Lacrimosa trip
Autor:
Paweł Kusiak
Wydawca:
Fundacja Kontent
wysyłka: 48h
ISBN:
9788397164628
EAN:
9788397164628
oprawa:
oprawa: broszurowa
rok wydania:
2024
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
14,31 zł
Cena detaliczna:
20,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,07 zł
Opis produktuLacrimosa trip Pawła Kusiaka wydana przez wydawnictwo KONTENT to fizyczna, jak i psychiczna podróż podmiotu w to, co wymagające, trudne, związane z perspektywą czekającego każdą i każdego końca tripu. Dotyczy tematyki ważnej społecznie, tzn. pojęć traumy, utraty i pracy żałoby oraz pewnej nieprzewidywalności ich przebiegu. Dotyka także niepewności życia w popandemijnym świecie, który nie daje czasu, by poradzić sobie z minionymi doświadczeniami, ponieważ umieszcza podmiot w konieczności radzenia sobie z nowymi traumami takimi, jak chociażby wojna w Ukrainie. Istotnym elementem Lacrimosy jest więc także problem radzenia sobie podmiotu z indywidualnymi konsekwencjami funkcjonowania świecie wypełnionym traumą, utratą i żałobą. Problemy poruszane w książce są ze sobą konfrontowane poprzez artystyczną obróbkę, ale co ważne opierają się również na badaniach z zakresu współczesnej filozofii, antropologii, ekonomii i pokrewnych nauk społecznych. Lacrimosa trip proponuje więc zbudowanie podmiotowości alternatywnych dla prezentowanych w ramach głównych dziś dykcji poetyckich. Ze względu na przetwarzanie istotnych elementów literackich zarówno poezji romantycznej, jak i współczesnej Lacrimosa trip będzie ciekawą propozycją dla czytelniczek i czytelników o różnym poziomie zaawansowania w lekturze poezji współczesnej. Każda grupa czytelnicza, niezależnie od poziomu zaawansowana lekturowego, będzie mogła odnaleźć znane sobie nawiązania literackie, jak i znaleźć warte zgłębienia nowe, nieznane im jeszcze tropy.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|