Gra dla 2-4 graczy w wieku od 6-ciu lat.
Sprzątanie też może być zabawą. W bałaganie nie można niczego znaleźć. Ale można wszystko pochować do szuflady.
Gracze zbierają z planszy rozrzucone wcześniej elementy. Dzięki dywanikom gracze mogą s
Układanka pamięciowa dla przedszkolaków.
Dzieci szukają takich samych obrazków. Wygrywa ten, kto zbierze najwięcej par. Gra pamięciowa, rozwija analizę i syntezę wzrokową, wspomaga funkcje kojarzenia i rozpoznawania przedmiotów.
Gra dla 2-4 graczy w wieku od 5-ciu lat. Każdy gracz układa dietę dla swojego Smaczka. Na czterech suto zastawionych stołach należy odszukać produkty z diety. Plansze osobiste - wagi pomagają sprawdzić czy przygotowana dieta przynosi efekty
Gra towarzyska dla 2-4 graczy.
Gracze poruszają się po planszy, na której ułożone są Karty Ewolucji. Przy każdym ruchu odkrywają Kartę Ewolucji, wykonują polecenie z karty. Dzięki losowanym Kartom gromadzą wszelkie dobra, powiększają swoje
Spinki to układanki edukacyjne przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym, w których należy skojarzyć odpowiednie elementy i spiąć je w pary. SPINKI składają się z 24 elementów, czyli z 12 par puzzli. SPINKI ? zawody: łączymy w pary zawó
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy Gra zawiera planszę oraz 110 kart z hasłami. Podczas gry gracze poruszając się po planszy wykonują polecenia umieszczone na niektórych polach oraz odgadują hasła z kart.
Gra planszowa przeznaczona dla 2-5 graczy w wieku od 12 lat.
Wyścig szczurów w Korporacji - to nie przelewki. Aby wspiąć się na sam szczyt wieżowca KORPO S.A. w Mordorze należy uzyskać jak najwięcej punktów Prestiżu. W tym celu gracze zbie
KONIK MORSKI - Strategiczna gra planszowa dla 2-4 graczy w wieku od 5 lat. Gracze poruszają się po czterech planszach. Po drodze zbierają żetony, dzięki którym mogą szybciej dotrzeć do Czarnej Perły. Zdobywają też kartoniki z punktami, któr
Edukacyjna gra dla dzieci w wieku przedszkolnym.
Na 12 tematycznych planszach znajduje się 300 kolorowych obrazków, wśród których trzeba znaleźć dobre odpowiedzi. Na obrazkach znajdują się postaci z filmu "Madagascar".
Przy każdym rysunku
Edukacyjna gra dla dzieci w wieku przedszkolnym.
Na 12 tematycznych planszach znajduje się 300 kolorowych obrazków, wśród których należy znaleźć dobre rozwiązania zadań. Na obrazkach znajdują się postaci z filmu "Kung Fu Panda". Przy każdym
Jak zostać odkrywcą postaci znanej tylko z opowieści? Jak dotrzeć na wyspę? Jak odnaleźć Wielką Stopę? Jak uprzedzić rywali i zrobić pierwsze zdjęcie? Jak utrudnić rywalom dotarcie do celu?
Strategia, logika, budowanie sojuszy, planowanie
Inteligentna, rozrywkowa, strategiczna i bez wątpienia wciągająca gra planszowa dla każdego: dla dzieci, młodzieży i dorosłych, po prostu dla całej rodziny. Ułożenie z 4 kwadracików obrazka na środku planszy to proste zadanie. Jednak jeśli
Gra planszowa przeznaczona dla 2 do 4 graczy w wieku od 5-u do 105-u lat.
Mała wersja "Krecików". Podczas gry gracze wcielają się w rolę krecików i poruszają się po polach imitując kopanie podziemnych tuneli.Celem gry jest jak najszybsze w
Gra planszowa dla 2-4 graczy w wieku od 4 lat.
Gra przenosi uczestników w dość zamknięty i tajemniczy świat - świat mody.
Aby wygrać należy jak najszybciej dotrzeć na ostatnie pole wybiegu ale najpierw trzeba zebrać na planszy osobistej
Kartel jest grą planszową przeznaczoną dla dwóch do czterech drużyn. Ilość graczy w drużynie jest nieograniczona. Jeżeli w grze uczestniczy tylko dwóch graczy tworzymy dwie drużyny jednoosobowe.
Celem gry jest powiększanie swojego majątku p
Gra dla 2-4 graczy w wieku od 5-u lat.
Aby dołączyć do Wielkiej Piątki wojowników mistrza Shifu, trzeba opanować sztuki walk - tak, jak Po. Wszyscy gracze poruszają się zgodnie z ruchem wskazówek zegara i wykonują polecenia znajdujące się n
Przygodowa gra planszowa, przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym. Dzieci wcielają się w pszczółki, które zbierają miód dla swojej królowej. W trakcie zbierania pyłku, pszczółki spotykają postacie, które im pomagają lub przeszkadzają.
Gra planszowa dla 2-4 graczy w wieku od 5-u lat.
Na torze wyścigowym odbywają się zawody.
Po drodze zawodnicy mogą decydować czy wybierają trasę krótszą, czy dłuższą.
Wygrywa ten, kto pierwszy okrąży całą planszę i wróci na Start.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?