Mirko dowiaduje się więcej o swoim przekleństwie, ale wciąż błądzi, próbując odnaleźć drogę do domu. Na każdym kroku napotyka nowe wyzwania i pakuje się w kolejne tarapaty. To jednak nie koniec niebezpieczeństw Wołchw znajduje się w sytuacj
Poszukując nowego miejsca do życia, Arosen wraz z bliskimi trafia do wyludnionej osady nękanej przez ludzi-szponów. Manipulowani przez starszyznę i osaczeni przez budzące trwogę stworzenia, bohaterowie podejmują walkę o przetrwanie i mierzą
Nadeszła mroźna i długa zima, Arosen z rodziną próbują się wydostać z wioski. Tymczasem pojawia się tajemniczy przybysz, za którym podążają ludzie północy. Biali pozostający pod wpływem czaru. Magia znów wkracza w życie Arosena, który musi
Mirko zmienia się w demona. Południca ma szansę ponownie stać się człowiekiem. Czy chłopiec ocali swoje człowieczeństwo? Czy demonica odzyska swoje? Przez przypadek młody Mirko zostaje przeklęty i zaczyna przekształcać się w nieludzką istot
Plemię Sów to fantastyczno-przygodowa opowieść stanowiąca połączenie elementów mitów i legend skandynawskich i północnoamerykańskich. Arosenen musi stoczyć walkę z demonem, który nęka Indian. Czarownik Lox jest złem nękającym Plemię sów. Cz
Plemię Sów to fantastyczno-przygodowa opowieść stanowiąca połączenie elementów mitów i legend skandynawskich i północnoamerykańskich. Wikingowie porzucają próby skolonizowania Winlandu i wycofują się pod naporem rdzennych mieszkańców. Wkrót
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?