Okładka książki Logo Design

Logo Design

Wydawca: TASCHEN
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9783836556347
EAN: 9783836556347
oprawa: Twarda z obwolutą
format: 14.0x20.0cm
język: angielski
liczba stron: 664
rok wydania: 2023
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
33% rabatu
61,21 zł
Cena detaliczna: 
91,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,35

Opis produktu

A good logo can glamorize just about anything. Now available in our popular Klotz format, this sweeping compendium gathers diverse brand markers from around the world to explore the irrepressible power of graphic representation. Organized into chapters by theme, the catalogue explores how text, image, and ideas distill into a logo across events, fashion, media, music, and retailers. Featuring work from both star names and lesser-known mavericks, this is an excellent reference for students and professionals in design and marketing, as well as for anyone interested in the visuals and philosophy behind brand identity.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj