Kartel jest grą planszową przeznaczoną dla dwóch do czterech drużyn. Ilość graczy w drużynie jest nieograniczona. Jeżeli w grze uczestniczy tylko dwóch graczy tworzymy dwie drużyny jednoosobowe.
Celem gry jest powiększanie swojego majątku p
Gra dla 2-4 graczy w wieku od 5-u lat.
Aby dołączyć do Wielkiej Piątki wojowników mistrza Shifu, trzeba opanować sztuki walk - tak, jak Po. Wszyscy gracze poruszają się zgodnie z ruchem wskazówek zegara i wykonują polecenia znajdujące się n
Przygodowa gra planszowa, przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym. Dzieci wcielają się w pszczółki, które zbierają miód dla swojej królowej. W trakcie zbierania pyłku, pszczółki spotykają postacie, które im pomagają lub przeszkadzają.
Gra planszowa dla 2-4 graczy w wieku od 5-u lat.
Na torze wyścigowym odbywają się zawody.
Po drodze zawodnicy mogą decydować czy wybierają trasę krótszą, czy dłuższą.
Wygrywa ten, kto pierwszy okrąży całą planszę i wróci na Start.
Przygodowa gra dla 2-4 graczy w wieku od 5-u lat.
Czwórka przyjaciół podróżuje w skrzyniach ukrytych na statku.
Cel gry: do każdej skrzyni należy dostarczyć po jednym wiaderku z prowiantem.
Zwycięża ten, kto pierwszy umieści swoje wiaderk
Gra planszowa dla 2-4 graczy w wieku od 4 lat. Gra przenosi uczestników w dość zamknięty i tajemniczy świat - świat mody.
Aby wygrać należy jak najszybciej dotrzeć na ostatnie pole wybiegu ale najpierw trzeba zebrać na planszy osobistej ws
Dzieci wybierają elementy układanki i łączą je w pary.
Układanki edukacyjna przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym, pomocna w nauce liczenia, dodawania i odejmowania.
24 elementy - 12 par.
Układanka dla pięciolatków.
Dzieci wybierają elementy, z których układają warzywne obrazki.
Pod obrazkami powstają nazwy układanych warzyw.
Gra pomocna w poznawaniu budowy wyrazów, rozwija funkcje niezbędne do nauki i czytania.
Zawartość:
Dzieci szukają takich samych obrazków. Wygrywa ten, kto zbierze najwięcej par.
Gra pamięciowa, rozwija analizę i syntezę wzrokową, wspomaga funkcje kojarzenia i rozpoznawania przedmiotów.
Zawartość opakowania:
- 32 kamienie
- 2 podkładki p
Układanka dla pięciolatków.
Dzieci wybierają elementy, z których układają obrazki przedstawiające dzikie zwierzątka.
Pod obrazkami powstają nazwy tych zwierząt.
Gra pomocna w poznawaniu budowy wyrazów, rozwija funkcje niezbędne do nauki i c
Układanka dla pięciolatków.
Dzieci wybierają elementy, z których układają obrazki przedstawiające zwierzęta domowe.
Pod obrazkami powstają nazwy tych zwierząt.
Gra pomocna w poznawaniu budowy wyrazów, rozwija funkcje niezbędne do nauki i cz
Dzieci szukają takich samych obrazków.
Wygrywa ten, kto zbierze najwięcej par.
Gra pamięciowa, rozwija analizę i syntezę wzrokową, wspomaga funkcje kojarzenia i rozpoznawania przedmiotów.
Zawartość opakowania:
- 32 kamienie
- 2 podkładki p
"Rebusy" to gra planszowa, polegająca na rysowaniu wylosowanych haseł. Po zapoznaniu się z hasłem, zadaniem rozgrywającego jest szkicowanie obrazków, które pomogą drużynie w odgadnięciu hasła. Drużyna, która odgadła hasło, przesuwa swój pio
Układanka dla czterolatków.
Dzieci wybierają elementy, łączą je sznurówkami z lokomotywą.
W wagonikach umieszczają pasażerów a na platformie mocują przewożone ładunki.
Sznurowanka rozwija analizę i syntezę wzrokową, zdolności manualne oraz
Układanka dla czterolatków.
Dzieci wybierają elementy stroju, łączą je sznurówkami i ubierają wybraną postać.
Sznurowanka rozwija analizę i syntezę wzrokową, zdolności manualne oraz myślenie koncepcyjne - niezbędne do nauki i czytania.
Układanka dla przedszkolaka.
Należy dopasować elementy do odpowiednich wagoników i połączyć je tworząc pociąg.
Zawartość puełka:
8 dużych wagoników
32 puzzle
8 serduszek.
Wymiar obrazka po ułożeniu: 34x24 cm.
Dla dzieci w wieku powyżej
Układanka dla pięciolatków.
Dzieci wybierają elementy, z których układają owocowe obrazki.
Pod obrazkami powstają nazwy układanych owoców.
Gra pomocna w poznawaniu budowy wyrazów, rozwija funkcje niezbędne do nauki i czytania.
Zawartość: 8
Prosta w konstrukcji i pełna przygód przestrzenna gra planszowa dla dzieci w wieku przedszkolnym.
Kaczuszki muszą wrócić do domu. Aby to uczynić pokonują szereg przeszkód.
W czasie podróży po jeziorze mogą trafić na palące słońce, ciemną no
Z puzzli należy utworzyć planszę-rzekę, wybrać pionki-parowce i za pomocą koła sterowego kontrolować prędkość parowca. Podczas gry należy zbierać "karty z narzędziami", które ratują z niektórych opresji. Karty przygód narzucają wykonywanie
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?