Marketing and business development
Autor:
Jadwiga Witecka (red.)
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375610345
EAN:
9788375610345
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
angielski
liczba stron:
152
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
29,57 zł
Cena detaliczna:
42,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,57 zł
Opis produktu
Siódmy z ośmiu tomów podręczników do nauki fachowego języka angielskiego dla studentów uczelni technicznych, inżynierów, projektantów, konstruktorów i menedżerów budowlanych obejmuje słownictwo związane głównie z problematyką rozwoju firm, które prowadzą działalność budowlaną i inwestycyjną. Zawiera terminologię dotyczącą analizy rynku, metod i technik marketingu, promocji i sprzedaży realizowanych projektów, a zwłaszcza mieszkań, obiektów biurowych i handlowcy, a także zawierania umów wstępnych i właściwych. Do książki dołączono płatną płytę CD.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|