówno w szkole podczas zajęć indywidualnych czy grupowych, jak i w domu, pod okiem rodziców.
25% rabatu
11,62
15,50 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
73
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka