W książce „Po nitce do kłębka” opracowano 30 przysłów i powiedzeń polskich. Na początku uczeń „poruszając się” po diagramie zgodnie ze strzałkami, „zbiera” litery i zapisuje je na liniach – w ten sposób dowiaduje się, jakie przysłowie lub p
Karty pracy powstały z myślą o uczniach mających problemy z komunikowaniem się. Proponowane zadania rozwijają kompetencje społeczne, uczą prawidłowych relacji oraz interakcji z innymi. Uczeń może lepiej pokonywać komunikacyjne bariery, zdob
Bardzo proste czytanki dla dzieci to seria książek dla małych dzieci rozwijających się prawidłowo lub dzieci z deficytami, na przykład z autyzmem. Celem tej serii jest ćwiczenie czytania prostych zdań ze zrozumieniem oraz zdobywanie wiadomo
Bardzo proste czytanki dla dzieci to seria książek dla małych dzieci rozwijających się prawidłowo lub dzieci z deficytami, na przykład z autyzmem. Celem tej serii jest ćwiczenie czytania prostych zdań ze zrozumieniem oraz zdobywanie wiadomo
Celem niniejszej publikacji jest nauczenie dzieci rozpoznawania zmian zachodzących w otaczającym świecie, zależnych od poszczególnych pór roku. Zagadnienia omówione w książce są zróżnicowane. Dotyczą między innymi: kalendarza i pogody, kraj
Książka zawiera ćwiczenia, których celem jest spowolnienie wystąpienia i rozwoju problemów z pamięcią u osób starszych. Publikację można podzielić na dwie części. W pierwszej osoba dorosła jest pytana o siebie, swoich najbliższych i swoją p
Publikacja Szlaczki po śladzie została przygotowana dla dzieci, które rozpoczynają naukę pisania lub się do niej przygotowują. Szlaczki ułożono według wzrastającego stopnia trudności. Na początku znajdują się szlaczki składające się z linii
Na początku książki pokazano na rysunkach i omówiono podstawowe emocje, uczucia i stany: zadowolenie, radość, smutek, rozpacz, strach, przerażenie, złość, wściekłość, ciekawość, znudzenie, nieśmiałość, pewność siebie, zaskoczenie, wstyd, mi
Jeden z wielu to publikacja, która pomaga rozwijać u dzieci spostrzegawczość oraz uczy różnicować emocje, stany i czynności wykonywane przez ludzi. Na każdej stronie znajdują się cztery zdjęcia. Trzy z nich przedstawiają taką samą emocję lu
Szlaczki zamieszczone w tej książce wyróżniają się tym, że dziecko kreśląc je, nie odrywa ołówka od kartki. Tego typu szlaczki kształtują płynność ruchów ręki oraz koordynację wzrokowo-ruchową, czyli zdolności bardzo potrzebne podczas nauki
Szlaczki zamieszczone w tej książce wyróżniają się tym, że dziecko kreśląc je, nie odrywa ołówka od kartki. Tego typu szlaczki kształtują płynność ruchów ręki oraz koordynację wzrokowo-ruchową, czyli zdolności bardzo potrzebne podczas nauki
Książka została przygotowana z myślą o:
dzieciach, które z powodu różnych dysfunkcji uczą się mówić lub mówią bardzo mało, używając niewielu słów (np. dzieciach z autyzmem, niepełnosprawnością intelektualną, mózgowym porażeniem dziecięcym
W książce znajdują się ćwiczenia kształtujące umiejętność pisania i czytania. Na każdej rozkładówce wprowadzona jest jedna litera, dwuznak lub trójznak. Wyrazy i zdania do ćwiczeń zbudowane są tylko z liter, które zostały już omówione. Zada
Publikacja ma formę bloku z wyrywanymi kartami. Zawiera 40 ilustracji, które dziecko powinno rysować po śladzie oburącz, a następnie pokolorować lub ozdobić zgodnie z podanymi wskazówkami lub według własnego pomysłu. Zawarte w książce ćwicz
W książce są dwa rodzaje zadań grafomotorycznych:W jednych dziecko koloruje obrazek lub jego fragmenty zgodnie ze wzorem znajdującym się na sąsiedniej stronie albo według dokładnych wskazówek.W drugich maluch rysuje po szarych liniach kontu
Książka składa się z dwóch części: w pierwszej znajdują się plansze do gry dla dziecka, a w drugiej listy wyrazowe do czytania przez osobę, która gra z dzieckiem. Do każdej planszy przygotowano trzy różne listy wyrazowe (aby grający wielokr
WIEM, JAK SIĘ ZACHOWAĆPomoce do nauki zasad odpowiedniego zachowania w niebezpiecznych i trudnych sytuacjach.Dlaczego dzieciom nie wolno bawić się lekarstwami? Czy wypada grymasić przy posiłkach? O czym należy pamiętać w towarzystwie? Publi
Materiały opracowano z myślą o terapii osób dotkniętych afazją, czyli częściową lub całkowitą utratą zdolności posługiwania się językiem. W czasie pracy z pacjentem najczęściej trenuje się słownictwo z różnych kręgów tematycznych. Przedstaw
Publikacja została napisana dla dzieci, które uczą się rozpoznawać litery lub utrwalać zdobytą już wiedzę. Składa się z dwóch części. W pierwszej znajdują się ćwiczenia dotyczące liter od A do Ó, a w drugiej ? liter od P do Ż oraz dwuznaków
Publikacja została napisana dla dzieci, które uczą się rozpoznawać litery lub utrwalać zdobytą już wiedzę. Składa się z dwóch części. W pierwszej znajdują się ćwiczenia dotyczące liter od A do Ó, a w drugiej ? liter od P do Ż oraz dwuznaków
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?