Marketing w usługach. Przykłady zastosowań
Autor:
Barbara Iwankiewicz-Rak
Wydawca:
WSB WYDAWNICTWO
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-7205-298-8
EAN:
9788372052988
oprawa:
miękka
format:
170 × 240
liczba stron:
200
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
26,85 zł
Cena detaliczna:
36,75 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,81 zł
Opis produktu
'Szczególne zadanie ma do spełnienia marketing w działalności usługowej, gdzie przewaga niematerialnych cech produktu nakłada także zadania w zakresie kształtowania jakości obsługi klientów'.
ze Wstępu
Niniejsza publikacja prezentuje zasady wykorzystywania narzędzi marketingowych w promocji usług bankowych, turystycznych oraz placówek ochrony zdrowia. Charakteryzuje także e-learning jako nowy produkt szkół wyższych oraz marketing w handlu elektronicznym. Ukazuje, w jaki sposób skutecznie kreować wartość produktu-usługi, która gwarantuje długofalowy sukces firmy. Są to zagadnienia istotne wobec rosnących oczekiwań konsumentów, a także wpływu technologii informacyjnej na proces świadczenia i korzystania z usług.
Książka może zainteresować pracowników naukowych, studentów kierunków ekonomicznych oraz menedżerów firm usługowych.
Publikacja 'charakteryzuje się czytelną i kompleksową wewnętrzną strukturą treści, logicznym układem oraz – co warto szczególnie podkreślić – przydatnością praktyczną. Autorzy [...] rzeczowo objaśniają podstawowe pojęcia, prezentują odpowiednie klasyfikacje zjawisk, systematyzują problemy związane z marketingiem różnych rodzajów usług. Styl narracji, poziom językowy zachęcają do lektury książki'.
Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Mirosławy Pluty-Olearnik
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|