Gra edukacyjna do nauki języka angielskiego przeznaczona dla dzieci w wieku 6-12 lat. Na 12 planszach znajduje się 360 haseł w języku angielskim. Gracz dotyka jednocześnie dwa skojarzone ze sobą punkty na planszy. W przypadku prawidłowej od
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy. Celem gry jest zdobywanie punktów za układane na planszy wyrazy. Na kamieniach nadrukowane są litery i ich wartość punktowa. Na planszy znajdują się pola premiowane z zaznaczoną punktacją. W zależności od ut
Planszowa gra słowna przeznaczona dla dzieci, młodzieży i dorosłych. W grze może uczestniczyć od 2 do 5 graczy; można również tworzyć zespoły. Gra polega na układaniu z liter wyrazów, za które uzyskuje się odpowiednią ilość punktów. Wyrazy
Układanka pamięciowa dla przedszkolaków, składająca się z 16 par puzzli.
Dzieci szukają takich samych obrazków. Wygrywa ten, kto zbierze najwięcej par. Gra pamięciowa, rozwija analizę i syntezę wzrokową, wspomaga funkcje kojarzenia i rozpoz
Gra dla 2-4 graczy w wieku od 6-ciu lat.
Sprzątanie też może być zabawą. W bałaganie nie można niczego znaleźć. Ale można wszystko pochować do szuflady.
Gracze zbierają z planszy rozrzucone wcześniej elementy. Dzięki dywanikom gracze mogą s
Układanka pamięciowa dla przedszkolaków.
Dzieci szukają takich samych obrazków. Wygrywa ten, kto zbierze najwięcej par. Gra pamięciowa, rozwija analizę i syntezę wzrokową, wspomaga funkcje kojarzenia i rozpoznawania przedmiotów.
Gra dla 2-4 graczy w wieku od 5-ciu lat. Każdy gracz układa dietę dla swojego Smaczka. Na czterech suto zastawionych stołach należy odszukać produkty z diety. Plansze osobiste - wagi pomagają sprawdzić czy przygotowana dieta przynosi efekty
Gra towarzyska dla 2-4 graczy.
Gracze poruszają się po planszy, na której ułożone są Karty Ewolucji. Przy każdym ruchu odkrywają Kartę Ewolucji, wykonują polecenie z karty. Dzięki losowanym Kartom gromadzą wszelkie dobra, powiększają swoje
Spinki to układanki edukacyjne przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym, w których należy skojarzyć odpowiednie elementy i spiąć je w pary. SPINKI składają się z 24 elementów, czyli z 12 par puzzli. SPINKI ? zawody: łączymy w pary zawó
Gra edukacyjna dla dzieci w wieku 6 - 9 lat. W trakcie zabawy dzieci rozwijają swoją wiedzę matematyczną z zakresu programu zerówki i nauczania początkowego szkoły podstawowej. Na 12-tu planszach umieszczone są 192 zadania z różnych działów
Gra planszowa przeznaczona dla 2-7 graczy. Plansza gry to pięciopiętrowy budynek, w którym zamieszkają gracze ze swoimi rodzinami oraz ich sąsiedzi. W trakcie gry gracze rozwiązują Zadania, na które składają się z różne Czynności. Ich wykon
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy Gra zawiera planszę oraz 110 kart z hasłami. Podczas gry gracze poruszając się po planszy wykonują polecenia umieszczone na niektórych polach oraz odgadują hasła z kart.
KONIK MORSKI - Strategiczna gra planszowa dla 2-4 graczy w wieku od 5 lat. Gracze poruszają się po czterech planszach. Po drodze zbierają żetony, dzięki którym mogą szybciej dotrzeć do Czarnej Perły. Zdobywają też kartoniki z punktami, któr
Edukacyjna gra dla dzieci w wieku przedszkolnym.
Na 12 tematycznych planszach znajduje się 300 kolorowych obrazków, wśród których trzeba znaleźć dobre odpowiedzi. Na obrazkach znajdują się postaci z filmu "Madagascar".
Przy każdym rysunku
Edukacyjna gra dla dzieci w wieku przedszkolnym.
Na 12 tematycznych planszach znajduje się 300 kolorowych obrazków, wśród których należy znaleźć dobre rozwiązania zadań. Na obrazkach znajdują się postaci z filmu "Kung Fu Panda". Przy każdym
Jak zostać odkrywcą postaci znanej tylko z opowieści? Jak dotrzeć na wyspę? Jak odnaleźć Wielką Stopę? Jak uprzedzić rywali i zrobić pierwsze zdjęcie? Jak utrudnić rywalom dotarcie do celu?
Strategia, logika, budowanie sojuszy, planowanie
Inteligentna, rozrywkowa, strategiczna i bez wątpienia wciągająca gra planszowa dla każdego: dla dzieci, młodzieży i dorosłych, po prostu dla całej rodziny. Ułożenie z 4 kwadracików obrazka na środku planszy to proste zadanie. Jednak jeśli
Gra planszowa dla 2-4 graczy w wieku od 4 lat.
Gra przenosi uczestników w dość zamknięty i tajemniczy świat - świat mody.
Aby wygrać należy jak najszybciej dotrzeć na ostatnie pole wybiegu ale najpierw trzeba zebrać na planszy osobistej
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?