Magda Ligaj

Okładka książki Pracownik obsługi telef. - call center. Podr. 2020
Publikacja skierowana do uczniów i słuchaczy kształcących się w branży call center. Jest to podręcznik podzielonych tematycznie na działy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy, zakresu obowiązków, współpracy oraz doboru pracowników. Auto
9% rabatu
120,52
133,10 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Organizowanie i monitorowanie przepływu zasobów...
Podręcznik do nauki zawodu technik logistyk.  Realizuje treści z zakresu 1. części kwalifikacji A.30 (Organizowanie i monitorowanie przepływu zasobów i informacji w procesie produkcji). Tematy omawiane w podręczniku to m.in. organizacja pro
30% rabatu
30,44
43,30 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj