Cambridge English Advanced 3
Cambridge English Advanced 3 contains four tests for the Advanced exam, also known as Certificate in Advanced English (CAE). These examination papers for the Cambridge English: Advanced (CAE) exam provide the most authentic exam preparation available, allowing candidates to familiarise themselves with the content and format of the exam and to practise useful exam techniques. The Student's Book without answers is perfect for classroom-based test practice. The Student's Book is also available in a 'with answers' edition. Audio CDs (2) containing the exam Listening material and a Student's Book with answers and downloadable Audio are available separately.
80,30
Dodaj
do koszyka
Szkolni przyjaciele. Podręcznik 2/2 WSiP
Komplet czterech części podręczników do klasy 2 Szkolni Przyjaciele to gwarancja realizacji treści z zakresu edukacji polonistycznej, społecznej, przyrodniczej oraz elementów edukacji plastycznej i muzycznej.Główny nacisk w kl. 2 został położony na:- doskonalenie nauki czytania - specjalne rozkładówki postelementarzowe z tekstami pisanymi większą czcionką,- wprowadzenie nowych zagadnień językowych i ortograficznych,- zapoznanie dzieci z różnymi formami gatunkowymi - nowe bloki: Jak napisać, Słówko do słówka,- wdrożenie do pracy metodą projektu,- zaciekawianie otaczającym światem i innymi kontynentami - nowy kącik: Dookoła świata,- rozwijanie kompetencji wyrażania swojego zdania i mówienia o własnych odczuciach oraz emocjach,- poruszanie istotnych kwestii społeczno-wychowawczych, pokazanie dziedzin sztuki użytkowej.
9% rabatu
9,37
10,30 zł
Dodaj
do koszyka
Szkolni przyjaciele. Podręcznik 2/3 WSiP
Komplet czterech części podręczników do klasy 2 Szkolni Przyjaciele to gwarancja realizacji treści z zakresu edukacji polonistycznej, społecznej, przyrodniczej oraz elementów edukacji plastycznej i muzycznej.Główny nacisk w kl. 2 został położony na:- doskonalenie nauki czytania - specjalne rozkładówki postelementarzowe z tekstami pisanymi większą czcionką,- wprowadzenie nowych zagadnień językowych i ortograficznych,- zapoznanie dzieci z różnymi formami gatunkowymi - nowe bloki: Jak napisać, Słówko do słówka,- wdrożenie do pracy metodą projektu,- zaciekawianie otaczającym światem i innymi kontynentami - nowy kącik: Dookoła świata,- rozwijanie kompetencji wyrażania swojego zdania i mówienia o własnych odczuciach oraz emocjach,- poruszanie istotnych kwestii społeczno-wychowawczych, pokazanie dziedzin sztuki użytkowej.
9% rabatu
9,37
10,30 zł
Dodaj
do koszyka
Szkolni przyjaciele. Podręcznik 2/1 WSiP
Komplet czterech części podręczników do klasy 2 Szkolni Przyjaciele to gwarancja realizacji treści z zakresu edukacji polonistycznej, społecznej, przyrodniczej oraz elementów edukacji plastycznej i muzycznej.Główny nacisk w kl. 2 został położony na:- doskonalenie nauki czytania - specjalne rozkładówki postelementarzowe z tekstami pisanymi większą czcionką,- wprowadzenie nowych zagadnień językowych i ortograficznych,- zapoznanie dzieci z różnymi formami gatunkowymi - nowe bloki: Jak napisać, Słówko do słówka,- wdrożenie do pracy metodą projektu,- zaciekawianie otaczającym światem i innymi kontynentami - nowy kącik: Dookoła świata,- rozwijanie kompetencji wyrażania swojego zdania i mówienia o własnych odczuciach oraz emocjach,- poruszanie istotnych kwestii społeczno-wychowawczych, pokazanie dziedzin sztuki użytkowej.
9% rabatu
9,37
10,30 zł
Dodaj
do koszyka
Tymon rozumie innych
Tymon rozumie innych to kolejna część serii historyjek społecznych służących do pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Tym razem tytułowy bohater uczestniczy w sytuacjach, w których próbuje odczytać myśli i emocje innych osób. Nie jest to łatwa sprawa, a odpowiedź nie zawsze oczywista. Historyjki można podzielić na dwie kategorie: kłamstwa i intencje. W pierwszej z nich znajdują się opowiadania, które przedstawiają cztery rodzaje kłamstw: aby osiągnąć cel, aby uniknąć konsekwencji, białe kłamstwa i aby postawić siebie w lepszym świetle. Tematem drugiej części historyjek są zagadnienia związane z odczytywaniem intencji innych, takie jak: nieporozumienie, żart, perswazja i ironia. Zadaniem czytelnika jest odpowiedź na pytania dotyczące zrozumienia tekstu, jak i samej sytuacji oraz wyciągnięcie z niej wniosków. Uczeń będzie mieć również szansę, by samemu spróbować stworzyć historyjkę na podany temat.
13,65
Dodaj
do koszyka
Baw się 4 Na budowie
Zapraszamy do wspaniałej zabawy i skutecznej nauki. Odpowiednio dobrane i doskonale zilustrowane zadania gwarantują, że poznawanie literek, cyferek, kolorów i kształtów stanie się dla przedszkolaka prawdziwą przygodą.
7,99
Dodaj
do koszyka
Kolorowy start z plusem. Sześciolatek. Pakiet
Kolorowy start z plusem to kontynuacja bestsellerowego pakietu, przeznaczona dla dzieci objętych rocznym przygotowaniem przedszkolnym.Koncepcja pakietu oparta jest na aktywności w ujęciu transgresyjnym, która w tym przypadku oznacza poszukiwanie niestandardowych rozwiązań, podejmowanie czynności niekonwencjonalnych i ustalanie wewnętrznych motywów działania.Bohaterami cyklu są przedszkolaki Lenka, właścicielka psotnego jamnika Lalusia, jej rudowłosy kolega Mikołaj oraz pozostałe dzieci z grupy, które wspólnie bawią się i pracują.Wszystkie poziomy cyklu łączą wspólne kręgi tematyczne, a formuła pakietu w każdej grupie wiekowej jest podobna.
129,00
Dodaj
do koszyka
Kolorowy start. 5 i 6-latki. Pakiet dla dziecka
Kolorowy start to pakiet idealny dla starszych przedszkolaków, a zwłaszcza grup mieszanych 5- i 6-latków.Nauczyciel ma możliwość wyboru dodatkowego zeszytu: Nauka czytania, pisania i liczenia lub Przygotowanie do czytania, pisania i liczenia.Koncepcja pakietu oparta jest na aktywności w ujęciu transgresyjnym, która w tym przypadku oznacza poszukiwanie niestandardowych rozwiązań, podejmowanie czynności niekonwencjonalnych i ustalanie wewnętrznych motywów działania.Bohaterami pakietu są dzieci z grupy przedszkolnej, które indywidualnie i wspólnie bawią się i pracują.
124,00
Dodaj
do koszyka
English Plus Options 8 Podręcznik z płytą CD
English Plus Options to nowe wydanie bestsellerowego kursu English Plus dla uczniów VII i VIII klasy szkoły podstawowej, kontynuujących naukę po VI klasie. Podręcznik oferuje 100% nowego materiału i przygotowuje do egzaminu na koniec ósmej klasy. W pełni realizuje nową podstawę programową i jest zgodny z wymogami obowiązującego prawa oświatowego. Wszystkie cechy kursu cenione przez setki tysięcy uczniów i nauczycieli zostały zachowane, a dzięki wprowadzonym udoskonaleniom, podręcznik jest jeszcze lepiej dostosowany do potrzeb uczniów i nauczycieli. Nowe wydanie oferuje skuteczne przygotowanie do nowego egzaminu po ósmej klasie oraz bogaty zestaw materiałów wspierających nauczyciela w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Materiał został zmodyfikowany tak, aby ułatwić pracę z podręcznikiem, w którym uczeń nie może pisać i efektywnie wykorzystać czas na lekcji. W nowych materiałach ćwiczeniowych z kodem dostępu do Online Practice uczeń znajdzie również więcej ćwiczeń do pracy w domu.
41,43
Dodaj
do koszyka
Jezus moim przyjacielem Religia Poradnik metodyczny dla sześciolatków
Zgodnie z przyjętymi założeniami poradnik metodyczny dla nauczyciela został skonstruowany w oparciu o następującą strukturę: I. Założenia edukacyjne 1. Cele katechetyczne – wymagania ogólne 2. Treści nauczania – wymagania szczegółowe - Wiedza - Umiejętności 3. Metody i techniki 4. Środki dydaktyczne II. Przebieg katechezy 1. Czynności wstępne 2. Modlitwa 3. Wprowadzenie w temat (na podstawie ilustracji z podręcznika) 4. Sytuacja egzystencjalna 5. Wyjaśnienie głównych prawd katechezy 6. Zastosowanie życiowe 7. Modlitwa śródlekcyjna 8. Podsumowanie treści 9. Praca domowa - opcjonalnie 10. Informacja dla rodziców Założenia edukacyjne zaproponowano według najnowszych wytycznych zarówno Podstawy programowej katechezy, Programu nauczania religii, jak również Podstawy programowej kształcenia ogólnego i rozporządzeń Ministerstwa Edukacji Narodowej. Potwierdza to przede wszystkim precyzyjne sformułowanie celów każdej jednostki lekcji, które spełnia wymóg formułowania celów językiem wymagań. Wskazanie metod i środków dydaktycznych kompletuje pierwszą część scenariusza lekcji. Scenariusze katechez w poradniku metodycznym są przygotowane w sposób bardzo szczegółowy, często sugerujący nie tylko treści i metody, ale również konkretne sformułowania, zabiegi oratorskie, których może użyć katecheta.
24,90
Dodaj
do koszyka
Wierzę w Kościół Religia 6 Poradnik metodyczny + CD
To nieoceniona pomoc dla każdego katechety! Zawiera ciekawe pomysły metodyczno-dydaktyczne, mnóstwo inspiracji i gotowych podpowiedzi, jak zrealizować określony temat, wykorzystując całą paletę metod, w tym aktywizujących (m.in. praca w grupach, czytanie z podziałem na role, burza mózgów, rozsypanka literowa i wiele innych).
30,00
Dodaj
do koszyka
Stopniowanie trudności zadań w edukacji...
Czas szkolnej edukacji może być spożytkowany na to, by uczeń poznawał i zrozumiał otaczający go świat oraz potrafił w nim żyć (umiejąc samodzielnie – także w przyszłości – się uczyć). Z tego założenia dla obu stron procesu edukacyjnego wynikają określone wymogi. Przed uczniami jest postawione zadanie opanowania umiejętności: – myślenia w działaniu, – integracji wiedzy i osiągania kompetencji, – sprawnego porozumiewania się (z sobą i z innymi). Rola nauczycieli, od których oczekuje się, że będą aktywnymi doradcami edukacyjnymi (wykorzystującymi uczniowski potencjał rozwojowy i akceptującymi nie tylko indywidualność ucznia, lecz także jego prawo wyboru własnej drogi życiowej), polega zaś na: – organizowaniu sytuacji sprzyjających samodzielnemu uczeniu się, – wspieraniu uczniowskiego wysiłku przez zachęcanie do uczenia się / rozwoju, – wyposażeniu uczniów w techniki i narzędzia uczenia się (M. Taraszkiewicz, 1997). Książka została opracowana z myślą o wsparciu nauczycieli w urzeczywistnianiu dwu pierwszych punktów, ale sądzę, że może posłużyć także nieprofesjonalnym wychowawcom / organizatorom poznawczych zabaw wychowanków. Zadania edukacyjne prezentowane w tym opracowaniu, choć graficznie odległe od monotonii matematycznych „słupków”, nie stanowią jednak odejścia od edukacji adaptacyjnej. Wbrew pozorom to właśnie ona jest zachowana w znakomitej większości ćwiczeń – są to głównie zadania zamknięte z wynikiem końcowym antycypowanym i narzucanym bezpośrednio przez nauczyciela, a pośrednio przez naukowy dorobek ludzkości. Tradycjonalizm takich zadań wynika przede wszystkim z tego, że: – to nauczyciel określa (podporządkowane programowi nauczania) cele fatygowania się ucznia aktywnością zadaniową (czyniąc tym samym te zadania obcymi dla dziecka), – to nauczyciel dobiera ich treść. Właśnie to lokuje przedkładaną tu propozycję po stronie tradycyjnej strategii podającej, po stronie dyrektywnej edukacji za pośrednictwem zadań, w której uczniowie – często nie będąc nawet konsultantami treści i celów tych zadań – mają się dostosować do wyborów poczynionych przez nauczyciela, a legitymizowanych dziedzictwem kulturowym przez twórców programów nauczania. Natomiast tym, co zdecydowanie różni przedstawianą w niniejszej publikacji propozycję od „ortodoksyjnie” tradycyjnych praktyk edukacyjnych, jest „romantyczne wsłuchiwanie się” zleceniodawcy zadań w możliwości, aktualne kompetencje i dążenie do sukcesu zleceniobiorców zadań. Następstwem owego „wsłuchiwania się” jest różnicowanie zadań mających ten sam cel dydaktyczny [np. nawlekanie nitką: a) igły, b) cerówki, c) igły tapicerskiej] bądź różnicowanie dróg dochodzenia do rozwiązania zadania [np. nawlekanie igły: a) w drodze przetykania nitki przez ucho igielne, b) przez nanizanie ucha igielnego na nitkę, c) za pomocą przeznaczonej do tego celu blaszki z drucikiem w kształcie pętelki] [...] W niniejszym opracowaniu prezentujemy przyjęte przez Autora (teoretyczne i praktyczne) rozwiązania kwestii różnicowania zadań – zależnie od intelektualnej kondycji dziecka – ukazując rolę, jaką to różnicowanie może odgrywać w przechodzeniu przez dziecko na wyższy poziom rozwoju. Ten poznawczy cel wyznaczył tok narracji w tzw. praktycznej części książki. Zadania edukacyjne nie tylko są proponowane w trzech wariantach – różniących się między sobą stopniem trudności – ale często ujawniają także rozwojowy potencjał poszczególnych odmian tego samego zadania (związany zarówno z dydaktycznym celem, jak i z jego sytuacyjnym kontekstem).
48,00
Dodaj
do koszyka
Cyberprzestrzeń człowiek - edukacja T.4
Niniejszy tom – pod redakcją Józefa Bednarka i Anny Andrzejewskiej – stanowi kolejną próbę ujęcia problematyki relacji triady ontyczno-relacyjnej: „Cyberprzestrzeń – Człowiek – Edukacja”, w kontekście opisu coraz bardziej ważkiego i rzutkiego pod względem społecznym zagadnienia: Rodzic, dziecko, nauczyciel w przestrzeni wirtualnej. Publikacja została podzielona na dwie części. Pierwszą, pod tytułem Przestrzeń wirtualna w perspektywie pedagogicznej, poświęcono edukacyjnym aspektom cyberprzestrzeni. Swoje analizy prezentują w niej zarówno wybitni naukowcy, od wielu lat specjalizujący się w badaniu różnorodnych zjawisk edukacyjnych w cyberprzestrzeni, jak i debiutujący, młodzi badacze. Część tę otwiera wprowadzający w temat artykuł naszego autorstwa pod tytułem Nowa rola nauczyciela i ucznia w zmieniającej się przestrzeni cyfrowej. Zastanawiamy się w nim nad kwestią przeobrażającego się znaczenia i miejsca tych dwóch najważniejszych podmiotów edukacyjnych z perspektywy cywilizacyjnej. Problematykę tę kontynuuje Katarzyna Borawska-Kalbarczyk w opracowaniu zatytułowanym Uczeń w pułapkach cyfrowej infosfery – od informacji do wiedzy i mądrości. Autorka przedstawia wyniki prowadzonych przez siebie badań, które wskazują na potrzebę modernizacji procesu kształcenia, co ma umożliwić wzmacnianie kompetencji informacyjnych uczniów prowadzących do samodzielnego budowania wiedzy. W kolejnym artykule, zatytułowanym Kształcenie w społeczeństwie sieci, Rafał Głębocki porusza problem dostosowania procesów i modeli kształcenia do wymagań współczesności. Wskazuje także na konieczność uwzględnienia w nich tematyki zagrożeń wynikających z wykorzystania technologii informacyjnych. Artykuł czwarty, zatytułowany Cyberprzestrzeń w nauczaniu, jest wprowadzeniem w praktykę dydaktyczną. Olga Pawłowska prezentuje w nim zalety i zagrożenia, jakie dla procesu nauczania stwarza cyberprzestrzeń, oraz wyniki swoich pilotażowych badań, ukazujących nastawienie studentów do e-edukacji. Autor kolejnego tekstu, Józef Chwedorowicz, przedstawia wyniki badań własnych, nawiązujących do badań prof. Philipa G. Zimbardo nad używaniem pornografii przez młodych mężczyzn. W dalszej części analizy prezentuje metody powstrzymania konsumpcji pornografii przez młodzież. Kamila Jakubczak-Krawczyńska w artykule zatytułowanym Demokracja medialna i demokracja sondażowa a opinia publiczna. Problematyka relacji we współczesnym społeczeństwie informacyjnym omawia zagadnienia dotyczące sondowania opinii publicznej oraz zwrotnego wpływu wyników sondaży na kształtowanie tych opinii.
30% rabatu
26,60
38,00 zł
Dodaj
do koszyka
Z Tobą idę przez życie Religia 2 Poradnik metodyczny + CD
Poradnik metodyczny nr AZ-32-01/10-LU-1/13 do nauczania religii rzymskokatolickiej na terenie całej Polski, z zachowaniem praw biskupów diecezjalnych, przeznaczonych dla klasy II gimnazjum, zgodny z programem nauczania nr AZ-3-01/10, pod redakcją ks. Pawła Mąkosy
9% rabatu
26,84
29,50 zł
Dodaj
do koszyka
Świadczę o Jezusie w świecie Religia 2 Poradnik metodyczny + CD
Poradnik metodyczny nr AZ-42-01/10-LU-4/13 do nauczania religii rzymskokatolickiej na terenie całej Polski, z zachowaniem praw biskupów diecezjalnych, przeznaczonych dla klasy II ponadgimnazjalnej, zgodny z programem nauczania nr AZ-4-01/10, pod redakcją ks. Roberta Strusa
9% rabatu
26,84
29,50 zł
Dodaj
do koszyka
Greenman and the Magic Forest B Flashcards
Greenman and the Magic Forest is a three level pre-primary English course full of surprising adventures created to help children learn English naturally. Flashcards are a key element for this age group as they make connections orally and visually with the vocabulary in English. There are flashcards for the six new vocabulary words in each unit.
14% rabatu
103,20
120,00 zł
Dodaj
do koszyka
Greenman and the Magic Forest B Phonics Flashcards
Greenman and the Magic Forest is a three level pre-primary English course full of surprising adventures created to help children learn English naturally. Stella the snake, one of the course characters, is used to present the different sounds. The Phonics Flashcards are used to practise the phonics sounds and words, throughout the three levels of Greenman and the Magic Forest. These can be used with the Routine Board should the teacher decide to include Phonics as part of Routine time.
14% rabatu
103,20
120,00 zł
Dodaj
do koszyka
Greenman and the Magic Forest A Teacher's Resource Book
Greenman and the Magic Forest is a three level pre-primary English course full of surprising adventures created to help children learn English naturally. The Teacher's Resource Book includes extra material for each unit and gives the option of extending and expanding upon lessons with photocopiable worksheets and project templates.
14% rabatu
30,19
35,10 zł
Dodaj
do koszyka
Greenman and the Magic Forest A Flashcards
Greenman and the Magic Forest is a three level pre-primary English course full of surprising adventures created to help children learn English naturally. Flashcards are a key element for this age group as they make connections orally and visually with the vocabulary in English. There are flashcards for the six new vocabulary words in each unit.
14% rabatu
103,20
120,00 zł
Dodaj
do koszyka
Greenman and the Magic Forest B Teacher's Resource Book
Greenman and the Magic Forest is a three level pre-primary English course full of surprising adventures created to help children learn English naturally. The Teacher's Resource Book includes extra material for each unit and gives the option of extending and expanding upon lessons with photocopiable worksheets and project templates.
14% rabatu
30,19
35,10 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka